DVD hylly hakusessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Kuvassa vasemmalla kankaan toisella puolella on tuo vaalea sydeemi missä lepää levyjä. Tuommoinen olisi mustana hakusessa, onko kukaan koskaan missään törmännyt tuommoiseen?

front_page1.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole nähnyt tuollaista hyllyä mustana mutta olen saman ongelman kanssa paininut että hyllyjä/huonekaluja joita haluaisin niin ei tahdo löytyä mustana. Joskus etsi sellaista järeää hyllytasoa jonka päälle menisi 200litranen akvaario niin kun ei löytynyt sopivia kuin vaaleina niin ostin sellaisen ja eräällä tutulla maalarilla maalautin mustaksi sen. Jos tuo on lakattua puuta niin sen maalaaminen ei ole suurikaan homma tai en usko että paljoa joku työpaja/maalari ottaisi siitä maksua.

Tällä hetkellä ongelma kun suurin osa töllöistä on hopeita väriltään ja musta kirjahylly.... :( Ja uuden töllön osto on edessä...

DIY eli purkki kätöseen ja pihalle. Spraylla olen maalaillut esim. metallisen lampun kalustukseen sopivan väriseksi ja oikein hyvä tuli.

Jos haluat jotain metallista väännettyä kalustetta omiin mittoihin ja värispekseihin, niin kannattaa kysyä hintaa esim. Juvista. Näppärä nikkari tekee tietty metrikamasta itse :thumbs:.

Näyttää kovasti tee-se-itse -miehen liimapuulevystä kyhäämältä. Tai sitten jonkun hongkongin, sotkan tai jyskin kauppaamukselta. Saha, ruuvari ja purkki maalia käteen ja töihin.

D.Yates sanoi:
Näyttää kovasti tee-se-itse -miehen liimapuulevystä kyhäämältä. Tai sitten jonkun hongkongin, sotkan tai jyskin kauppaamukselta. Saha, ruuvari ja purkki maalia käteen ja töihin.
Enköhän mä sen olisi jo tehnytkin jos niin haluaisin. Etsin kyllä valmista kapistusta. Isoisä oli puuseppä ja faijakin on taitava käsistään, meitsi on vain ignoorattu tältä osin geeneissä.

Itselläni on DVD-leffat antiikkisessa arkussa, joka toimii samalla erittäin näyttävänä (omasta mielestä) olohuoneen pöytänä. Itse en haluaisi laittaa leffoja näkyville, koska eivät mielstäni ole kauhean tyylikkään näköisiä. Tulee vähän sama fiilis kuin olisi Makuunissa :)

Jos vain tekee huolellisesti ja ajan kanssa ohuina kerroksina niin kyllä pitäis maalaamalla saada ihan siisti.ota matta musta niin tulee paremman näköinen kiiltävässä pinnassa kun taas näkyy kaikki pohjan virheet.Tai sitten vois yrittää laminoida tollaisen esim mustalla puukuosijäljitelmä laminaatilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom