Duunilounaani?

UltimateWarrior sanoi:
Mitäs olette mieltä kun syön välillä duunissa jos en käy ravintolassa niin 1tai 2 kanan rintapalaa+1Litra valion rasvaton jogurtti. Jogurtilla saa kanapalat hyvin huuhdeltua suusta alas. On nopea, halpa (noin 3-5 € annos) ja paljon proteiinia (jo pelkkä jogurtti 38g). Ittellä pitäis saada dieetillä myös lihaskasvua,joten yritän änkeä aterioihin paljon protskuja ja vähän hiilareita.

Mitäs tuumaatte diettaavan bodarin reseptistä?

Jogurtin hiilihydraatit on huonoja ts. ei hitaasti imeytyvää sorttia. Jotta elimistössäsi olisi lihaskasvuun tarvittavaa glukoosia tasaisesti, tarvitset pitkäkestoisia hiilihydraatteja. Pasta, riisi, kaura, peruna....tms.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi olla hifistelyä tai sitten ei suupalojen väliillä juonti.
Itsellä tuo ruuan jälkeen juominen on tapa (hyvä sellainen) ja en sitä ala muuttamaan. Närästyksenki tuo lopettanu mulla.

Heikki722 sanoi:
Jogurtin hiilihydraatit on huonoja ts. ei hitaasti imeytyvää sorttia. Jotta elimistössäsi olisi lihaskasvuun tarvittavaa glukoosia tasaisesti, tarvitset pitkäkestoisia hiilihydraatteja. Pasta, riisi, kaura, peruna....tms.

Juu, Heikki722 tarkottanee tummaa riisiä ja pastaa. Perunakin on ok, kunhan niitä ei kisko kilokaupalla.

Heikki722 sanoi:

Tuo Valion rasvaton jogurtti muistaakseni sisältää vain laktoosia/fruktoosia,jotka kummatkin ovat vissiin kohtuullisen tasaisesti imeytyviä.
Itse tosin syön kanan kanssa yleensä kaurariisi sekoitusta.

neutraali sanoi:
lukiko tuossa mun lauseessa KÄSITTÄÄKSENI, lukiko, luki joten se siitä :david: ja sanoinko että ne kanat huuhdotaan kokonaisina, en. kyllä jokainen täysjärkinen sitä ruokaansa aikansa pureskelee ennen kuin nielee.

eidit: itse tarkoitin huuhtomisella että jugurtti on ruoka juomana eikä minään voitelu aineena jolla kanat saadaan alas mahdollisimman isoina köntteinä :)

Ok, sorry. Reinhardt oli taas lapsellinen...ja kaiketi tiedät näistä treeni- ja ravintojutuista kumminkin minua enemmän.

UltimateWarrior sanoi:
Ravintosisältö (100 g:ssa)
energiapitoisuus 170 kJ
energiapitoisuus kcal 40 kca
proteiinia 3.8 g
hiilihydraatteja 6.4 g
josta sokeria 2 g
josta laktoosia 3.4 g
rasvaa 0.1 g

Mistäs tollasta löytyy? :eek: toiha o helvetin hyvä verrattun muihin 99% sokeria jugurtteihin =I

reinhardt sanoi:
Ok, sorry. Reinhardt oli taas lapsellinen...ja kaiketi tiedät näistä treeni- ja ravintojutuista kumminkin minua enemmän.
en tiedä, mutta lukea voi kunnolla ennenkuin alkaa töksäyttelemään ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom