Ed Coan...mitäs hommailee nyt?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
markus shickistä sen verran että mä veikkaan että se saa prosenteissa maailman suurimmat hyödyt paidasta. jätkä on penkannu tietääkseni raw kisoissa 175 ja paidalla ottanut parhaimmillaan yli 300. 2005 ipf penkki mm kisoissa 220 että suuri on hänellä ero tuloksissa pro ja ipf paidallakin

-asterix- sanoi:
markus shickistä sen verran että mä veikkaan että se saa prosenteissa maailman suurimmat hyödyt paidasta. jätkä on penkannu tietääkseni raw kisoissa 175 ja paidalla ottanut parhaimmillaan yli 300. 2005 ipf penkki mm kisoissa 220 että suuri on hänellä ero tuloksissa pro ja ipf paidallakin

Bodaus-lehdessä väitti ottaneensa raakana muistaakseni pitkälti yli 200, jotain 240 kiloa.

Zone-sarja -42%
Keiko- sanoi:
Bodaus-lehdessä väitti ottaneensa raakana muistaakseni pitkälti yli 200, jotain 240 kiloa.

Tuo 240kg ei ainakaan pidä paikkaansa. Sit kannattais ottaa ilman ipf paitaa se 240 kuin paidalla 220. :)
mutta kyllä se enemmän ottaa kuin 175kg.. Ainakin sen mukaan mitä katselin lämmittelytiloissa aikoinaan.

Ite oon nähny myös sen Coanin vanhan treenifilmin. Maastanostossa vetää hirmuisia sarjoja. Taisi olla jotain 5 x 350 ilman varusteita! Olikohan se tuon treeniperiodin jälkeen kun ukko veti 409kg @ 100.

Sitten kun katsoo noita IPF MM-kisojen tuloksia esim. vuosilta 88, 93 ja 94 niin miten joku voikaan olla noin ylivoimainen. Yli 100 kilon voittomarginaali toiseksi tulleeseen nostajaan. Ja äijä on nostanut 100 kiloisena reilusti enemmän kuin mitä superin nostajat!

http://www.powerlifting-ipf.com/results_of_worldchampionships.htm

-asterix- sanoi:

Miten se on voinu olla 2005 ipf:n MM-kisoissa jos samoihin aikoihin kisasi "ammattilaisissa"???

hunter killer sanoi:
Miten se on voinu olla 2005 ipf:n MM-kisoissa jos samoihin aikoihin kisasi "ammattilaisissa"???

kun se vaan oli.. säännöt eivät ole samat kaikille.
nostihan se oleksandr kutcher wpo:ssa 2005 vaikka oli vasta kärynnyt ipf mm kisoissa, sekään ei ole sääntöjen mukaista. mutta jos puhutaan tuon tason nostajista niin heille taitaa olla eri säännöt

-asterix- sanoi:
kun se vaan oli.. säännöt eivät ole samat kaikille.
nostihan se oleksandr kutcher wpo:ssa 2005 vaikka oli vasta kärynnyt ipf mm kisoissa, sekään ei ole sääntöjen mukaista. mutta jos puhutaan tuon tason nostajista niin heille taitaa olla eri säännöt

Paljon toi Kutcher teki ipf:ssä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
-asterix- sanoi:
Kutcher Oleksandr 1980 UKR 81,38 0,6755 jk340,0 pp220,0 mv330,0 DD — —

890 sarjaan 82.5 ja luonnollisesti ykköseksi

ja nyt sitten ammatilaisiin joku vielä kovempi tulos?
Tämmösiä sitten hehkutetaan muna pystyssä, että "kuin lahjakkaita ne on" (lehdissäkin ollu)
Onkinhan ne, mutta...en tiedä, musta on aika naurettava tämä voimanoston nyky tilanne..kärähdät, vitunko väliä?Vaihdat liittoa ja sama homma jatkuu.

Tsemiä vain sulle muute SM-kisoihin:thumbs:

hunter killer sanoi:
ja nyt sitten ammatilaisiin joku vielä kovempi tulos?
Tämmösiä sitten hehkutetaan muna pystyssä, että "kuin lahjakkaita ne on" (lehdissäkin ollu)
Onkinhan ne, mutta...en tiedä, musta on aika naurettava tämä voimanoston nyky tilanne..kärähdät, vitunko väliä?Vaihdat liittoa ja sama homma jatkuu.

Tsemiä vain sulle muute SM-kisoihin:thumbs:

Kyllä minä ainakin hehkutan muna pystyssä tollasten kavereiden lahjakkuutta. Huipuilla on niin pitkään ollu roippeet ja ihmetekniikat käytössä, että ketä tahansa kuka 25-vuotiaana parantelee niitten ennätyksiä on huppusuperlahjakas, vaikka kärähtäisi sian panemisesta.

RRKalle sanoi:
Kyllä minä ainakin hehkutan muna pystyssä tollasten kavereiden lahjakkuutta. Huipuilla on niin pitkään ollu roippeet ja ihmetekniikat käytössä, että ketä tahansa kuka 25-vuotiaana parantelee niitten ennätyksiä on huppusuperlahjakas, vaikka kärähtäisi sian panemisesta.

Siinäpähän hehkutat, mutta tosiasia on se, ettei kutcher ilman ammattilaisliittoa olisi koskaan päässyt edes näyttämään sinulle näitä "lahjojaan".
Ipf puolella käry ilman ammattilaisliittoa johtaisi todennäköisesti siihen, että täällä puhuttais jo 890kg:sta(ipf tulos), että "pitihän tuo arvata" ja "eipä ollut käry yllätys" yms. Tottakai pitää olla lahjakas noihin rautoihin, ei minusta tule maailmanmestaria, vaikka söisin laivalastin kaikkea mahdollista.
Toisekseen on aika eri asia nostaa "kaasu päällä", kuin sillein että kaasu on kisojen ajaksi jätetty pois/vähemmälle.
Hyvänä esimerkkinä oli kovat puheet aikanaan ennen Sotkamon SM-kisoja eräällä herralla joka oli treeneissä vetänyt lähes 400kg.Kisoissa tulos jäi alle 350kg:n ja kaupan päälle tuli vielä käry...eli kun vielä kärysi, niin miten paljon sitä mömmöä on kehissä ollut näiden salinostojen aikaan????

"Sinä erimieltä olet, minä eri mieltä olen, ollaan eri mieltä perkeleesti"
-Motelli Skronkle-

Ei mulla ole mitään aikomusta liitoista vängätä, eikä paljon mömmöistäkään. Puhtaus ja voimanosto ei vaan kuulu yhteen. Peli on likasta niin varusteiden, politikoinnin kun troppienkin osalta.

En vaan ymmärrä miten voit väittää että joku olexanderi olisi samaa tasoa vaikka noissa 890 kisoissa toiseksi tulleen kanssa. Samat varusteet, samat tropit, toisella isompi tulos kun toisella. Isomman tuloksen mies siis lahjakkaampi, kovempi ja parempi. Mun mielestä siinä ei ole jossittelua.

RRKalle sanoi:
Ei mulla ole mitään aikomusta liitoista vängätä, eikä paljon mömmöistäkään. Puhtaus ja voimanosto ei vaan kuulu yhteen. Peli on likasta niin varusteiden, politikoinnin kun troppienkin osalta.

En vaan ymmärrä miten voit väittää että joku olexanderi olisi samaa tasoa vaikka noissa 890 kisoissa toiseksi tulleen kanssa. Samat varusteet, samat tropit, toisella isompi tulos kun toisella. Isomman tuloksen mies siis lahjakkaampi, kovempi ja parempi. Mun mielestä siinä ei ole jossittelua.

1.Missä kohti tekstiäni vertasin häntä toiseksi tulleeseen?

2:Väitätköä sinä, että esimerkiksi itäblokin maissa on sama doping-kontrolli kuin vaikka Suomessa?Täysin paskapuhetta, että ollaan samalla viivalla vastustajan kanssa.

3.Olen ollut mukana järjestämässä EM, MM ja muita arvokisoja ja kyllä siellä kulisseissa on nähnyt yhtä sun toista, joten ei tarvitse puhua kuin jollekkin pikkupojalle(vaikka sen ikäinen vielä olenkin, myöskin henkisesti), että "kuinka voimanosto ja puhtaus ei kuulu yhteen".Nämä siis IPF kisoja, joten samaa paskaa se on sielläkin kuin..arvannette missä?

4. ei tapella, vituttaa jo muutenkin ja sitten vasta vituttaisikin kun vielä sulle häviäisin;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom