DVD-R/RW yhteensopivuus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dopey
  • Aloitettu Aloitettu

Dopey

Easy like Sunday morning
Ikä
54
Kaupunki
US of A
Tilasin Saksasta Princon DVD-R ja DVD-RW levyjä, mutta mun Vaion asema ei tunnista noita lainkaan. Tähän asti kaikki kokeilemani levyt on toimineet ns. heittämällä. Googlella löytyi myös joku polttimen testi, jossa ko. levy oli jäänyt polttamatta. Onko muitakin merkkejä, joita kannattaisi välttää?

Jos tiedät, että noi toimii sun polttimessa, niin heitä privalla niin saat ne sopuhintaan. 4x DVD-R:iä on 25 ja 2x DVD-RW:tä 10 kpl.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainakin LG:n 4040B polttimessa näyttäys toimivan: http://www.dvd-netti.com/lg_gsa_4040b_tests/index.php

Itse en tosin levyjä tarvi. Ei taida tuota Vaioa tuolta löytyä?

edit: Jotkut sankarit osaa tehdä firmwaren sen levyn koodin perusteella kunhan sen vaan antaa sopivalla keskustelupalstalle. Tämän itse meinasin tehdä kun eivät levyt toimineet, mutta vika olikin lopulta itse levyissä (DVD-r Memorex 4x). Osa toimi ja osa ei, onneksi vialliset pystyi palauttamaan. Tosin joutui käymään sen 200 levyä yksitellen läpi...

DVD+-rw maailman ihanuus.

Noiden saksahalpalevyjen kanssa saa välillä tapella enemmän kuin laki sallii, itsellänikin paloi 10 prodyen kiekkoa soosiksi ennen kuin tajusin että jos pudotan polttonopeuden 1x:ään (4x sijaan), niin levyt palavat ok. Tässä yhteydessä levyt kyllä tunnistuivat, mutta polttoa meni 4-5% ja poks.

NEC:in (ND-1300a ainakin) asemiin on noita epävirallisia firmwareja saatavissa kovasti, http://www.herrie.org/ auttaa niiden osalta. Sieltä voi löytyä vinkkiä myös Vaio:n asemaan.

Itse vannon Verbatimin nimeen, hinnat laskee jatkuvasti! Koskaan ei ole ollut ongelmia- minkäänlaisia!

Platinumin levyt eivät toimineet minulla, joten tuomitsen ne täysin paskoiksi...

Muita en ole testaillutkaan.

Asema on Toshiban SD-R6012. Kahden vaiheilla että ottaisko täältä uuden firmwaren kokeiluun vai ostaisko suosiolla muita levyjä. Tän sivun mukaan tuon ei pitäisi kovin kranttu olla, mutta ei nyt käynyt flaksi. Maxellin ja Sonyn levyjä oon poltellut ongelmitta tähän asti.

setae sanoi:
Noiden saksahalpalevyjen kanssa saa välillä tapella enemmän kuin laki sallii, itsellänikin paloi 10 prodyen kiekkoa soosiksi ennen kuin tajusin että jos pudotan polttonopeuden 1x:ään (4x sijaan), niin levyt palavat ok. Tässä yhteydessä levyt kyllä tunnistuivat, mutta polttoa meni 4-5% ja poks.
Mulla ei edes tunnista noita Princon levyjä aihoiksi. Poltto jämähtää samoin kuin ilman levyä ollenkaan asemassa.

Paskan myivät.

Dopey sanoi:
Paskan myivät.
Imppasin uuden firmware ja ekaa levyä on 15% poltettu. Sitä ei tietty tiedä, meneekö sinne mitään järkevää mutta ainakin tunnisti kiekon levyksi eikä ruisleivän puolikkaaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom