Dvd-r polttoproblemus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muffy
  • Aloitettu Aloitettu
Eli latasin Iron Maiden Rock In Rion dvd-r:n, ja Nero sanoo että "DVD-Video files compliance test failed".

Logi sanoo myös että: "Backup file 'VTS_03_0.BUP' should be identical to 'VTS_03_0.IFO'"

Poltin kyllä tossa muuta vastaavaa settiä ilman ongelmia, eli ilmeisesti tässä imuttamassani paketissa on jotain mätää? Kysymys kuuluukin siis että joudunko nyt hakemaan konsertin jostain muualta (joku toinen rippi) vai pystynkö korjaamaan tämän ongelman helposti ja vain polttaa sen kuitenkin?

Ei millään viittis hakee tota uudestaan.......... :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Halloo? Sanokaa nyt joku mulle heitänkö tän ripin roskiin ja haen uuden tilalle???

tomppa82 sanoi:
Kokeile tehdä tosta .ifo filestä kopio ja nimeä se tolla .bup päätteellä.
Sitten ne on identtisiä.

Jep, tätä kokeilen! Kiitos! Jahka saan lisää tyhjiä levyjä...

Itsellä oli joskus sama ongelma neron kanssa, mutta copytodvd softalla poltto onnistui.
Eli koita myös copytodvd polttosoftaa ennenkuin imutat uudelleen.

Juu toi dvd-decrypter kannattaa hankkia, varsinkin jos oot netistä vetäny imagen niin nero yleensä herjaa jotain ennen polttoa, decrypterillä ainakin itse ongelmitta polttanu paljon levyjä.

jamaan sanoi:
Juu toi dvd-decrypter kannattaa hankkia, varsinkin jos oot netistä vetäny imagen niin nero yleensä herjaa jotain ennen polttoa, decrypterillä ainakin itse ongelmitta polttanu paljon levyjä.

Jees. Kiitoksia hyvistä neuvoista kaikille. Saan ensi viikolla ison kasan levyjä, kokeilen siis oitis. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom