Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äkkiseltään ajateltuna ei ole mitään järkeä rakentaa tuonne korkeita rakennuksia. Tilaahan on vaikka kuinka.
Mä olen Ski Dubaissa käynyt ja hienohan se on.
http://www.skidxb.com/pricing_eng.htm?mid=1&sid=8Kuinka kallis paikka toi oli?
Sitä kun miettii äkkiseltään, niin monikohan varsin korkea rakennus on loppujen lopuksi rakennettu ihan vain siksi, että sitä tilaa ei olisi?
Aika harva, sanoisin näin äkkiseltään.
Tota, tonne on suomesta lentoaika suurinpiirtein sama ku kanarialle, eli hiukan yli 6h.Kuka tuonne ees pystyy lentämään pitämään paikkaa yllä turistirahoilla kun se on niin V_I_T_U_N kaukana.
Eikä tuolla käyminen välttämättä mitenkään erityisen kalliiksi tule, ite olin 3 tähden hotellissa, ja hintaa oli viikosta matkoineen n. 600€/hlö.
ps. ei kannata eksyy kesällä tonne, ellei satu pitämään 45 asteen kuumuudesta. Joulukuussa oli 25-30 lämpötiloja.
Ihan oikeasti öljy loppuu piankin ja silloin arabimaat on kusessa.
Sitä kun miettii äkkiseltään, niin monikohan varsin korkea rakennus on loppujen lopuksi rakennettu ihan vain siksi, että sitä tilaa ei olisi?
Aika moni rakennus on tehty korkeaksi siksi, että tontti maksaa, mutta ylöspäin sitä taloa voi rakentaa aika helvetisti.
Ihan oikeasti öljy loppuu piankin ja silloin arabimaat on kusessa.