En viittinyt laittaa työnhaku ketjuun koska en varsinaisesti hae täältä töitä. Onko kellään omakohtaista kokemusta tai neuvoja seuraavaan ongelmaan: Oon ollut autoasentajana ja nyt olen rakennusalalla apparina mutta teen hommia laidasta laitaan, eli ajelen koneita ja rakennan ja purkaan, korjailen koneita ym. eli niin sanotusti joka paikan höylä, enkä vain omasta mielestäni. Mutta, olen töissä iha hyvän kokoisessa firmassa 11e tuntipalkalla, firman johto on aivan naurettavaa työvälineissä, palkka asioissa ja lähes kaikessa. En omaa mitään muuta koulutusta kuin peruskoulun ja tässä vaiheessa varmaan tulee että et saa parempaa palkkaa ilman koulutusta ym mikä ei ole totta. Tykkään työstäni eli fyysinen, monipuolinen ja saa rakentaa ja touhuilla koneiden kanssa, mutta osaamiseeni nähden palkka ei ole kohillaan kenenkään muun kuin johdon mielestä, sama ongelma on parilla muulla työkaverillani. Kysymys kuuluukin että onko jollain ehdotuksia päästä samantyyliseen työhön edes vähän paremmalla palkalla, enkä hae nyt 20e tunti vaan vain vähän kohtuullisempaa. Pienestä humalasta kärsivä tilani voi aiheuttaa jonkin asteista sekaannusta tekstiä lukiessa, mutta toivottavasti joku tajuaa pointin! kiitos