Dying Light

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Demac
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Joo kyllä siellä kun pelaa hetken edes kampanjaa alkaa pyssyjä löytymään.. Pistoolia ja konekivääriä jo plakkarissa, yks pati päähän riittää kiväärillä :)
Tuossa ammuskelussa ja metelissä on muuten yksi pelin (minun mielestäni) puuduttavimmista piirteistä: pitää välttää meluamista, ellei halua mätkiä päälle juoksevia zombeja. Ne eivät ole mitenkään erityisen haastavia, mutta ovat vähän ärsyttävä lisähomma.

MTMM:n pelityyliinhän tuo siksi menee. Hypitään yli ja vedetään liukutaklauksia.
Eikä pidä siis käsittää väärin: nämä ovat hyviä ominaisuuksia ja omanlaisia oivalluksia tekijöiltä. Hyvä kun genre kehittyy edes jotenkin. Uskoisin, että jossain välissä pienen tauon jälkeen tuo alkaa taas maistua minullekin :)

Tuossa ammuskelussa ja metelissä on muuten yksi pelin (minun mielestäni) puuduttavimmista piirteistä: pitää välttää meluamista, ellei halua mätkiä päälle juoksevia zombeja. Ne eivät ole mitenkään erityisen haastavia, mutta ovat vähän ärsyttävä lisähomma.

MTMM:n pelityyliinhän tuo siksi menee. Hypitään yli ja vedetään liukutaklauksia.
Eikä pidä siis käsittää väärin: nämä ovat hyviä ominaisuuksia ja omanlaisia oivalluksia tekijöiltä. Hyvä kun genre kehittyy edes jotenkin. Uskoisin, että jossain välissä pienen tauon jälkeen tuo alkaa taas maistua minullekin :)

Itsekin vältän meteliä mahdollisimman paljon, joten en ole toistaiseksi ampuma-aseita käyttänyt, vaikka niitä jo muutama on löytynyt.
Tosin, molotovejakin käyttäessä tiettyjen zombien päät poksahtaa niin äänekkäästi, että tuo ne nopeat (eiköhän nuo ole DI:stä tutut infectedit) paikalle :D

Lockpicking on muuten hauskasti toteutettu tässä, alkuun tuntui todella vaikealta ne esim. poliisivaneissa olevat "very hard" lukot, mutta kun tajusi sen systeemin kunnolla niin nehän aukeaa hetkessä.

Se tässä on kanssa hyvä, että tehtäviä voi suorittaa vähän eri tavalla kuin mitä kuvauksesta alkuun tulee mieleen.
Eiliseltä hyvä esimerkki:
Tein kohtuu alussa saamaani sivutehtävää nimeltä Voltage (en ollut sitä aiemmin yrittänyt, kun vaikutti vähän haastavalta ukkoni taidot huomioonottaen).

Tuossa tehtävässä pitää siis ensin käydä käynnistämässä parit power substationit ja sen jälkeen vielä central station. Tuo vaan pitää tehdä yöllä, koska tehtävän antaja on viritellyt ansan, jolla pystyy kärventämään nipun volatileja.

No, päätin aikani kuluksi käydä ihan päiväsaikaan tsekkaamassa ne substationit ja nehän saikin lyötyä suoraan käyntiin. Tässä vaiheessa kartalle ilmestyi se central station myös, joten meninpä sitten sinne.
Siellä olikin melkoinen lauma zombeja, en osaa tarkkaa määrää sanoa, mutta arviolta 100-200 niitä siellä haahuili.
Aloin pistämään niitä nippuun lyömällä, potkimalla ja molotoveilla. Sellaiset 50-100 tuli tapettua, kunnes puskin läpi siihen rakennukseen, jossa se kytkin on. Sitä ei pystynyt päiväaikaan aktivoimaan.

Katselin kelloa, se oli jo 18:05, eli ei kovin pitkä aika yöhön enää. Aikaa tappaakseni pieksin vähän lisää zombeja ja kun pimeys alkoi laskeutua niin vetäydyin takaisin rakennukseen. Klo 21 löin virrat päälle ja siinäpä se oli tehtävä suoritettuna :D
Bonuksena vielä ko. rakennus muuttui safe areaksi, joten ei muuta kuin unta ja kohti seuraavan päivän tehtäviä.

Meikäläinen painoi suoraan siihen pirttiin, ovi kiinni, sängyssä päikkärit yöhön asti ja kytkin päälle. Sitten takaisin unille ja aamulla grillaamaan zombeja.

Meikäläinen painoi suoraan siihen pirttiin, ovi kiinni, sängyssä päikkärit yöhön asti ja kytkin päälle. Sitten takaisin unille ja aamulla grillaamaan zombeja.

Mä jäin sen takia mätkimään niitä käveleviä raatoja, että oli hyvä paikka keräillä vähän power expaa, kun oli paljon vihollisia pienessä tilassa ja suojapaikka lähistöllä :D

Puolivahingossa tuli huomattua, että zombeilta voi kätevästi leikellä raajoja irti ja tehdä niistä kädettömiä ja jalattomia kebabeläimiä. Voi purkaa sadistisia mielihaluja potkimalla niitä päähän niin kauan kun haluaa. Ylimääräsiä tykytyksiä aiheutti kalastuskylään yön tullen paetessa muurin yli seurannut Volatile. Siellä se viihtyi aamuun asti UV-valon vieressä aitaa vasten junnaten. :D

Puolivahingossa tuli huomattua, että zombeilta voi kätevästi leikellä raajoja irti ja tehdä niistä kädettömiä ja jalattomia kebabeläimiä. Voi purkaa sadistisia mielihaluja potkimalla niitä päähän niin kauan kun haluaa. Ylimääräsiä tykytyksiä aiheutti kalastuskylään yön tullen paetessa muurin yli seurannut Volatile. Siellä se viihtyi aamuun asti UV-valon vieressä aitaa vasten junnaten. :D

Itse isken teräaseilla aina ensin käsiin tai jalkoihin :D Jos blunt weapon käytössä niin sitten mätkitään päähän.
En ainakaan vielä ole huomannut, että tässä saisi blunteilla murrettua raajoja niinkuin Dead Islandissa. Voi olla, että saa, mutta en ole vielä onnistunut...

edit:
Kyllä niitä saa, tuli tarkistettua.
Itse olen tähän mennessä murtanut jalkoja vain sillä liukupotkulla. Pitääpä testailla aseilla myös.

Mietteitä tästä pelistä? onko hankittavan arvoinen yksin pelin takia?

Mä olen tähän mennessä pelannut pelkästään yksinpeliä. Kyllä mä ainakin tykkään. Paljon tekemistä, liikkuminen ja taistelu hyvin toteutettu.
Riippuu tietysti paljon siitä, että minkälaisista peleistä yleensä tykkää.

Pelaan oikeestaan aina vaan yksinpelejä. Ja oon tykänny tästä kovasti. MTM taisi huudella Onelle peliseuraa, voisihan tuota kaksinpeliä joku ilta kokeilla kyllä?

Pelaan oikeestaan aina vaan yksinpelejä. Ja oon tykänny tästä kovasti. MTM taisi huudella Onelle peliseuraa, voisihan tuota kaksinpeliä joku ilta kokeilla kyllä?

Joo, yksinpelejä itsekin pääosin pelaan, mutta kyllähän sitä välillä voisi co-oppiakin kokeilla.
Ilta-aikaan toki sellaisia haasteita, että kovin paljon en ainakaan kovaan ääneen pysty puhumaan, kun lapset on nukkumassa, mutta kyllä sitä nyt hiljaisella äänentasolla jotain pystyy juttelemaan :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Voisin tulla mukaan CO-OP toimintaan vaikka onkin pääjuoni 100% suoritettu! mut kyllä tota uudestaankin voi pelata..
Ja jos oikeen tylsäksi käy niin "be the zombie" mode on kyllä itelle ollut aivan sairaan hauskaa.
Pahat tykytykset tulee kun 1vs4 tilanteessa hunttailee toisia pelaajia =) ainoa miinus siitä ettei jengi tahdo ottaa tuota Night Hunteria ikinä peleihinsä ja quittaavat heti.. en tajua kuinka vaikea on laittaa sieltä optionsista että invade zombie -off! ei menis turhaa aikaa siihen pelin ettimiseen kun jengi aina quittaa ku alkaa pelottaa =)

