Ehdotus ylläpidolle

[vaikeuksia pysy pois ego painoilta... moni voimanostajakin käyttää sellasta heijausta ylätaljassa, että oksat pois. Muuten täysin paska toi ylätalja verratuna leuanvetoon ja kulmasoutuun, ainut mitä ylätaljassa voi järkevästi tehä on yliveto naruilla, jolla saa loistavasti venytettyä latseja, painot jotain 10-15 kg, enkä mä teen siinä lähellekään failurea. [/B][/QUOTE]

Sama kai miten sen ylätaljan kiskoo kuhan veto ja kyykky kulkee? Kivahan siinä ylätaljassa on verytellä.:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tottapa totta Makew, monasti syynä epäpuhtaisiin suorituksiin on yksinkertaisesti liian suuret painot. Ja vaikeista liikkeistä sen verta että mulla ainakin on pitkänä miehenä ollut vaikeata löytää hyvä penkkiasento ja nykyjään treenaankin ojentajat ja rinnan ihan muutoin, eipä tarvi vastailla tyhmiin penakysymyksiinkään muuta kun että en tiärä.. Tai no, saman vastasin aikasemminkin vaan silloin valehtelin.

Metalman helposti menee isot egot solmuun ja meikäläisellä valitettavasti kyllä vähän kiehahtaa jos aletaan vastailla ohi kysymysten ja samalla "isällisesti" opastellaan jotakin ihan muuta kuin mitä kysyttiin. Jos olisin nuori aloittelija niin Ricen tosinokkelat kommentit olisi varmaankin saanut minut lopettamaan kyselyn. Ja ajaneet penahaukkamieheksi. Jos olisi yksityisviestimahdollisuus niin kysyisin mielelläni kuinka vanha isukki Rice oikein onkaan.

Alkuperäiseen aiheeseen. Kyllä edelleen mun mielestä olisi tilausta nettiversiolle liikkeiden ja suoritusten maailmaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom