Ei ole todellakaan ole hyvä esimerkki. Ruotsi tuhottiin tarkoituksella ja täysin demokraattisesti. Ihan kuin Suomikin. Persut olivat edellisellä kerralla tekemässä väestönsiirtoa ja nyt ne sitten pelastaa meidät?^ Liian pitkiä kirjaviisaita juttuja, äänestin Remontti-Reiskaa.
Meillä on jo ihan hyvät esimerkit Ruotsista ja Tanskasta että haittamaahanmuuttoa voi pysäyttää äänestämällä. Mediaa voi edes vähän hivuttaa pois current thing vouhotuksista ja yksittäisiä asioita puolueet saavat läpi. Aina kannattaa äänestää.
Mua kyllä nauratti ajatus pienpuolueesta joka kannustaa äänestäjiään olemaan äänestämättä ja sitten ihmetellään kun asiat ei edisty. Tokentubekin mennyt kiinni. Elämä on kovaa.
Jos ja kun uusi hallitus rajoittaa maahanmuuton joihinkin tuhansiin kiintiöpakolaisiin ja sallii rajattomasti duunareita, niin vaikea sitä on voittona on pitää.
Mikä pienpuolue kannusti näin tekemään? Itse en huomannut yhtäkään? Päinvastoin. Jos kaikki pienpuolueita kannattavat olisivat boikotoineet äänestystä, koska eivät hyväksy järjestelmää, niin äänestysprosenti olisi pudonnut 66.6% tai alle. Sillä olisi ollut huomattavasti suurempi merkitys kuin äänestämisellä.Mua kyllä nauratti ajatus pienpuolueesta joka kannustaa äänestäjiään olemaan äänestämättä ja sitten ihmetellään kun asiat ei edisty.
En seuraa televisiota, mutta ainakin netissä oltiin visusti hiljaa pienpuolueista.
Pienpuolueet jäivät pienpuolueiksi – yksikään niiden ehdokkaista ei päässyt eduskuntaan, eikä kukaan ollut oikeastaan edes lähellä
Parhaiten menestyi liberaalipuolue, jonka ehdokas Sanna Kurronen keräsi 2 338 ääntä.
yle.fi
Liberaalitkin sai yli 0,5% Turtiainen tuhosi tahallaan muiden mahdollisuuden sekoilullaan.
Viimeisellä videollaan kehottaa luottamaan jumalan apuun korruptiossa. Ei stna. Sai varmaan hyvät rahat tästä showsta.
Toki myös liberaalit tuhosivat itsensä tahallaan kannattamalla pakkorokotuksia ja passeja. Millainen liberaali kannattaa pakkorokotuksia?
Ilman rokotesekoilua olisi vl ja liberaalien ohjelma ollut lähes 1:1, kuten myös piraattien.