SUPERCARB 1kg -40%

Drinkeistä vielä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juulia
  • Aloitettu Aloitettu
Onko sillä väliä, mihin aikaan esim. proteiinipirtelön juo? Pitäisikö se ottaa heti treenin jälkeen vai voiko sen juoda vaikka illalla, jos on aamupäivällä ollu salilla ( tai toisinpäin ) ?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
palautumisjuomasta

Minä juon pelkän protskujuoman aamupalan jälkeen,treenin jälkeen juon palautumis juoman missä on protskua ja maltoa, ja joskus päivällä saatan vetäistä vielä protskujuoman, jos ei ole eväitä mukana jotta saan tarvittavan proteiini määrän.
Suosittelen juomaan palauttavan juoman heti treenin jälkeen, että keho lähtee heti palautumaan Ruoka kun kestää pilkkoontua elimistössä n. 1,5 tuntia ennen kuin keho ja lihaksisto voi sitä hyöty käyttää
lisäksi se antaa voimaa kammeta itsensä rääkin jälkeen kotiin ja suihkuun, jonka jälkeen sitten syön safkan.

Mitäs te muut tyrkkäätte treenin jälkeen juotavaan palauttajaan ?

Mulla on mansikan makuista Reco 2, ei tartte muuta kuin sekoittaa veteen. Lisään siihen vain kreatiinin.

On sillä väliä milloin sen ottaa. Tarve on suurin treenin jälkeen ja iltaisin (koska yöllä lihakset rakentuvat).

Heraproteiinia, maltoa ja kreatiinia palautumisjuomana.

Aamuisin otan heraproteiinia ja muina aikoina maitoproteiinia (3 kertaa päivässä).

Saan valtaosan päivittäisestä proteiinista jauhomuodossa, koska olen tosi huono syömään ja esim. työsuhderuoka ei ole kovin proteiinipitoista (syön kasvisruokaa).

Nyt kummiskin on tuo ruokaremontti menossa ja aion lisätä kanaruokaa päivittäiseen ruokavaliooni.

Mäkin otan treenin jälkeen palautusjuoman eli Reco2 (suklaa) :hmmm: Helppoa kuten Xedra mainitsikin. Muuten otan välipaloina proteiinipirtelöitä turvatakseni tarpeellisen proteiinin saannin... (kas vain!) Yleensä aamupäivällä ja iltapalalla.

Tällä hetkellä sekoittelen itse palautusjuoman näistä:

whey3 (mansikka) 40 g, maltoa 70 g + kreatiini ja glutamiini

Muuten otan lisäksi yhden protskudrinkin välipalassa ja mieluummin nekin protskut yritän ottaa kiinteestä ravinnosta, vähän tilanteen mukaan.

Juon palautusjuoman treenin jälkeen ja joskus käytän protskudrinkkiä myös välipalana, yleensä silloin esim. jonkun hedelmän tai leivän lisänä turvatakseni tarvittavan protskun saannin. :p

Mä lisään aamupuuroon protskua ja joskus välipalaksi sekoitan rahkan ja hedelmän kanssa.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom