ehdota noin 1000e autohifipakettia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SPL Dynamicsin S4006-vahvistin ~250e
DLS R6A-midbassot ~120e
DLS UP1C-Diskantit ~125e
Hertz ES300-Subbari ~120e
Alpine CDA-9812RB-Soitin ~300e

Ääni tälle, paitsi vaihtaisin kyllä suoraan R6A erillissarjaan niin tulisi kätevästi jakosuotimet mukana. Powersetistä 234e tällä hetkellä eli pariin sataan saa varmasti.

Lisäksi johdotuksiin ja muihin tarpeisiin varattava noin 100 euroa.

Ja kun liikkeestä ostaa kaiken kerrallaan, tai ylipäätänsä mitään, kannattaa muistaa että kate on ovh-hinnoissa aika kova. Itse en ole koskaan maksanut ovh-hintoja, eli alennukset on ainakin käyttämissäni liikkeissä lähes automaattisia, ja kunnon kauppamies neuvottelee hinnat vielä sopivammalle tasolle. Mitä enemmän ostaa kerralla, sitä paremman hinnan yleensä saa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ääni tälle, paitsi vaihtaisin kyllä suoraan R6A erillissarjaan niin tulisi kätevästi jakosuotimet mukana. Powersetistä 234e tällä hetkellä eli pariin sataan saa varmasti.

Motiivinani tuossa setissä oli,että passiivijakosuotimia ei tarvitsisi ollenkaan. Jaot suoritettaisiin joko vahvistimen jakareilla tai jos hommais tuon 9887-Alpinen niin sitten soittimen jakosuotimilla.Saisi setistä täysaktiivisen,voisi hieroa elementtikohtaisetkin viiveet kohdalleen.
Mikä diskantti lienee R6A-erkkasarjassa?

-Saattaa jopa 150e mennä johtoihin. Virtakaapelit kannattaa ostaa mieluummin halpahallin hitsauskaapeli hyllystä(tietenkin riittävän paksuna) kuin hifiliikkeestä. Sähkö ei tiedä,kulkeeko se hifi-vai hitsauskaapelissa.

tuon alpinen vois korvata Sonyn CDX-GT700D-soittimella.
Kyseinen soitin on "vanha malli", joten sitä saanee vielä jostain poistohintaan.

Siinä on kuitenkin kaiutinkohtaiset viiveidensäädöt, 13-kanavainen equ ja kaikkea muuta jännää.

Ostin itse tuollaisen vekottimen reilu kuukausi sitten hintaan 299e ja hyvin on hiivimetallit soinut. :rock:

Motiivinani tuossa setissä oli,että passiivijakosuotimia ei tarvitsisi ollenkaan. Jaot suoritettaisiin joko vahvistimen jakareilla tai jos hommais tuon 9887-Alpinen niin sitten soittimen jakosuotimilla.Saisi setistä täysaktiivisen,voisi hieroa elementtikohtaisetkin viiveet kohdalleen.
Mikä diskantti lienee R6A-erkkasarjassa?

-Saattaa jopa 150e mennä johtoihin. Virtakaapelit kannattaa ostaa mieluummin halpahallin hitsauskaapeli hyllystä(tietenkin riittävän paksuna) kuin hifiliikkeestä. Sähkö ei tiedä,kulkeeko se hifi-vai hitsauskaapelissa.

Ultimate UP-sarjoissa on tuo UP1C-diskantti, R6A:n diskantti on T25 joka on mielestäni hyvä.

Fiilis on vaan se, että kaveri ei ehkä tarvii aktiivista etupäätä kun perusasiatkin tuntuu olevan hakusessa. Enkä tarkoita tätä millään pahalla, mutta diskantit saa helposti rikki jos niitä käyttää liian matalalla jakotaajuudella tai vahingossa kokonaan ilman jakosuodinta.

Hyvin olen omassa autossa pärjännyt passiivisella 2-tie etupäällä, vaikka olenkin aktiivista 2-tie, tai puoliaktiivista 3-tiejärjestelmää varten vetänyt midien ja diskanttien piuhat konttiin asti.

Kaiutinpiuhat kannattaa ostaa Biltemasta, ovat erittäin kelpoa tavaraa ja hinnassa ei ole kohtuutonta hifi-lisää. Bilteman rca:t kannattaa taas jättää hyllyyn.

Soitinasiaan vielä, minulla ja kaveripiirissä on kaikki Sonyn soittimet antautunut jollain tavalla jossain vaiheessa. Blaupunktien, JVCeiden, Kenwoodien ja Pioneerien kanssa on myös ollut ongelmia, tosin em. merkkien joistain malleista erittäin hyviä kokemuksia myös. Alpinen vehkeitä ei olla saatu koskaan rikki eikä myöskään ongelmia ole ollut, ja siksipä en itse muita kuin Alpinen soittimia osta tulevaisuudessa. Jokainen tekee omat päätöksensä itse, ja em. teksti onkin kirjoitettu vain omiin kokemuksiin pohjautuen.

Ultimate UP-sarjoissa on tuo UP1C-diskantti, R6A:n diskantti on T25 joka on mielestäni hyvä.
Kiitti tiedosta.

Fiilis on vaan se, että kaveri ei ehkä tarvii aktiivista etupäätä kun perusasiatkin tuntuu olevan hakusessa. Enkä tarkoita tätä millään pahalla, mutta diskantit saa helposti rikki jos niitä käyttää liian matalalla jakotaajuudella tai vahingossa kokonaan ilman jakosuodinta.

Juuri näin,ajattelin vaan kun kuulema "asentaja" on tiedossa.

Hyvin olen omassa autossa pärjännyt passiivisella 2-tie etupäällä, vaikka olenkin aktiivista 2-tie, tai puoliaktiivista 3-tiejärjestelmää varten vetänyt midien ja diskanttien piuhat konttiin asti.

Laajennusvaraa on hyvä olla,jos innostuu niin ei tartte purkaa koko autoa montaa kertaa

Kaiutinpiuhat kannattaa ostaa Biltemasta, ovat erittäin kelpoa tavaraa ja hinnassa ei ole kohtuutonta hifi-lisää. Bilteman rca:t kannattaa taas jättää hyllyyn.

Bilteman punainen RCA-kaapeli on todella hyvää ja laadukasta. Liittimet sitten eivät niin hyvät olekaan. Edellisessä oli kyl nuo ja vielä orggis liittimillä-en nähnyt aiheelliseksi vaihtaa.

Soitinasiaan vielä, minulla ja kaveripiirissä on kaikki Sonyn soittimet antautunut jollain tavalla jossain vaiheessa.

Samoja juttuja kuullut.

"tuon alpinen vois korvata Sonyn CDX-GT700D-soittimella.
Kyseinen soitin on "vanha malli", joten sitä saanee vielä jostain poistohintaan.

Koetin tavata linkistäsi Sonyn speksejä. Minä en kyllä löytänyt listalta kanavakohtaisia viiveitä enkä parametristä taajuuskorjainta.
DSO kun ei ole DSP (Skoijataan apinaa..)

Koetin tavata linkistäsi Sonyn speksejä. Minä en kyllä löytänyt listalta kanavakohtaisia viiveitä enkä parametristä taajuuskorjainta.
DSO kun ei ole DSP (Skoijataan apinaa..)

Katos hittoa... ei oo sonyn sivut ihan kohillaan tietojen suhteen.
Ohjekirjassa on kyllä ihan nätisti kerrottu I-TA (Intelligent Time Alignment), DSO 3D ja HDEQ (The independent 4-channels-13-band equalizer) säätöohjeet.

Kävin toissaviikonloppuna mittanauhan kanssa asettelemassa omaan kärryyn kaiuttimien sijainnit. :D

Rainbow SLC 265 NG (219e) tai 365 NG(289e) erillissarja eteen
Rainbow SLC 265 NG erillissarja tai tai Rainbow SL 165 koksaalit taakse (125e)
Rainbow HAMMER 12 (155e)
Spl Dynamic s4006 vahvistimeksi (250e)
Alpine CDE-9871R tai RR malli soittimeksi. (149e)

Kalleimmillaan 1069e
Halvimmillaan 898e
+tarvikkeet

Täytyi valita perus hyvä soitin jottei budjetti räjähdä, muualta en tinkisi.

Hinnat Fanaticaudion sivuilta. Vahvistin täytyisi hommata esimerkiksi powersetiltä.

Itse jos pitäs 1000e setti hommata niin ehdottomasti eteen yllämainittu 3-tie sarja ja taakse 2 tie ja 12" Hammeri tai 12" Amboss konttiin. Kokemusta myös DLS kaiuttimista, mutta itseä Rainbowin saundi miellyttää todella paljon enemmän. Etenkin diskantti(niin puhdas ja luonnollinen)

Ostat jonku valmiin paketin jossa tullee joku 12'' subi ja vaffari. Nämä hifikaupat myyvät niitä. Ja sitte laitat vielä hjonku erkkasarjan pääle.

Zone-sarja -42%
No oli siinä nyt saatanan hyvä neuvo taas kaiken kaikkiaan. Ja mitä noihin hifikauppojen paketteihin tulee niin turha niihin on kääntyä 1000€ budjetilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom