Edullinen autokorjaamo pääkaupunkiseudulta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
65
Pitäisi löytää pääkaupunkiseudulta edullinen autokorjaamo, joka etsisi vian Fiatin etupäästä ja korjaisi sen. Ongelma ilmenee niin, että molemmat eturenkaat ovat kuluneet epätasaisesti sisäsivulta sileiksi kun ulkosivulla kulutuspintaa on vielä normaalisti. Monttuihin ajaessa ja rattia äärimmilleen käännettäessä kuuluu keulasta kolahdus, joten jotain siellä on mennyt rikki.. Auto on käytetty nelipyöräsuuntauksessa pari vuotta sitten, joten suuntauksessa vika ei ole.

Ammattikoululle olen jo soittanut, mutta siellä on liian pitkät jonot

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Auto on käytetty nelipyöräsuuntauksessa pari vuotta sitten, joten suuntauksessa vika ei ole.

Kai kahden vuoden aikana suuntaukset voi jo monta kertaa syystä tai toisesta mennä pieleen. Luulisin. Korostan kuitenkin, että en tiedä mitään autoista.

Olipa kiva postata.

Pitäisi löytää pääkaupunkiseudulta edullinen autokorjaamo, joka etsisi vian Fiatin etupäästä ja korjaisi sen. Ongelma ilmenee niin, että molemmat eturenkaat ovat kuluneet epätasaisesti sisäsivulta sileiksi kun ulkosivulla kulutuspintaa on vielä normaalisti. Monttuihin ajaessa ja rattia äärimmilleen käännettäessä kuuluu keulasta kolahdus, joten jotain siellä on mennyt rikki.. Auto on käytetty nelipyöräsuuntauksessa pari vuotta sitten, joten suuntauksessa vika ei ole.

Ammattikoululle olen jo soittanut, mutta siellä on liian pitkät jonot

Nelipyöräsuuntauksen ja auraskulmat voisi katsoa joka kerta kun vaihtaa renkaat.(Ehkä vähän liioteltua..).Mutta jos haluaa pitää renkaat hyvänä, niin siitä vaan. Mutta tuo on selvä merkki että suuntaukset on pielessä kun kuluttaa noin renkaita.

Zone-sarja -42%
AKH auto oy, melko halpa suhteessa kokemukseen (yli 20 vuotta) sekä hyvien kulkuyhteyksien luona, (hertsikassa) , itse olen autoni siellä käyttänyt jos on tarvis ja hyvä tuli, vika voi olla missä tahansa, kuuluuko käännöksissä "klonkutusta" tai pauketta töyssyissä tai käyttäytyykö auto oudosti kaarteessa?

Sepon auto on halpa nyrkkipaja, Roihupellossa.
Käytät nyt vain sitä siellä aurauskulman säädössä vaikka Kaivokselan Teboililla. Maksaa jotain pähkinöitä. Säädetään samalla chamberit myös.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom