Dream

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fool
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🥋🌙 DREAM MMA 🌙🥋

Meta description: Japanin ikoninen vapaaotteluareena, jossa show, tekniikka ja korkean tason taistelu loivat legendoja ja ikimuistoisia iltoja.

DREAM has just released their rating numbers for DREAM.5, and they have smashed through their previous ratings.

Dream 1 reached a 8.9% Rating
Dream 5 averaged 10.0% Rating with a peak of 13.7% during the Akiyama x Shibata fight.

These numbers show that the company is moving in the right direction. Ratings were predicted to be lower than the 1st show because of Cro Cop, Nick Diaz and Kid Yamamoto pulling out. Dream 6 will also be live on TBS and they plan on stacking that event with their stars and are working on AKiyama vs Tamura and adding in Mirko Crocop, which will be a huge ratings puller.

Nää turnaukset on teoriassa kivoja, mutta käytännössä menee aika usein perseelleen loukkaantumisten takia. Niin meni nytkin, kun Hansen tuli takaportin kautta ja voitti koko roskan. Harmittaa Alvarezin puolesta, ettei päässyt finaalissa ottelemaan. Hansenin ensimmäinen puolustus lienee Alvarezia vastaan, joten nannaa tiedossa.

Tästä alkoi Hansenin kosto kiertue, ensin meni Aoki, seuraavaksi sitten Alvarez jonka jälkeen norjanmies iskee polven Kawajirin nenään. Harmi vaan kun "Mach" Sakurai on nyt sarjaa ylempänä niin ei pääse Hansen hänen kimppuunsa ;)

Tuossa long-johnin postauksessa kerrotaan Mirkon ottavan osaa Dream 6, onko vastustajasta mitään tietoa vielä? Kaiken järjen mukaan se olisi Alistair Overeem, tai sitten josko Jermole LeBanner vs Mirko tapahtuisi tällä kertaa???

Joku kirjotteli täällä että Hansen löi Aokin pihalle kaulaan ja leukaan kohdistuneella lyönnillä, mutta eihän se itseasiassa ollut niin jos ei mun silmät nyt valehtele. Fiilistelin tossa videolla ja katoin viimesen minuutin varmaan 6-7 kertaa! Nojoo, se eka kova pommi osu kaulaan ja leukaan, se viimenen niitti osu kyllä täysin leukaan. Kattokaa hidastuksestakin, sen kaula/leuka lyönnin jälkeen Aoki kääntää pään vielä oikeelle, vikan osuman jälkeen mies vaan kääntyy kyljelle.

jep mä siitä kaulapommista sanoin mutta olin sen silloin nähnyt vasta kerran livenä vois katsoa sen uusiksi viel pariin otteseen vaikkei sillä nyt mitää väliä mulle ainakaa ole mihin se pommi pamahti

Joo, näin tais olla :D Joo, no mä en muistanu mitä kirjotit. Luin uudestaan... käsitin ekalla kertaa ku luin että joku yritti väittää että se oli laiton lyönti tjms :) My bad!

Yhtä lihava se oli kun ennenkin. Naamasta sensijaan se näytti jopa laihtuneen.
Nyt täytyy olla erimieltä. Tarkastin Huntin parista vanhemmasta matsista ja ei se ihan tommonen syöttösika niissä ollut. Tosin toi sekavan näköinen tukka ja pulsu sänki naamas voi olla ,että toi lisää sitä lookkia ,et olis jostain katuojasta revity tonne pitkän putken jälkeen ihan rapakunnos :kippis1:

Aokin sama tylsähkö tyyli jatkui ja loppui hienosti Joken iskuihin. Myös Joseph Benavidez lopetti nätisti oman ottelunsa. Saa nähdä miten rahkeet rittää tulevaisuudessa.

Olipa loistava eventti, lisää näitä! Tietenkin olisi ollut parasta nähdä Alvarez finaalissa, mutta ei tämä huono ollut näinkään.. koko finaalimatsin odottelin vaan jotain uutta gogoplataa, mutta ei, Joachim tälläs! Tuli herätettyä varmaan puolet naapureista kun kattelin tätä keskellä yötä.

Paras eventti mun mielestä viikonlopun kolmesta hyvästä vaihtoehdosta. Alvarez vs. Hansen II:sta odotellessa..! :hyvä:

Mitä noi prosentit oikeen tarkotti viime sivulla? 8,9% ja 11%?? :arvi:

Televison katselulukuja, Suomessa nuo vain yleensä aina ilmoitetaan suoraan katsojamäärinä.
Luvut tarkoittavat, että tuo prosenttimäärä katsoi ohjelmaa kaikista televisionkatselijoista mutta todennäköisesti kyseessä on jokin kohderyhmä esim. 18-34 vuotiaat. Ainakin jenkeissä lähelle kymppiä pääsevät ohjelmat ovat todella suosittuja.
Vertailun vuoksi spiken ultimate fightersin lukuja kohderyhmässä miehet 18-34v.:
the first three TUF finales drew ratings of 3.3, 3.7, and 3.8, respectively. The TUF 4 finale drew a 2.0 rating in this demographic.

23.9 Elikkä en tiistaina

Announced fight card

Middleweight Grand Prix bout: Ronaldo de Souza vs. Zelg Galesic
Middleweight Grand Prix bout: Gegard Mousasi vs. Melvin Manhoef
Middleweight GP Championship bout: Gegard Mousasi/Melvin Manhoef vs. Ronaldo de Souza/Zelg Galesic
Middleweight Grand Prix reserve bout: Yoon Dong-sik vs. Andrews Nakahara

Hideo Tokoro vs. Atsushi Yamamoto
Mirko Filipovic vs. Alistair Overeem
Sergei Kharitonov vs. Mighty Mo
Ikuhisa Minowa vs. Masakatsu Funaki
Hayato Sakurai vs. Kuniyoshi Hironaka
Keita Nakamura vs. Adriano Martins
Yoshihiro Akiyama vs. Masanori Tonooka
Shinya Aoki vs. Todd Moore

Crocop vs Overeem ja Mo vs Kharitonov voittajat ottelevat ensi vuonna Raskaansarjan Dream mestaruudesta. Näyttää kyllä mahtavalta kortilta :rock:

Toivottavasti Overeem voittaa Filipovicin ja Jacare turnauksen.

Akiyaman ja Aokin kannumurskajaisistakin pitäisi tulla ihan hauskat.

Crocop vs Overeem ja Mo vs Kharitonov voittajat ottelevat ensi vuonna Raskaansarjan Dream mestaruudesta.

Mitenkäs mä muistelisin vähän siihen malliin, että Crocopin pitäis palata Japanin reissulta tämän vuoden jälkeen UFC:hen?

Back
Ylös Bottom