Voisin tulla mukaan CO-OP toimintaan vaikka onkin pääjuoni 100% suoritettu! mut kyllä tota uudestaankin voi pelata..
Ja jos oikeen tylsäksi käy niin "be the zombie" mode on kyllä itelle ollut aivan sairaan hauskaa.
Pahat tykytykset tulee kun 1vs4 tilanteessa hunttailee toisia pelaajia =) ainoa miinus siitä ettei jengi tahdo ottaa tuota Night Hunteria ikinä peleihinsä ja quittaavat heti.. en tajua kuinka vaikea on laittaa sieltä optionsista että invade zombie -off! ei menis turhaa aikaa siihen pelin ettimiseen kun jengi aina quittaa ku alkaa pelottaa =)

Onko sulla siis Xbox One? Välillä näyttää siltä, että lähes kaikki pakkislaiset pelailee ps4:llä ;)
Mulla on toistaiseksi ollut nuo online hässäkät pois päältä, olen siis pelaillut ihan puhtaasti yksinpeliä. Ei kyllä ole kovin pitkälle edes edennyt vielä, varmaan jotain 30% pääjuonta tehty. Olen enemmän tehnyt sivutehtäviä ja harrastanut yleistä haahuilua zombeja tappaen ja tavaraa keräten.

Onko sulla siis Xbox One? Välillä näyttää siltä, että lähes kaikki pakkislaiset pelailee ps4:llä ;)
Mulla on toistaiseksi ollut nuo online hässäkät pois päältä, olen siis pelaillut ihan puhtaasti yksinpeliä. Ei kyllä ole kovin pitkälle edes edennyt vielä, varmaan jotain 30% pääjuonta tehty. Olen enemmän tehnyt sivutehtäviä ja harrastanut yleistä haahuilua zombeja tappaen ja tavaraa keräten.

PS4 meikeläisellä.. tietysti oletin että teilläkin on kun melkeen kaikilla pakkislaisilla on =)

PS4 meikeläisellä.. tietysti oletin että teilläkin on kun melkeen kaikilla pakkislaisilla on =)

Pitäähän jonkun erottua joukosta ;)

Se on harmi, että tällaisia pelejä ei pysty pelaamaan co-oppina eri konsoleilla. Ei tuota periaatteessa mikään estäisi, mutta eipä ole sellaisia pelejä näkynyt, joissa se olisi mahdollista.

Täällä kanssa ps4:lla pelaillaan. Muutaman session vasta ehtinyt ottaa ja pari sydäriä meinannut saada :D Kaverin kanssa ehdin myös vähän kokeilla ja kyllä siinä jotenkin uskaltaa rohkeemmin lähteä yöhön seikkailemaan.

Tuli opittua kantapään kautta yksi aikaa säästävä pikkujuttu.
Jos on tehtävänä kerätä tavaraa x (siis sellaista, jota ei normaalisti tule vastaan lootatessa) niin se kyseinen questi pitää olla valittuna aktiiviseksi.

Oli nimittäin eilen sellainen tehtävä, jossa piti tappaa grunt (ne lekaa heiluttavat isot heebot) ja keräillä siltä maksa talteen. No, pistin niitä nipun kylmäksi ja ihmettelin, että miten ihmeessä niiltä sen maksan saa, kun lootti antoi vaan rahaa.

No, sitten laitoin sen kyseisen questin aktiiviseksi ja heti seuraavalta gruntilta tulikin lootatessa se hakusessa ollut elin.

Googlettelin sitten hiukan ja sama asia pätee myös lighter fluideihin yms. Eli jos tuollaisia on yrittänyt etsiä, mutta ei ole tullut vastaan niin tuossa voi olla syy. Pitää siis olla se quest aktiivisena ennen kuin availee kaappeja ja laatikoita.

Tänään tuli asennettua pc:lle kyseinen peli ja iltavuoron jälkeen pääsee tutustumaan paremmin peliin. Jos on pc pelaajia täällä ni voisi porukalla kokeilla. Nickinä Vartiomies

Onko muilla tässä samaa ongelmaa että peli ei tallenna ilman että teet jonkun tehtävän? Aika pirun ärsyttävää loottia ja keräillä kaikkee kivaa 6h ja sit huomaat ku tuut takasi pelaamaa nii kaikki hävinnyt jonnekkin? Onko tämä siis joku bugi vai onko ideana aina että peli tallentaa vain jos tekee tehtävän perään?

Kyllä pelin pitäisi tehdä autosave ainakin quitatessa, vaikka ei yhtään tehtävää olisi tehnytkään. Ei itellä ainakaan koskaan ollut tuollaista ongelmaa, että ei savettanut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom