**Edi Brokk - Natsikortti** -perussuomalaisten politiikkaan pureutuvaa grimea

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
EDI BROKK - NATSIKORTTI

211193_69823798244_2258484_n.jpg

Kyseessä on siis ensimmäinen julkaisu keväällä julkaistavalta EP:ltäni. Biisi pureutuu perussuomalaisten politiikkaan teroitetuin hampain. Luuppaa sitä volat kaakossa, mustien kynttilöiden valossa, niin Timo Soinin kampanja kiroutuu! >:F

Kuuntele ja lataa Natsikortti koneellesi täällä:
http://www.soundcloud.com/edibrokk/natsikortti

Tykkää musastani facebookissa:
https://www.facebook.com/pages/Edi-Brokk/69823798244

Ihastuttaako vai vihastuttaako? Sopisko salille?

Biitti uppoo mut mitäs nyt noihin lyriikoihin ja itse räppiin sit sanoisi...

No lyriikat kuulosti paikoittain jopa ihan hyviltä mutta räppäys itsessään oli jotenkin kankean kuuloista. Mutta ei se täysin huono ole.

Biitti erittäin jees.

Yhtä väsynyt biisi kuin sanoituksetkin. Zero poäng, eikä taida päästä edes Lipposen vaalibiisiksi.

hahahaha :D komeeta dupstep vammailua biittinä, ihanku sit ei ois tarpeeks jo kaikkialla. Ja eipä toi mihkää persujen politiikkaan ees pureudu, kuha yritetään jotenki loppusoinnuilla toistaa samoja vanhoja vihervasemmisto -teesejä. Myötähäpeää..

eikä taida päästä edes Lipposen vaalibiisiksi.
Hyvä.

hahahaha :D komeeta dupstep vammailua biittinä, ihanku sit ei ois tarpeeks jo kaikkialla. Ja eipä toi mihkää persujen politiikkaan ees pureudu, kuha yritetään jotenki loppusoinnuilla toistaa samoja vanhoja vihervasemmisto -teesejä. Myötähäpeää..
NYT sitä on : ) Tätä biisiä tehdessä ei viel ollut, mutta eipä siinä mitään. Näköjään mennään muodin mukana. Harmi, ettet saanut kiinni mun ajatuksista. Yritän siellä esim selventää sitä, miten usein maahanmuuttokeskustelussa erilaisia rikostilastoja käytetään mun mielestä täysin irrallisena taloudellisista taustavaikuttajista.

Hirveää sontaa ja sanoma on samaa vinkumista Perussuomalaisten vaalimenestyksestä.
Sontaa, koska ei sisältöä, vai sontaa, koska et pidä siitä mitä sanon?

Edibrokki voi painua takasin sinne Hakaniemen torille jakamaan omaa kurjuuttaan tovereilleen. Toi vasarointi on jo vähän kuollut trendi joten suosittelen siirtymistä vihreiden leiriin.
Muuten jos laitat vaikka omat yhteystiedot tähän niin voin tilata sulle seuraavaksi vuodeksi Optio-lehden niin ei tarvi sitä Liberon näytenumeroa lukea puhki :hyvä:

Stalin_in_colour.gif

Sontaa koska en pidä räpista ja tuo oli sitä samaa vinkumista mitä muutkin tekee persuista. Nyt vain dubstep-räpin muodossa. Ilman laulua toi olisi jopa ollut ihan ok.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Edibrokki voi painua takasin sinne Hakaniemen torille jakamaan omaa kurjuuttaan tovereilleen. Toi vasarointi on jo vähän kuollut trendi joten suosittelen siirtymistä vihreiden leiriin.
Muuten jos laitat vaikka omat yhteystiedot tähän niin voin tilata sulle seuraavaksi vuodeksi Optio-lehden niin ei tarvi sitä Liberon näytenumeroa lukea puhki :hyvä:
Vitsailetko, vai mistä oot vääntäny johtopäätöksen, että olisin joku kommunisti? Ei kiits Optio-lehdelle.

vas.webp
Kommari tai vassari, samaa paskaa punikkia.

Tosiaan aika naurettavaa rekata lähes jokaselle Suomen foorumille ja itse linkata tuota biisiä.. Vai mikä sun tarkotus on tällä sun musaprogella, olla joku yhteiskunnan suurvaikuttaja vai tuoda iloa omaan lähiöön?

En nyt jaksa biisiä kuunnella mutta ilmeisesti ainakin aiheuttaa sopivissa määrin agressiivisuutta salitreenausta ajatellen :D

katso liitettä 75037

Tosiaan aika naurettavaa rekata lähes jokaselle Suomen foorumille ja itse linkata tuota biisiä.. Vai mikä sun tarkotus on tällä sun musaprogella, olla joku yhteiskunnan suurvaikuttaja vai tuoda iloa omaan lähiöön?
Yhtä naurettavaa on sun käytökses, poliittiseen mielipiteeseen on kuitenkin jokaisella oikeus. Kuitenkin tämä kaveri mahdollisesti oman poliittisen suuntauksensa on valinnut omilla aivoilla, susta ei voi olla varma.

Antaa kaikkien kukkien kukkia!:piis:

ps. en ole vasuri

Toi mieleen brittiläisen electro hopin, hieman raskasta kuunnella. Poliittisesti kantaa ottavaa musiikkiahan Suomessa on tehty pitkään enemmän ja vähemmän onnistuneesti. Osa joutuu tyytymään ug-menoon, mutta suurtakin suosiota on saavutettu. Räpin kautta viesti on tullut pääosin vasemmalta mutta musiikki on uponnut laajemminkin jengiin, kun viesti on jaettu tasaisemmin kaikille albumin biiseille eikä motiivit sinkkulohkaisuilla ole esimerkiksi niin päivänselviä.

edit: Ruotsissa Promoen Ge oss Sverige tillbakahan on aika tyylikäs veisu samasta aiheesta.

katso liitettä 75037

Ei se ole sama asia.
Ideana useampaan paikkaan postaamisessa oli se, että useampi ihminen kuulisi. Etenkin kun on tuo ep tekeillä. Olisi sen sijaan aika naiivia kuvitella, että täysin tuntematon kaveri, joka tekee varsin pienissä ympyröissä musiikkia, olisi "yhteiskunnan suurvaikuttaja". Pikemminkin suurin motiivi on itseilmaisu ja siitä saatava ilo.
ps. Paavo Arhinmäkikään ei ole kommunisti, eikä sellaiseksi muutu vaikka kuinka väittäisit. Ja tämä ei ole minun mielipiteeni, vaan hänen.

Räpin kautta viesti on tullut pääosin vasemmalta mutta musiikki on uponnut laajemminkin jengiin, kun viesti on jaettu tasaisemmin kaikille albumin biiseille eikä motiivit sinkkulohkaisuilla ole esimerkiksi niin päivänselviä.

edit: Ruotsissa Promoen Ge oss Sverige tillbakahan on aika tyylikäs veisu samasta aiheesta.

Oot oikeassa. Mä halusin puolestani tehdä biisini näin, koska ei tätä olekaan millekään laajemmalle jengille tehty vaan sellaisille, jotka tuntevat asioista jokseenkin samoin ja saavat sitten jotain tästä irti.
Promoe on yks mun suuresti arvostamista ja ihailemista räppäreistä : ) Mutta kuten sanoin, mä teen musiikkia sen mukaan, mikä itseäni liikuttaa.

Mikä muuten tää Natsihomma on ko nykyään tuntuu sana (natsi) tulevan esiin joka paikasa?? Tuntuu muutenki vähä helvetin oudolta et porukkaa jaetaan kommunisteihin ja natseihin nykypäivänä.

Vihreät ja vasemmistolaiset äärisuvaitsevaiset henkilöt vain tykkäävät luokitella kaikki toisella tavalla ajattelevat natseiksi. Ei mitään uutta, menee samaan kastiin kuin Neuvostoliiton rauhanaseet ja paha paha Yhdysvallat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom