E-EPA 650mh Extra strong omega-3

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mörökölli sanoi:
en tiiä yhtää ku äippä vaa toi kotio tommosen :D

Perkele, oon ite miettiny jotai hyvää ja mahdollisimman hyvin hinnan/EPA:n kanssa optimoitua tuotetta ja jossa olis mahdollisimman vähä kaikkee myrkkyjä. Niin ja toinen on se että otanko sitä kalanmaksa- vai kalaöljyä. Toisen on vitskua ja toises ei(ainakaan paljoo..) Hemmetti ku pitää tästäki tehä vaikeeta.. :curs:

Mörökölli sanoi:
tuolta saa myös tota cla rasvanpoltto systeemiä :D

Joo CLA:ta on ku sitä halavalla saan samoin saan fastin sports omagaa halvalla, mut oon miettiny et saisko viel halvemmalla jostai :) ehkä mietin liikaa..

Mörökölli sanoi:
onko toiminu?

Vaikee sanoo et toimiko just CLA, mut dieetti kyl toimi hyvin, jossa oli CLA mukana. Luulisin kyl et olis toiminu aikalailla samallain vaikka ei olis ollu.

Mut sit itse tredin aiheesta et toi kuvaamasi tuote on varmasti hyvää, jos vain hinta on siihen EPA:han nähden kohtuullinen.

Edittiä - eli EPA kai jotenki teoriassa edistää lihastenkasvua. Miten ja kuin paljo? Sitä en tiiä..

Erittäin hyvä tuote...ainoastaan, jos itse joutuu E-EPAn kustantamaan kannattaa ostaa 120kpl:n paketin 500mg:sta...saa halvemmalla hinnalla €/E-EPA gramma.

Syökää kalaa saatana ni ei tarte noita kapseleita popsia,kala on perkeleen hyvää ja sitä voi vetää paistettuna tai keitossa.Eikä ole oikeesti vaikeeta valmistaa kun viittii ne ruokaohjeet mitä täältäkin löytyy lukea!

Kuli sanoi:
Syökää kalaa saatana ni ei tarte noita kapseleita popsia,kala on perkeleen hyvää ja sitä voi vetää paistettuna tai keitossa.Eikä ole oikeesti vaikeeta valmistaa kun viittii ne ruokaohjeet mitä täältäkin löytyy lukea!

Syödään joo, mikäli Suomessa aloitetaan massakalastus. Näiden pillereiden ostajiin minäkin kuulun, sillä ei minun opintotuellani kustanneta kala-ateriaa kuin kerran kuussa. Ja pakastekalat (kalapuikot ym) ovatkin sitten jotain aivan muuta kuin oikeaa kalaa.

Vielä tuohon EPA:an, että se miten se kasvattaisi lihasmassaa verrattuna muihin on aivan marginaalista. Lihaskudos käyttää rasvahappoja energianlähteenään, mutta sillä mikä rasvahappo se on ei ole suurtakaan merkitystä, ellei nyt puhuta solukalvon rakentamisesta, mutta nämä asiat otetaan huomioon, kun tahdotaan paikkailla aivosoluja.

EDIT: yksi asia, EPA.a valmistuu kehossa alfalinoleenihaposta, joka sekin kuuluu kolmosryhmään.

Mörökölli sanoi:
nykyjään aamupalan kera kuuluu epa tabu ja c-vitamiini:)

Kivaa, mutta kannattaa opetella sitä EDIT-nappulaa käyttämään. Tämä ei siis vittuiluna vaan yleisenä vinkkinä, sillä ketju pitkittyy turhaan ku sinne lapataan yhden rivin viestejä täyteen. EPA ei mielestäni yksin riitä, mikäli haluaa optimaalisesti rasvahappoja. Siinä on vain yhtä rasvahappoa, eikä sekään ole välttämätön.

Luin kysesen e-epa extra strong omega3 jutun mukana tulleestaa lapusta että kysene kapseli muuttus kehossa hormoonien kaltaseksi aineeksi :D ota nyt selvää :D

Mörökölli sanoi:
Luin kysesen e-epa extra strong omega3 jutun mukana tulleestaa lapusta että kysene kapseli muuttus kehossa hormoonien kaltaseksi aineeksi :D ota nyt selvää :D

Joo, siis tämä on totta. EPA ja muut rasvahapot (eivät kaikki) ovat eikosanoidien ,hormonien kaltaisten aineiden, rakennusaineita. Näin tekevät myös muut kapselit, joten ei toi EPA mikään ihmekapseli ole.

verkkoapteekissa ei enää ollut 120kpl 500mg pakettia 31,5e:llä ja kuten mainittu niin 650mg kapselit on määrään nähden kalliimpia. Ikivihreästä bongasin onneksi tarjouksen 2x120kpl 500mg 65e (muistaakseni) eli ei juurikaan kalliimpaa kuin verkkoapteekista ostettu. Sitten vaan odottelemaan 120kpl 650 mg pakkausta. Sen yksikköhinnan luulis olevan hyvä.

Mörökölli sanoi:
mr.smith voisit pistää juttua sun dietistä mulle tähä miten toimit sen aikana/reenasit :D

Perkeleen explorer, jumitti just ku oli saanu postin valmiiks, eiku uudestaa vaa :curs:

Joo lyhyesti
Lowcarb oli kysees HH~100 Pr~250 R~100, en tiedä onko virallinen lowcarb eikä kiinnostakkaan. Hiilarit aamulla ja reeninjälkeen ja joskus söin reeniä ennen. Eli kaurapuuroo ja maltoo. Muuten sit kanafilettä, tunaa, kananmunia, raejuustoo, kalkkunaa, tomaattia, parsaa, papupalkoja tai jotai?? kaalia, öljyjä yms..

aerobista 1-2h/viikko rumpujen soittoo death ja black- metallia käy hyvin aerobisesta :evil:

dieetti toimi hyvin 8vk ja 7kiloo, tästä on aikaa melki vuosi. Nyt oon taas dieetillä joka on CKD tän otan paaljo rauhallisemmin ja pitempään. Siks oon taas dieetillä kun nuorempana elin ku sika niin pitää läskejä poltella pois aina välillä. Nyt rasvat varmaan 15 tai voi olla vähä päälle joskus ku sais sinne 12 tuntumaan olis hyvä.

Reeni oli sillon.. öö HST tai 2-jakonen en muista.

Sokkarilla on tuo E-Epa 500mg alennuksessa, tai ainakin oli vielä pari päivää sitten. Olisko ollut 31.50€. Samalla oli vielä s-kortilla 15% alennus kaikista tuotteista. S-ryhmän liikkeissä töissä olevathan saa korttiinsa sen tarran ja sillä saa 15% alennuksen kaikista muista paitsi elintarvikkeista. Eli aika halvalla noita saa kun vähän kikkailee :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom