Dream

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fool
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🥋🌙 DREAM MMA 🌙🥋

Meta description: Japanin ikoninen vapaaotteluareena, jossa show, tekniikka ja korkean tason taistelu loivat legendoja ja ikimuistoisia iltoja.

Hansen oli jo päässyt ylös ja pääsi heittämään hirveän pommin mun mielestä kaulaan. Siitä Aoki mun mielestä oli jo niin pihalla ettei tarvinnu paljoa enää murjoa lisää

edit. aika pahannäköinen silmä Alvarezilla ja lopuksi Hansen viel sanos että haluaa otella seuraavaks Alvarezia vastaan

Hienoa että Jocke voitti varsinkin siten, että pysäytti itkupilli Aokin, mutta kyllä olisin mieluiten nähnyt Alvarezin finaalissa, voittihan hän sentään Didan, Hansenin ja Kawajirin. Säälittää miehen puolesta.

Itse olisin toivonut Aokin voittavan. Paljon mielenkiintoisempi ottelija kuin Hansen tai Alvarez. Tosin sillä voi olla paljon tekemistä sen kanssa, että mattokamppailu on lähempänä sydäntäni. :)

Itse olisin toivonut Aokin voittavan. Paljon mielenkiintoisempi ottelija kuin Hansen tai Alvarez. Tosin sillä voi olla paljon tekemistä sen kanssa, että mattokamppailu on lähempänä sydäntäni. :)

Niin kauneus on katsojan silmässä. Minusta taas jokke viihdyttää matossa ja pystyssä. Aokin guardiin vetämistä ei jaksa loputtomiin katsoa. Eivaan kyllähän äijä hyvin saa porukan sinne omalle vahvuusalueelleen ja on kiinnostava ottelija.

Aokia on välillä kiva kattoa, mutta ei se mikään kauheen viihdyttävä ottelija ole, vaikka mä nyt olen itekki mattomiehiä. Mä nautin niin ku Jokke veti sen levyks guardista :D Eipä taida luottaa siihen yhtä vahvasti jatkossa. Jokke muutenki mun ihan yliverto suosikkeja, oon niin onnellinen Joken puolesta!!

Aoki on "aavistuksen" yksipuolinen, mutta pidän kyllä miehen otteista. Jokke on mielestäni erittäin monipuolinen ja omaa samalla omalaatuisen sekä tunnistettavan tyyli, jossa on riittävästi aggrea ja juuri ja juuri riittävästi järkeä otteluiden voittamiseen. Olen enemmän kuin onnellinen Joken voitosta. Alzarez uusinnasta tullee jälleen huikea matsi.

Hienoa Hansen! Hellboy pelasti päivän ja nukutti Aokin upeesti. Aokin matsit tupannu olemaan übertylsiä vääntöjä, toisin kuin Hansenin. Hienoa että Hansen sai revanssinsa. :dance2:

Se mikä risoo ainakin mua, on se Aokin ylimielinen guardiin vetäminen. Eikä kukaan oikeen koskaan uskalla lähteä sinne lyömään. Sen takia tää oli entistä makeampi voitto mun mielestä. Eihän sitä voi sanoa muuta kun että onhan se mies ihan älytön grappling kone.

Ite kans tykkään kummastakin finalistista paljon. Aokista ei koskaan tiedä että mikä ihmeen lukko sieltä tulee ja Hansen taas muuten todella mielenkiintoinen ottelija. Se myös harmittaa ettei Hunt voittanu, hienosti se kyllä paiskas Overeemin heti alussa maahan

Sehän oli ihan naurettavaa miten Hunt viskas Overreemin kun se haki clinchiä -> *padam* Overeem perseelleen :worship: Siis mun oli pakko kelata takas ja kattoa uudestan... sehän lens ku pieni lapsi :lol2:

Hunt oli kyllä Hirveessä kunnossa. Kaamee läskiplösö ja naamakin oli pöhöttynyt kuin olisi vuoden ryypännyt.. Ainahan se on tukeva ollut mutta nyt maha roikkui melkein maassa. Ei näyttänyt huippu-urheilijalta ei.. Hah

Hunt oli kyllä Hirveessä kunnossa. Kaamee läskiplösö ja naamakin oli pöhöttynyt kuin olisi vuoden ryypännyt.. Ainahan se on tukeva ollut mutta nyt maha roikkui melkein maassa. Ei näyttänyt huippu-urheilijalta ei.. Hah
Yhtä lihava se oli kun ennenkin. Naamasta sensijaan se näytti jopa laihtuneen.

Alvarez vs Kawajiri oli kyllä aivan mahtava ottelu, ei voi muuta sanoa!! :D Sääliksi kylläkin käy kun ei Alvarez päässyt myllyttämään Aokia, mutta eipä tässä paljoa voi sääliä kun olen niin iloinen Hansenin puolesta!!

Mutta vittu minkä meni Huntti tekemään. Olen fanittanut miestä täysillä niin kauan kuin olen lajia seurannut, ja viime haastattelussa mies sanoi että on reenannut mattotaidot koviksi ja odottaa että josko tulisi uran ensimmäinen lukotus. No eipä perkele tullut eikä kyllä näyttänyt mattotaidotkaan aivan niin kovalta kuin mies antoi olettaa, tämä sapettaa tosiaan. No ensi kerralla Hunt päräyttää joltakin tajun kankaalle.

Back
Ylös Bottom