ehdotuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hkuja
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
-Maksaville lahjoittajille (esim. 25Euroa) tyylikkäät paidat postitse !
-Maksaville lahjoittajille (esim. 150Euroa) tyylikkäät Roinaforum.net -tienda housut postitse !!! Joohan ?!? Joohan ?

-Pienet lahjoitukset (esim. 5-10 Euroa) Roina lippis !

Öh.. Pääsin vähän vauhtiin, mutta varmaan tuli siisti idea kaikille ? :D

Originally posted by Orgasmatron

Minusta pienet lahjoitukset voisi palkita Wintikan käytetyillä kalsareilla.

No lol.. Nehän on arvotavaraa ja varmasti suosikkimenestys 5 vuoden käytön jälkeen.. ehehe.. :D

Re: Re: ehdotuksia

Originally posted by Tomi77

hkuja, ihan kivoja ideoita. Lue toi iso Announcement tuosta ylhäältä..
ideaa,tossa 5-10ecua vuodessa,eihän se ole mitään.siitä selviää jopa köyhät opiskelijat kuten minä:D

Jos huomisen työhaastattelun jälkeen heiluttelen vappuhuiskia, niin maksan kyllä ton 5-10 juuroa.

Mä haluun sellasen treenikassin, missä lukee "www.roinaforum.net" :D

Mun mielestä kans loistava idea tuo pieni jäsenmaksu.. sillä ei kuitenkaan saa kuin korkeintaan six-päcin olutta (mitä minä nyt en ikinä juo:D). JA tosi kiva jos saa sit pieniä etuja, kuten oman roinamailin, ja personal-avataarit!!, jeah..kummasti värittävät vähän palstaa.

Miten ois, jos jakaisitte vielä tuon treeniosion ja ravinto-osion vielä erikseen...? Kumpaakin varmasti tulee ihan riittävästi postauksia, ja vois ehkä helpottaa lukemista, kun voisi suoraan siirtyä lueskelemaan ravintoasioita tai vastaavasti esim. treenivinkkejä. Nyt on moni hyvä topicci hukkunut tuonne viestimereen, ja ei välttämättä satu silmään.

Niin tai näin, niin tyytyväinen olen...

Toi on oikeesti aika kova idea! Meikäläinen on ainakin ihan täysin peesissä jos jotain lahjotustsydemeitä aletaan väsäileen! Heti kun vaan on mahdollista niin muutama eero täältä kilahtaa:)

roinis kuteet

heh! kohta ollaan käveleviä mainoksia ku on roinavoorumin mainoksia joka puolella mut oha se hyvä mainostaa parasta voorumia....

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä haluun sellasen treenikassin, missä lukee "www.roinaforum.net"

...mä yhdyn yusuun (en kirjaimellisesti *lol*), haluun kans makeen reenikassin jos lukee ainaki se roinaforum metrejä ja centtejä vastaan!!! pitäs muutenki hommata uus kassi ku tämänhetkinen on vähä pienehkö.

lippiski vois olla komee pääs.

mä voin kyl ruveta käveleväks roinaforumin manokseks :D ...eli ruvetkaahan äkkii ylläpitäjät suunniteleen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom