Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostin aikoinaan kyseisen videon Johan Westerbergiltä, kysy siltä jos se vielä niitä myy.tikkuniska sanoi:Saako tuota coanin reenivideota mistään?
-asterix- sanoi:markus shickistä sen verran että mä veikkaan että se saa prosenteissa maailman suurimmat hyödyt paidasta. jätkä on penkannu tietääkseni raw kisoissa 175 ja paidalla ottanut parhaimmillaan yli 300. 2005 ipf penkki mm kisoissa 220 että suuri on hänellä ero tuloksissa pro ja ipf paidallakin
Keiko- sanoi:Bodaus-lehdessä väitti ottaneensa raakana muistaakseni pitkälti yli 200, jotain 240 kiloa.
-asterix- sanoi:markus shickistä sen verran että mä veikkaan että se saa prosenteissa maailman suurimmat hyödyt paidasta. jätkä on penkannu tietääkseni raw kisoissa 175 ja paidalla ottanut parhaimmillaan yli 300. 2005 ipf penkki mm kisoissa 220 että suuri on hänellä ero tuloksissa pro ja ipf paidallakin
hunter killer sanoi:Miten se on voinu olla 2005 ipf:n MM-kisoissa jos samoihin aikoihin kisasi "ammattilaisissa"???
-asterix- sanoi:kun se vaan oli.. säännöt eivät ole samat kaikille.
nostihan se oleksandr kutcher wpo:ssa 2005 vaikka oli vasta kärynnyt ipf mm kisoissa, sekään ei ole sääntöjen mukaista. mutta jos puhutaan tuon tason nostajista niin heille taitaa olla eri säännöt
-asterix- sanoi:Kutcher Oleksandr 1980 UKR 81,38 0,6755 jk340,0 pp220,0 mv330,0 DD — —
890 sarjaan 82.5 ja luonnollisesti ykköseksi
hunter killer sanoi:ja nyt sitten ammatilaisiin joku vielä kovempi tulos?
Tämmösiä sitten hehkutetaan muna pystyssä, että "kuin lahjakkaita ne on" (lehdissäkin ollu)
Onkinhan ne, mutta...en tiedä, musta on aika naurettava tämä voimanoston nyky tilanne..kärähdät, vitunko väliä?Vaihdat liittoa ja sama homma jatkuu.
Tsemiä vain sulle muute SM-kisoihin:thumbs:
RRKalle sanoi:vaikka kärähtäisi sian panemisesta.
TheLORD sanoi:Käsittääkseni tuota ei ole missään liitossa kielletty?
RRKalle sanoi:Kyllä minä ainakin hehkutan muna pystyssä tollasten kavereiden lahjakkuutta. Huipuilla on niin pitkään ollu roippeet ja ihmetekniikat käytössä, että ketä tahansa kuka 25-vuotiaana parantelee niitten ennätyksiä on huppusuperlahjakas, vaikka kärähtäisi sian panemisesta.
RRKalle sanoi:Ei mulla ole mitään aikomusta liitoista vängätä, eikä paljon mömmöistäkään. Puhtaus ja voimanosto ei vaan kuulu yhteen. Peli on likasta niin varusteiden, politikoinnin kun troppienkin osalta.
En vaan ymmärrä miten voit väittää että joku olexanderi olisi samaa tasoa vaikka noissa 890 kisoissa toiseksi tulleen kanssa. Samat varusteet, samat tropit, toisella isompi tulos kun toisella. Isomman tuloksen mies siis lahjakkaampi, kovempi ja parempi. Mun mielestä siinä ei ole jossittelua.