Ehrmannin hinta nouse...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hoho. Mut jossai o kyl Ö ni törkeen hintast, Stokkalki 89 senttii.

Ihan älytöntä miten voi jonku tuotteen hinta nousta tätä tahtia... Ihan "vastahan" se oli Prismassa 0,42€... Stokkan hintaan jos vertaa ni tuote on jo yli kaksinkertaistanut hintansa. Vissiin on pakkislaiset pikkusen liiaks hehkuttanu, ni on kärsiny nostaa hintaa :D

Lähikaupassa oli aluksi 0,59. Kun eka kertaa kävin siellä, otin kaikki mitä hyllyssä on, eli kaksi lavaa = 32 purkkia tai jotain. Kauppias katsoi monttu auki, ja seuraavalla kerralla hinta oli noussut 0,89 €:oon. Sattumaa tai ei, aika perseestä.

Mun kulutuksella tämä tarkoitta 25€ vuodessa.
Syöt siis vajaat seitsemän (6,849..) purkkia rahkaa päivässä? :rock:

Kribulin sanoi:
Citymarketissa maksoi tänään 0,60 € (Vaasan keskustassa). :( Mun kulutuksella tämä tarkoitta 25€ vuodessa.

No oliskin hinta vain 60c. Hervannassa Ehrmanni maksaa 65c/purkki. Eli ole vaan vielä tyytyväinen.

MKS sanoi:
No oliskin hinta vain 60c. Hervannassa Ehrmanni maksaa 65c/purkki. Eli ole vaan vielä tyytyväinen.

Kannattaa käydä tossa läheisessä cittarissa hakemassa isompia mällejä kerralla...taisi olla 55 senttiä kipale.

Kampin k-supermarketissa tulee käytyä kaupassa mutta ei kyllä viitti montaa ehrmannia ostaa kun hinta on 0.68e! Helvetin iso ja hyvä kauppa muuten, mut tolla erolla haen kyllä erikseen ehrmanneja muualta 55c hintaan. Eroa viikossa on kuitenkin noin 2e, eli vuodessa yli 100e!

Sonder sanoi:
Ehrmann nyt on muutenkin rahkan ja jugurtin sekoitusta...

Öh... Niin. Siinä on kyllä 1% rasvatonta jugurttia. Mitä yrität sanoa?

Vai onko tämä taas joku tällainen "Mehu on muutenkin hedelmistä puristettua" -juttu?

Euromarketissa Oulussa 0,62€ purkki eli vielä kalliimpaa. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom