dvd ohjelmat

morjens..

tietäskö kukaan suht.koht hyviä ohjelmia joita vois ladata netistä dvd leffojen katteluu varten?? niin ja jotka ois myös ilmasia? koska useimmat ohjelmat kysyy visan tai mastercardin korttinumeroa.. ja koska en omista kumpiakaan kortteja niin ohjelmia lataaminen on pikkusen vaikeeta.. muropakettista ei ollu apua.. kiitos jos joku osaa neuvoa.. :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo kyllä ne kysyy visakortin numeroo... musta tuntuu et ne kaikki maksulliset ohjelmat on kusetusta.. tai ei vältämättä mut tililtä lähtee varmaan sen numeron antamisen jälkeen paljon rahaa...

imuroin ton media player classicin, heti lähti leffa toimiin.. kiitos:D

Originally posted by VahvaJussi
Nyt tulee... kato postis 7 minuutin päästä niin pitäis olla... Paketti vie 9 Mt.

...sent. :)

eipä oo tullu perille (ainakaan vielä).. empä sit tiiä et pystyykö hotmaili vastaanottaan sitä.. ainakin mun mailiboxi on aikas tyhjä.. niin ja tossa mun mailissa on alaviiva_ maria ja niiten numeroiten välissä... tai mä vaan sekoilen mailini kans..??

Kyllä sen luulis perille menneen, sillä kyllä tää outlook express aina ilmottaa jos ei mene. Kuinka suuri postilaatikko tossa hotmailissa on? täytyy olla vähintään 10Mt. Ja jos sul on hidas yhteys niin sit vaan venaat ihan vitusti että se tulee. Jätä se hotmail auki tunniksi niin luulis olevan tullut.

ei oo mitään tietoa et kuinka iso hotmailin postilaatikko on..??
kävin äskön lataamassa ton ohjelman netistä toimii hyvin mut ääni pätkii koko ajan? eikä toi dvd näytä mitenkään kärsineeltä.. että menee pitkäks koko leffan kattominen..

Originally posted by nelly_8000
ei oo mitään tietoa et kuinka iso hotmailin postilaatikko on..??
kävin äskön lataamassa ton ohjelman netistä toimii hyvin mut ääni pätkii koko ajan? eikä toi dvd näytä mitenkään kärsineeltä.. että menee pitkäks koko leffan kattominen..

Mistä latasit? meinaan ei sitä kokoversiota mistään cyperlinkin sivuilta haeta. Äänen pätkimiseen en osaa sanoa mitään. Heikko prosessori?

Mistä latasit? meinaan ei sitä kokoversiota mistään cyperlinkin sivuilta haeta. Äänen pätkimiseen en osaa sanoa mitään. Heikko prosessori?

latasin sen täältä http://www.gocyberlink.com/english/products/product_main.jsp?ProdId=28.

vaikutaako heikko prossu muihin äänijuttuihin? siis mulla toimii kaikki muut jutut hyvin esim musiikki systeemit ja jos lataan netistä jotain videopätkiä,niin niissä toimii äänet hyvin...??

Jep eli imit demon joka toimii ehkä 30 päivää tai jotain ja josta karsittu ties mitä. Mä lähetin sulle kokoversion. mikä prossu sul on? dvd:n purkaminen vaatii paljon enemmän tehoa ku joku netin mpg -pätkän toistaminen.

Jep eli imit demon joka toimii ehkä 30 päivää tai jotain ja josta karsittu ties mitä. Mä lähetin sulle kokoversion. mikä prossu sul on? dvd:n purkaminen vaatii paljon enemmän tehoa ku joku netin mpg -pätkän toistaminen.

mulla on pentium 2 prossu. mitkä postiohjelmat pystyy vastaanottaan isompia posteja??

Originally posted by nelly_8000
mulla on pentium 2 prossu. mitkä postiohjelmat pystyy vastaanottaan isompia posteja??

pentium 2 ei riitä DVD:n toistoon. Täytyis olla vähintään 600MHz.

Esimerkiksi internet palveluntarjoajasi saattaa tarjota sähköpostiosoitteen, jota voit lukea esim. outlook expressillä. Mulla on osoitteet sekö @mbnet.fi:ssä että @kotiportti.fi:ssä ja molemmissa on jotain 50mt se tila. Sähköpostiohjelma ei siis vaikuta siihen postilaatikon kokoon vaan se osoitteen tarjoaja.

pentium 2 ei riitä DVD:n toistoon. Täytyis olla vähintään 600MHz.

Esimerkiksi internet palveluntarjoajasi saattaa tarjota sähköpostiosoitteen, jota voit lukea esim. outlook expressillä. Mulla on osoitteet sekö @mbnet.fi:ssä että @kotiportti.fi:ssä ja molemmissa on jotain 50mt se tila. Sähköpostiohjelma ei siis vaikuta siihen postilaatikon kokoon vaan se osoitteen tarjoaja.

aikasemmin ku mä käytin real one playeria, niin kaikki dvd leffat toimi ihan hyvin... mut mulla meni kone sekasin vähän aikaa sit eikä se ohjelma oo enää toiminu sen jälkeen.. no mutta kiitti kummiskin:)

WinDVD on paras, sen omat äänikodekitkin jyllää. Ja jos on kaks näyttöä nviewillä päällä se jyllää silloinkin. Jostain syystä ultimate Zoom Player minulla nykii vähän jos sillä toistaa dvd:tä vaikka windvd:n (tai muiden) kodekit jyllää kyllä hyvin. Mutta Windvd:llä sit dvd:t humm.

joo windvd on ihan OK. sen lataa vaikka eMulella (maksullisen version) niin ei tarvi tuhlata rahaa minkäänlaisii ohjelmiin.

ja (warez)elokuviin (lailliset) subit(=tekstitykset) löytyy täältä www.divxfinland.com

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom