DVD-R tiedosto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu
Eli jos mulla on elokuva, joka on DVD-R muodossa, niin voiko sen polttaa suoraan DVD levylle ilman mitään temppuiluja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkälaisessa DVD-R muodossa. Jos sinulla on käsissäsi ihan normaali dvd-r dvd jossa on dataa, ja 2 dvd asemaa, taitaa sen kopioiminen onnistua ihan hyvin. Jos on vain 1 dvd asema, niin se ensimmäinen dvd-r pitää tietenkin kopsata ekana kovalevylle. Jos hommassa on mukana sekoittavan tekijänä taasen kopiointisuojaus, niin sen rikkominen on LAITONTA. PISTE!

(dvddecrypter)

Tarkotin niin, että mulla on koneella tiedosto, joka on DVD-R muodossa, jonka olen ladannut laillisesti. Niin näkykkö se DVD soittimessa ihan normaalisti, jos poltan sen vaan suoraan?

Joo tulipa taas eteen outoja tiedostoja. Mulla on leffa jossa tiedostot on muotoa " R.44 " jne. Numero aina R kirjaimen perässä. Miten saan poltettua noi että näkyy dvd soittimessa?

Ozma1 sanoi:
Joo tulipa taas eteen outoja tiedostoja. Mulla on leffa jossa tiedostot on muotoa " R.44 " jne. Numero aina R kirjaimen perässä. Miten saan poltettua noi että näkyy dvd soittimessa?

Leffa tai siis sen image on pakattu moneen rar-tiedostoon, valitset ensimmäisen(jos sinulla on jokin ohjelma millä se purkaa, vaikkapa winrar) ja purat sen jonnekkin niin se purkaa silloin ne kaikki rarrit yhdeksi imageksi ja pääset polttamaan sen vaikkapa dvddecrypterillä tai nerolla. Oliko tarpeeksi epäselvästi selitetty :)

hyrre sanoi:
Leffa tai siis sen image on pakattu moneen rar-tiedostoon, valitset ensimmäisen(jos sinulla on jokin ohjelma millä se purkaa, vaikkapa winrar) ja purat sen jonnekkin niin se purkaa silloin ne kaikki rarrit yhdeksi imageksi ja pääset polttamaan sen vaikkapa dvddecrypterillä tai nerolla. Oliko tarpeeksi epäselvästi selitetty :)

Joo enköhän jopa minäkin jotain tuosta tajunnut.Thänks

rupesin purkamaan tiedostoja. Sitten Winrar ilmoittaa että tiedosto " R.45 " puuttuu. Mutta katsoin, niin se puuttuu joka leffasta. Mikä neuvoksi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom