EA sports MMA

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
MMA_Logo.png

Pitäis tulla kauppoihin 22.10.2010

Demo löytyy ainakin PS3 Storesta jo missä saa pelata Overeemillä, Lashleyllä, Millerillä tai Shieldsillä

Ottelijoita on sen verran mukavasti että ne näkee vaikka Wikipediasta:
http://en.wikipedia.org/wiki/EA_Sports_MMA

Traileri:
http://www.youtube.com/watch?v=MTsIv6w-o_M

EA sportsin fanina odotan innolla mitä peli tuo tullessaan

Vähän ku tuota kokeili niin ukkelit näyttää liikkuvan suht rivakkaan vauhtiin. Muutenkin ohjaukseen pitää tottua näin UFC:n jälkeen. Ukot näyttävät enemmänkin "piirrosmaisilta" mutta eipä se ainakaa vielä ole pelaamista haitannut.

Miksei näitä voi tulla pc:lle, että voisi tykittää ohjaimella? :(:jahas:

Pari tuntia hakattu demoa ja on kyllä hyvä :thumbs: Vähän realistisemman ja sulavamman oloinen ku UFC:n vastaava.
Mutta yks juttu mihin meni hermot, en vittu koskaan saa puolustettua kuristuksia tolla find the zone hommalla, antakaa jotain vinkkejä millä tuo toimis paremmin? Hardilla pelailin.

Mä oon varmaan jotenki outo koska musta toi oli ihan sysipaskan tuntunen. Saa olla kyllä vakavasti friikannu vapariin jos tota on jonkun mielestä nautinto pelata :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä oon varmaan jotenki outo koska musta toi oli ihan sysipaskan tuntunen. Saa olla kyllä vakavasti friikannu vapariin jos tota on jonkun mielestä nautinto pelata :D

Ihan totta toikin, mut samaa vois sanoa myös UFC:n pelistä. Tuskin näitä kovin moni ei-vaparifani jaksaa hakata.

Et ollenkaan outo. Olen itse aika vaparifani ja UFC:n pelejä tulee pelattua aika paljonkin. Odotukset oli korkealla EA:n vastaavasta ja ajattelin sen tilata ihan Fedorin vuoksi(ja siksi, että on paljon muitakin ottelijoita UFC:n ulkopuolelta).
Demoa kun pari tuntia pelasi, niin jäi kyllä sanattomaksi. Pelattavuus on kyllä sellaista kuraa, että huh :itku:
Muistuttaa jonkin verran PS2 olevaa Pride FC peliä. Grafiikka ei päätä huimaa.

Ihan totta toikin, mut samaa vois sanoa myös UFC:n pelistä. Tuskin näitä kovin moni ei-vaparifani jaksaa hakata.

Itseasiassa melkein kaikilla mun kavereilla kenellä xbox360 omistaa myös UFC Undisputed vaikka ne ei vaparia seuraakkaan. Varmaan johtuu siitä , että lapsesta saakka hakattu kaikkia muitakin tappelupelejä kuten Tekkeniä.

pelattavuus perseestä?

mattopaini tuntuu tosi yksinkertaselta mut ainaki standuppi on noin kolme kertaa parempi

+ lukotukset kultaa. ei stamina runkkausta niinku ufc:ssä

eikä myöskää onlinessa tuu blokkirunkkausta kerta sut saa vietyä alas jos blokkaat jne.

Tänään kokeilin kaverin kanssa. Ihan karseeta paskaahan toi oli verrattuna UFC... ainakin pelattavuuden ja grafiikoiden puolesta. Jotenkin niin tyhmät buttonit ja liian helppo jos saa muutaman hyvän iskun niin siihenpä se kaveri ottakin kohta lukua ja menet päälle ja kaveri ei pääse mitenkään siitä pois jos hakkaat sitä. Näin ainakin demon perusteella voi antaa arvion. Lukotuksia en kokeillut, pelkkää mättämistä.

Tänään kokeilin kaverin kanssa. Ihan karseeta paskaahan toi oli verrattuna UFC... ainakin pelattavuuden ja grafiikoiden puolesta. Jotenkin niin tyhmät buttonit ja liian helppo jos saa muutaman hyvän iskun niin siihenpä se kaveri ottakin kohta lukua ja menet päälle ja kaveri ei pääse mitenkään siitä pois jos hakkaat sitä. Näin ainakin demon perusteella voi antaa arvion. Lukotuksia en kokeillut, pelkkää mättämistä.

Buttoneita saa vaihdettua, demosta en tiedä saako siinä.
Tottakai napit vaatii vähän totuttelua, mutta eiköhän niin ollut myös UFC:n kanssa.
Careerin just alotin, joten siitä ei pysty hirveesti vielä sanomaan mitään.

Back
Ylös Bottom