EA SPORTS UFC (Playstation 4 & XBOX ONE)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu
Onko Sakurapappa ilmainen unlockable vai joku 5 euron dlc? :D Sil ois kova hakata vaikkapa Hoycea 90 minsaa... :puntti:
Pitäs vissiin tulla kun pelaat careerin läpi. En muista mut multa Saku löytyy ja en oo ostanu mitään dlc:tä. Ultimate team on kyllä huikeen koukuttava vieläki :D

Kertokaas nyt mietteitä tuosta pelistä! Itse tosiaan pelasin jonkun verran ja jäi paska fiilis, mutta mites te, jotka ootte pelannu enemmän?

Onko mitenkä realistinen?
Pystyykö pelaamaan taktisesti vai onko nappulan rämpytys-kilpailu?
Arvosana 1-10?

Kertokaas nyt mietteitä tuosta pelistä! Itse tosiaan pelasin jonkun verran ja jäi paska fiilis, mutta mites te, jotka ootte pelannu enemmän?

Onko mitenkä realistinen?
Pystyykö pelaamaan taktisesti vai onko nappulan rämpytys-kilpailu?
Arvosana 1-10?
Pystyottelu ei yhtään realistista tällä hetkellä. Matsit 90% pyörimistä ja itse jos yrittää vähänki realistisesti otella, niin vastustaja vetää kierrepotkut naamaan kun menee lähelle. Vältänki pystyä kun ruttoa ja yritän saada matsit heti mattoon. Eiköhän seuraavassa päivityksessä korjata tuota jollain tavalla. 6/10 arvosana tällä erää, mutta ehkä pystyottelun korjauksella nousee 7/10

Ajoitus on kaiken a ja o. Kyllähän kiertopotkujengi on välilllä hieman vittumainen vastustyyppi. Mutta voitettavissa esim sillä, ettet lähde itse menemään sisään vaan odottelet ulkona, että vastustajan hermo pettää ja hän lähtee painostamaan sua. Tällöin sit nyrkkiä naamaan tai clinchiin ja mattoon.

Mitä enempi peliä pelaa,sitä paskemmalta se tuntuu.jotkut vastustajat on paljon nopeampia,vaikka olis sama ukko kummallakin.ea sport mma on noin 100 kertaa parempi

STOCKTON SLAP? :D voi mahoton. Tuo olis varmaan vitun hauska onlinesssä. :D Mikin avulla trashtalkata ja vain läpsiä paskat pihalle.

[paikkakunta] MOTHERFUCKER!!!!! [paikkakunta]!!!!! WHAT!!?!?!?!? WHAT BITCH!!?!?!?!? WHERE YOU GOING MOTHERFUCKER?!?!?! SO WE'RE THROWING SPINNING SHIT NOW?!?!?!? QUIT RUNNING BITCH!!

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom