DVD aseman asennus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kparta
  • Aloitettu Aloitettu
Tilasin LG polttavan dvd aseman. Nyt tarviaisin apua laitteen asennuksessa. Koneessani on nyt valmiina cd-rw asema jonka haluaisin säilyttää koneessa kiinni.
Eli miten ide kaapelit ja jumpperoinnit pitää laitaa? Kummallekin oma ide kaapeli vai samaan? Neuvokaa vähän että sais homman skulaamaan? :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kparta sanoi:
Tilasin LG polttavan dvd aseman. Nyt tarviaisin apua laitteen asennuksessa. Koneessani on nyt valmiina cd-rw asema jonka haluaisin säilyttää koneessa kiinni.
Eli miten ide kaapelit ja jumpperoinnit pitää laitaa? Kummallekin oma ide kaapeli vai samaan? Neuvokaa vähän että sais homman skulaamaan? :nolo:

Jos mahdollista laita molemmat omaan ide kaapeliin mastereiksi. Jos laitat samaan kaapeliin vanhan kanssa, jumpperoi vanha slaveksi, ja uusi masteriksi. Jos joudut laittamaan samaan kaapeliin kiinni kovalevyn kanssa, silloin dvd slaveksi. Sitten vilkaise koneen biossista että kovo tunnistuu sieltä. Jos ei tunnistu, niin tarkasta jumpperointi, tai tarkasta että biossista on laitettu kovalevyille auto asetus päälle.

Jep, kokeillaan näillä neuvoilla. Asema tulee vasta huomenna joten kyselen sitten lisää jos en saa hommaa pelaamaan.

Asema tuli ja rupeisn asentamaan. Tuli ongelma vaan siinä vaiheessa kun toi IDE-kaapeli on liian lyhyt! Toi mun kotelo on niin korkea(neljä paikkaa cd/dvd asemille). Eli saako noita IDE-kaapeleita eri pituisia kaupoista? Olen laittamassa noiden ohjeisen mukaisesti DVD aseman masteriksi ja cd aseman slaveksi. Kovalevy on omassa ide piuhassa.

Kparta sanoi:
Asema tuli ja rupeisn asentamaan. Tuli ongelma vaan siinä vaiheessa kun toi IDE-kaapeli on liian lyhyt! Toi mun kotelo on niin korkea(neljä paikkaa cd/dvd asemille). Eli saako noita IDE-kaapeleita eri pituisia kaupoista? Olen laittamassa noiden ohjeisen mukaisesti DVD aseman masteriksi ja cd aseman slaveksi. Kovalevy on omassa ide piuhassa.
Lyhyt ja ytimekäs vastaus,kyllä saa! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom