En oo kyl kuullu koskaan että Manhoef olis jonkun mielestä ärsyttävä :D
ärsyttää vaan sen tyyli esiintyä ja meuhkata ennen ottelua se ihme hinuri panta kaulassa:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En oo kyl kuullu koskaan että Manhoef olis jonkun mielestä ärsyttävä :D
Korttiin tullut pari hyvää paria lisää:
Kazuo Misaki vs. Melvin Manhoef
Mistä tää tieto on? Ei näy vielä mainintaa K-1:n sivuilla.
Itse sanoi jossain haastattelussa
Mun mielestä LHW:ssa on äijät aika kortilla UFC:n ulkopuolella. Sarjan Top 10:sta kaikki paitsi Mousasi on UFC:ssa. Eli jäljelle jää: Mousasi, Hendo, Mo. Ja sitten näitä täytejannuja: Nedkov, Soko, Babalu etc.Vähän OT mutta Dream aikoo järjestää ensivuonna LHW GP:n! Saas nähdä millaisen porukat saavat kasaan, alkaa kuitenkin olla suht paljon hyviä LHW kavereita SF, Dreamin ja Sengokun riveissä (jos siis Sengoku jatkaa yhteistyötään). Mousasi Ainakin osallistumassa jos paikat pysyy kunnossa, uudenvuoden jälkeen herralla on tammikussa nyrkkeilymatsi, sitten huhtikuussa SF ottelu ja kesällä kaksi LHW GP ottelua Dreamin puolella.
MW GP olisi kiinnostanut enemmän tämän tyylisellä kokoonpanolla: Shields, Diaz, Miller, Jacare, Santiago, Prangley, Khalidov, Manhoef, Kang, Misaki, Filho, Hendo jne
Mun mielestä LHW:ssa on äijät aika kortilla UFC:n ulkopuolella. Sarjan Top 10:sta kaikki paitsi Mousasi on UFC:ssa. Eli jäljelle jää: Mousasi, Hendo, Mo. Ja sitten näitä täytejannuja: Nedkov, Soko, Babalu etc.
MW GP olisi kiinnostanut enemmän tämän tyylisellä kokoonpanolla: Shields, Diaz, Miller, Jacare, Santiago, Prangley, Khalidov, Manhoef, Kang, Misaki, Filho, Hendo jne
Millos/monelta tää nyt sitten näkyy suomen aikaa esim. sopcastilla? Kiitos ja anteeksi jo etukäteen kun en sitä mistään löydä!
En nyt lähde ihan vakuudella sanomaan mutta väittäisin että kello 10.00
MMA-tv:n laskuri väittää ihan samaa eli mukava aamupäivä duunissa tiedossa!