Eastpakin takuu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu

mxm

Eli kyse on tästä jenkkiläisestä Eastapak-reppufirmasta. Mulla on nelisen vuotta vanha reppu ja siitä on mennyt vetoketju paskaksi, mitään syytä ei pitäisi olla vaan ihan normaalikäytössä siis mennyt. Muistaako kukaan, millainen takuu noissa repuissa on? Ite muistelisin, että ois 15 vuoden takuu juuri hihnoille ja vetskarille. Kallein Eastpak tuo ainakin silloin, joten hieman ihmetyttää vetskarin pettäminen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No joo, tattis! Pitää kiikuttaa tuo reppu kauppaan, saa nähä mitä sanoo.

Luni sanoi:
voi olla aika hiljasta jos sulla ei ole kuittia,että toivottavasti tallessa tai sut nauretaan ulos kaupasta.

No ainakin tossa linkissä käskettiin vaan pesemään reppu käsin ja lähettämään se lomakkeen kanssa osoitteeseen. siinä ei kyllä suomea ollut, mut vissiin voi lähettää suomesta tonne hurrilaan.

jalat sanoi:
Entäpä jos laukkumalli on uudempi kuin mitä takuuajan umpeutuminen. Ei luulisi kuittia tarvitsevan.

no jos reppu on 4 vuotta sitten ostettu niin tuskin myyjä muistaa kasvomuistilla ostajaa ja että se on ostettu juuri kyseisestä kaupasta.eikä varmana ala mitenkkään korvaamaan ellei ole kuittia,
eri asia jos myyjä on tuttu ja muistaa kaverin... :rolleyes:

Luni sanoi:
no jos reppu on 4 vuotta sitten ostettu niin tuskin myyjä muistaa kasvomuistilla ostajaa ja että se on ostettu juuri kyseisestä kaupasta.eikä varmana ala mitenkkään korvaamaan ellei ole kuittia,
eri asia jos myyjä on tuttu ja muistaa kaverin... :rolleyes:

Useimmitenhan tuo kuitti on aika ehdoton mutta myös järjen käyttö on sallittua aina välillä. Reppu on 4v vanha ja takuuta 30v, tuskin 30v sitten oli ihan samanlaisia reppuja tai olikohan koko Eastpakia olemassa.
On sitä ennenkin vaihdettu paskaks menneitä tavaroita ilman kuittia, esim. kengät ja kiintolevy.

Luni sanoi:
eri asia jos myyjä on tuttu ja muistaa kaverin...

Entä jos takuun kantaa maahantuoja eikä kauppa?

mxm sanoi:
Useimmitenhan tuo kuitti on aika ehdoton mutta myös järjen käyttö on sallittua aina välillä. Reppu on 4v vanha ja takuuta 30v, tuskin 30v sitten oli ihan samanlaisia reppuja tai olikohan koko Eastpakia olemassa.
On sitä ennenkin vaihdettu paskaks menneitä tavaroita ilman kuittia, esim. kengät ja kiintolevy.

no mä toivon tosiaan että jäbä saa sen vaihdettua noin helposti,mutta itse kokeneena tuotteen vaihtamisen uuteen rikkoutumisen takia tiedän kuinka vaikeaa se voi olla ilman kuittia.
mutta aina kannattaa yrittää :)

Itsellä ei ole ollut mitään ongelmia rikkoutuneiden tavaroiden vaihdossa. Laatutavaroissa valmistajan on hyvä pitää kiinni imagostaan ja pienten kamojen vaihto uuteen tuskin horjuuttaa firmaa.

Ei mulla kuitit säily, tai ei ainakaan mistään löydy. Vaihdettu uuteen lähiaikoina ainakin Da Kinen reppu, Hackmannin wokki, futistossut ym... Eikä mitään ongelmia. Takuukorjaukseen isommat kuten tietokoneet, niin ostopäivä ja takuu on selvinnyt nimellä ostotapahtuma rekisteristä.

Itsellä ollut varmaan 7v käytössä ruskea Eastpakin reppu, muistan kun myyjä kehuskeli että on ns. elinikäinen takuu kun laatu niin kovaa:) No, onhan se kestänyt.

Joskus soitettiin tonne maahantuojalle ja kyseltiin vetoketjusta ja ne sano, että jos se ois ollu enintään vuoden vanha niin ne ois korvannu sen. Kuluva osahan se on.

Voi olla, että joutuu eastpakille lähettämään sen jos haluaa, että ne korjaa sen.

Mun Eastpakin repusta meni vetoketju jo aikaa sitten.

Ikävä kyllä se takuu ei koske vetoketjuja. Löysin samaisen maininnan siitä repun mukana tulleesta takuulapusta (jota ei tietenkään enää ole).

Kerro kuinka kävi! Mun reppu on yhä käytössä, koska se toimii, jos vetoketjua käyttää aina samaan suuntaan.

No perkele. Luin viestiketjun alkua ja aloin innostua että nytpä saankin reppuni vetoketjun takuukorjauksena kuntoon. Viimeisten postien mukaan onkin ihan turhaa unelmoida moisesta. Uutta reppua en osta, pikkutasku pysyy kyl hyvin kiinni kahdella hakaneulallakin. :itku:

Mulla ei oo kyllä ihan järkyttävän hyvin toi Eastpakki kestäny muutenkaan. Pari vuotta takaperin repes isoimman taskun kohdalta vetskarin vierestä kangas ihan reippaasti mut isoäiti ompeli sen rakkaudella kuntoon ja taas pelittää. Harmi etten muistanu tota takuujuttua silloin. Olisin antanu vihasta palautetta.

jesus adidas sanoi:
No perkele. Luin viestiketjun alkua ja aloin innostua että nytpä saankin reppuni vetoketjun takuukorjauksena kuntoon. Viimeisten postien mukaan onkin ihan turhaa unelmoida moisesta. Uutta reppua en osta, pikkutasku pysyy kyl hyvin kiinni kahdella hakaneulallakin. :itku:

Mulla ei oo kyllä ihan järkyttävän hyvin toi Eastpakki kestäny muutenkaan.

Samat sanat, mulla on ollut ainakin vuoden isojen osastojen vetskarit vain toiseen suuntaan toimivia ja nyt luulin että saisin homman kuntoon, mutta kun ei niin ei. Vituttaa kuin pientä oravaa kun reppua ostaessa kehuttiin nimenomaan hyvää takuuta :curs: :curs: :curs: Oikeesti, mikä muu siitä repusta voisi hajota kuin ne vetoketjut? Eipä myyjä viittinyt tietenkään mainita asiasta silloin... paskan möivät, vittu kun vituttaa :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom