E-merkinnät

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Liittynyt
22.3.2006
Viestejä
2 098
En tiedä onko ollut porukalla ongelmia kyseisten merkintöjen kanssa.

Minun..tai siis oikeastaan kaverin ongelma koskee moottoripyörää joka pitäis rekisteröintikatsastaa ja ollaan tässä nyt tuumittu onko pyörässä olevan ajovalon E3 merkintä hyväksyttävä merkintä, täällä suomen maalla?Kun käsittääkseni noita mekrintöjä on aika paljon...E3 - E100jne....ja joitain ei katota hyvällä katsastusasemalla.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Modified Motorcycle Assosiation Finlandin sivuilta löytyy kattava selostus mitä valoja ja millä hyväksynnällä pitää moottoripyörässä olla.

http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=385.0

nyrkkisääntönä voinee pitää, ainakin ameriikan pyörissä sitä, että valot pitää vastata kotimaassa alunperin rekisteröityä yksilöä. Idän ihmeistä ei niin kokemusta.
 
Zone-sarja -42%
siis pelkän E pitäs riittää numero kertoo sen missä maassa e hyväksyntä on haettu
Näin ymmärsin itsekin, mutta moottoripyöräpoliisi oli kuulemma kivenkovaan väittänyt että jos se numero ei kata suomea tai jotain niin menee kilvet pahimmassa tapauksessa...
 
Näin ymmärsin itsekin, mutta moottoripyöräpoliisi oli kuulemma kivenkovaan väittänyt että jos se numero ei kata suomea tai jotain niin menee kilvet pahimmassa tapauksessa...

Noista kilpienvienneistä kannattaa välittää tieto MMAF:lle, ne kerää tietoja älyttömistä kilpienvienneistä. Kilpienviennin pitäisi olla aika äärimmäinen toimenpide jota käytettäisiin vain jos prätkäsi olisi vaarallinen liikenteelle. Nykyäänhän sitä käytetään rangaistuksena vähän mistä tahansa pikkupuutteesta.
 
Eikö helpoin tapa olis soittaa katsastusasemalle ja kysyä? ;)

Soittamalla eri katsastusasemille saa todennäköisesti eri vastauksia, itse lähtisin suoraan AKE:lta kysymään. Katsastusasemien tiedot omakohtaisten kokemusten perusteella ovat prätkien kohdalla vähintäänkin vaihtelevat.
 
jos pitäs olla nimenomaan suomessa haettu hyväksyntä epäilin että aika harva kulkuveuvo olisi laillinen suomi taitaa olla E17 mitä en muista useasti nähneeni
 
No leimamies kertoi että kuulemma siinä E(joku nro.)merkinnän perässä on vielä joku 50r ja numerosarja jotta se on oikea tänne suomen teille...juupajuu...meni pyörä kuitenkin läpi ilman sitä vikaa numerosarjaa.
 
on kyllä niin spede juttu koko E-merkinnät.
Yritäppä käydä uusi mustangi katsastamassa. EEEHEHEHEHEEEI!!
Vaihda kaikki lasit,turvavyöt, jne jne sellaisiin jotta saat ne saatanan E-merkinnät sinne.
Ja ovat tasan yhtä turvallisia ne alkuperäiset.
Welcome to EU :david:
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
on kyllä niin spede juttu koko E-merkinnät.
Yritäppä käydä uusi mustangi katsastamassa. EEEHEHEHEHEEEI!!
Vaihda kaikki lasit,turvavyöt, jne jne sellaisiin jotta saat ne saatanan E-merkinnät sinne.
Ja ovat tasan yhtä turvallisia ne alkuperäiset.
Welcome to EU :david:
Taitaa nuo standardierot johtua siitä, että jenkeissä käytetään eri mittayksiköitä tms. joten eivät välttämättä ole aivan suoraan verrannollisia meidän testeihin (vaikka käytännössä eroa ei ole nimeksikään). Mutta jollakinhan tuo turvallisuus on todennettava, eihän siitäkään tulisi mitään jos hyväksyttäisiin jos minkälaiset väkerrykset sillä perusteella, että ne ovat hyväksyttäviä jossain päin maailmaa. Tietenkin luulisi, että jenkeissä nyt olisi ihan pätevät standardit mutta jollakinhan nekin on todennettava ja mitä on katsonut pimp my rideä niin joissakin tapauksissa näyttäis siltä, että liikenteeseen tuolla rapakon takana hyväksytään mikä tahansa jossa on neljä rengasta.
 
No leimamies kertoi että kuulemma siinä E(joku nro.)merkinnän perässä on vielä joku 50r ja numerosarja jotta se on oikea tänne suomen teille...juupajuu...meni pyörä kuitenkin läpi ilman sitä vikaa numerosarjaa.
se toinen numero E numeron lisäksi kertoo sen että mihin käyttöön kyseinen tuote on tarkoitettu esim äärivaloja valoja ei saa käyttää vilkkuina yms..
 

Suositut

Back
Ylös Bottom