Dream Theater & Symphony X Helsinkiin

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Eikö tuonne pääse lavan eteen seisoon? Mitkä on sitten parhaimpia paikkoja? Itse kun ei tiedä yhtään noista mitään ja pitäs lippuja jo ennakkotilata.

Minkälainen järjestely noissa istumapaikoissa on?
Netistä lippuja ostaessa ei voi ainakaan valita omaa istumapaikkaa, onko niin että pitää keikalle mennä hyvissä ajoin ja varata parhaat paikat. :D

Reunoilla istutataan ja keskellä seistään. Varmaankin mitä lähemmäksi lavaa pääsee niin sen parempi. Itse en kyllä seisomaan halua.

Kyllähän sitä ollaan paikalle tulossa täältä Kuapiostakin asti junalla puksuttelemalla kun ei muitakaan ollu täältä lähdössä. Kentällä on tarkoitus koittaa jaksaa seistä. Toivottavasti vetää DT vanhempaa matskua enemmälti ja toivottavasti myös SX saa vetää oikein kunnon setin eikä mitään vajaan tunnin rykäsyä.

Symphony X veti just äsken. 6 biisiä soitti ja tiukka opener. Oli pikkuisen puuroiset saundit, mutta hyvä meno päällä.

Ite en ole ollut mikään levoton DT-fani koskaan, mutta ihan ookoo setti. Mun mielestä laulaja on varsinkin livenä näille kundeille ihan turha hankinta...

Petrucci on kyllä miesten mies, ihan kuin kaveri olis nostellu puntteja, ainakin habat sen verran pullottivat.

Mutta perkele, tajusin tän DT-keikan jälkeen että kyllä musta on konemusamies tullut, sillä himaan kävellessä laitoin soimaan vähän getto techiä ja sieltä tuli myös vanha kunnon Still D.R.E. ja hitto, kyllä nuo rokkasivat enemmän kuin tuo DT:n keikka muutamia hetkiä lukuunottamatta.

Aika aikaansa... :)

Back
Ylös Bottom