EA:n SKATE Tony Hawkien haastaja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Penska
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Electronic Arts on ilmeisesti kyhännyt skeittipelin ja tieto on ollut tämän vuoden sisällä ja peli alkaa olla kaupan hyllyllä lähiaikoina PS3:lle ja Xbox360:lle.

Omalla tavalaan Tony Hawkin näköistä, mutta tämä on realismiin perustuva eikä mitään 18milj. 5 minuutin komboja (haukotus), jotka muodostuivat eräässä vaiheessaa Tony Hawk -sarjan jutuksi ja sitten tuli jotain mikroautoilla ajelua jne. Haukat on pelattu läpi TH Pro Skater 1-4, THUG 1 ja 2 ja American Wasteland. Hirmu nopeasti meni aina läpi uusimmat osat. THUG 1 ja THPS 3 parhaita juonen ja toteutuksen osalta, mutta ei siitä enempää.

Tuota voisi katella ostavansa, jos kenties jossain vaiheessa ensi vuonna ostaisi PS3:n, kun sille alkaa jo tulla jotain pelejä. Peleistähän se on kiinni, ei muusta.

Onks tämä se missä on kansikuvapojuna Rob Dyrdek? Jos on, niin näyttää ainakin hemmetin hienolta. Tony Hawkista meni tosiaan maku viimeisimmissä versioissa. Oli jo aikakin lyödä haastetta kehiin, jos Haukan tekijätkin vähän skarppais...

THPS3 oli myös mun suosikki noista...

Näin skeittaavana henkilönä sitä realistista skeittipeliä on odotettu monen monituista vuotta. Tony Hawkit eivät sitä ole tarjonneet, vaan aina niissä hypitään siellä sähkölinjoilla ja tehdään niitä järkyttäviä komboja :jahas:
PS3:sta sen verran, että en siitä kyllä mitään 600 eskoa ala maksamaan, mutta jos hyvän tarkjouksen löytäisi, niin kyllähän se kovasti himottaisi ostaa, ja samalla ea skate.

Näin skeittaavana henkilönä sitä realistista skeittipeliä on odotettu monen monituista vuotta. Tony Hawkit eivät sitä ole tarjonneet, vaan aina niissä hypitään siellä sähkölinjoilla ja tehdään niitä järkyttäviä komboja :jahas:
PS3:sta sen verran, että en siitä kyllä mitään 600 eskoa ala maksamaan, mutta jos hyvän tarkjouksen löytäisi, niin kyllähän se kovasti himottaisi ostaa, ja samalla ea skate.

Kohta pitäisi tulla karsittu versio alle 500€lla

Itse odotan varmaan ensi keväälle/kesälle jotakin PS3:n ostoa, tiedä jos se hinta rupeaa olemaan 400€ kohdilla ihan offtopicina.

Peli on ollut kaupan hyllyillä jo yli viikon ainakin xbox360:lle. Oon sitä pelaillut ja hyvähän se on. Hyvät kontrollit ja sopivasti vapautta tehdä mitä huvittaa, missä huvittaa. Uramoodissa tässäkin joutuu tekemään älyttömiä komboja. Ei toki mitään sähkölinjoilla grindaamisia mutta jotenkin pelin tyyli vastaisia juttuja kuitenkin.

Tästä oli jo ketju viikko sitten mutta ei oikein ottanut tulta alleen.

Joo kyl toi peli upeelta näytttää. Vie kyl hawkit mennen tullen. Ite joskus pelasin ne kaikki hawkit läpi moneen kertaan mut sit meni innostus ku se meni sellaseks efektipelleilyks. Näyttäs olevan jo noin temput ja muut vähän realistisemmalla mallilla, ite aikoinaan 5 vuotta lajia harrastaneena.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Piidu:

Kannattaa käyttää hyväksi tuota EB Gamesin tarjousta. Eli kaikkien Free Record shoppien tilalle tulee kyseinen pelikauppa ja sinne kun roudaa 3 Xboxin/PS2/Gameguben peliä, saa uutuuspelin (Xbox360, PS3, PS2) yhdellä eurolla. Myös tulevia julkaisuja pystyy ennakkovaraamaan.

Nim. tuolla tapaa hankittu Halo 3, Skate, Assassins Creed, HL2 Orange Box, Blacksite, Kane & Lynch, Mass Effect....

Piidu:

Kannattaa käyttää hyväksi tuota EB Gamesin tarjousta. Eli kaikkien Free Record shoppien tilalle tulee kyseinen pelikauppa ja sinne kun roudaa 3 Xboxin/PS2/Gameguben peliä, saa uutuuspelin (Xbox360, PS3, PS2) yhdellä eurolla. Myös tulevia julkaisuja pystyy ennakkovaraamaan.

Nim. tuolla tapaa hankittu Halo 3, Skate, Assassins Creed, HL2 Orange Box, Blacksite, Kane & Lynch, Mass Effect....

Itse olen hyödyntänyt kyseistä tarjousta. Olen varannut sen Xbox 360 elitenkin, eli 5peliä, vanha konsoli ja 39e niin saa sen.

Tuohon tarjoukseen sen verran vielä että jos vie 2 xbox360 peliä niin saa uuden 1e:lla.

SKATE on aivan koukuttava peli, ukon liikkeet on hyvin tehty ja on päästy eroon siitä että montako temppua manuaalien avulla kikkailtua. Yksi erittäin suuri virhe tai puute on se että ei voi nousta laudalta pois ärsyttää suuresti hyppiä aina johonkin katukivetyksille tai rappusia ylös. Muuten aivan loistavaa viihdettä.

Itse olen hyödyntänyt kyseistä tarjousta. Olen varannut sen Xbox 360 elitenkin, eli 5peliä, vanha konsoli ja 39e niin saa sen.

Menee offtopiciksi, mutta lukeeko noita vastaavanlaisia tarjouksia jossain? Vaikuttavat aika kovilta. :)

Ohhoh, onpa koukuttava peli! Huomaa skeittaavansa pari tuntia freeskatea ympäri kaupunkia tekemättä yhtään tehtävääkään.. :D

Aivan mahtava peli.

Niinhän siinä käy... Hyvä spotti kun löytyy niin sitä tulee hakattua sitten

Piidu:

Jeap. Olen tietoinen tarjouksesta ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom