Dream 5 Spoilers

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite kans tykkään kummastakin finalistista paljon. Aokista ei koskaan tiedä että mikä ihmeen lukko sieltä tulee ja Hansen taas muuten todella mielenkiintoinen ottelija. Se myös harmittaa ettei Hunt voittanu, hienosti se kyllä paiskas Overeemin heti alussa maahan

Sehän oli ihan naurettavaa miten Hunt viskas Overreemin kun se haki clinchiä -> *padam* Overeem perseelleen :worship: Siis mun oli pakko kelata takas ja kattoa uudestan... sehän lens ku pieni lapsi :lol2:

Hunt oli kyllä Hirveessä kunnossa. Kaamee läskiplösö ja naamakin oli pöhöttynyt kuin olisi vuoden ryypännyt.. Ainahan se on tukeva ollut mutta nyt maha roikkui melkein maassa. Ei näyttänyt huippu-urheilijalta ei.. Hah

Hunt oli kyllä Hirveessä kunnossa. Kaamee läskiplösö ja naamakin oli pöhöttynyt kuin olisi vuoden ryypännyt.. Ainahan se on tukeva ollut mutta nyt maha roikkui melkein maassa. Ei näyttänyt huippu-urheilijalta ei.. Hah
Yhtä lihava se oli kun ennenkin. Naamasta sensijaan se näytti jopa laihtuneen.

Mun mielestä parasta tossa aokin häviössä oli että se todisti sen faktan jotta samalla tempulla ei loputtomiin voiteta. Pitää osata monta jippoo NiiQ

Alvarez vs Kawajiri oli kyllä aivan mahtava ottelu, ei voi muuta sanoa!! :D Sääliksi kylläkin käy kun ei Alvarez päässyt myllyttämään Aokia, mutta eipä tässä paljoa voi sääliä kun olen niin iloinen Hansenin puolesta!!

Mutta vittu minkä meni Huntti tekemään. Olen fanittanut miestä täysillä niin kauan kuin olen lajia seurannut, ja viime haastattelussa mies sanoi että on reenannut mattotaidot koviksi ja odottaa että josko tulisi uran ensimmäinen lukotus. No eipä perkele tullut eikä kyllä näyttänyt mattotaidotkaan aivan niin kovalta kuin mies antoi olettaa, tämä sapettaa tosiaan. No ensi kerralla Hunt päräyttää joltakin tajun kankaalle.

DREAM has just released their rating numbers for DREAM.5, and they have smashed through their previous ratings.

Dream 1 reached a 8.9% Rating
Dream 5 averaged 10.0% Rating with a peak of 13.7% during the Akiyama x Shibata fight.

These numbers show that the company is moving in the right direction. Ratings were predicted to be lower than the 1st show because of Cro Cop, Nick Diaz and Kid Yamamoto pulling out. Dream 6 will also be live on TBS and they plan on stacking that event with their stars and are working on AKiyama vs Tamura and adding in Mirko Crocop, which will be a huge ratings puller.

Nää turnaukset on teoriassa kivoja, mutta käytännössä menee aika usein perseelleen loukkaantumisten takia. Niin meni nytkin, kun Hansen tuli takaportin kautta ja voitti koko roskan. Harmittaa Alvarezin puolesta, ettei päässyt finaalissa ottelemaan. Hansenin ensimmäinen puolustus lienee Alvarezia vastaan, joten nannaa tiedossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tästä alkoi Hansenin kosto kiertue, ensin meni Aoki, seuraavaksi sitten Alvarez jonka jälkeen norjanmies iskee polven Kawajirin nenään. Harmi vaan kun "Mach" Sakurai on nyt sarjaa ylempänä niin ei pääse Hansen hänen kimppuunsa ;)

Tuossa long-johnin postauksessa kerrotaan Mirkon ottavan osaa Dream 6, onko vastustajasta mitään tietoa vielä? Kaiken järjen mukaan se olisi Alistair Overeem, tai sitten josko Jermole LeBanner vs Mirko tapahtuisi tällä kertaa???

Joku kirjotteli täällä että Hansen löi Aokin pihalle kaulaan ja leukaan kohdistuneella lyönnillä, mutta eihän se itseasiassa ollut niin jos ei mun silmät nyt valehtele. Fiilistelin tossa videolla ja katoin viimesen minuutin varmaan 6-7 kertaa! Nojoo, se eka kova pommi osu kaulaan ja leukaan, se viimenen niitti osu kyllä täysin leukaan. Kattokaa hidastuksestakin, sen kaula/leuka lyönnin jälkeen Aoki kääntää pään vielä oikeelle, vikan osuman jälkeen mies vaan kääntyy kyljelle.

jep mä siitä kaulapommista sanoin mutta olin sen silloin nähnyt vasta kerran livenä vois katsoa sen uusiksi viel pariin otteseen vaikkei sillä nyt mitää väliä mulle ainakaa ole mihin se pommi pamahti

Joo, näin tais olla :D Joo, no mä en muistanu mitä kirjotit. Luin uudestaan... käsitin ekalla kertaa ku luin että joku yritti väittää että se oli laiton lyönti tjms :) My bad!

Yhtä lihava se oli kun ennenkin. Naamasta sensijaan se näytti jopa laihtuneen.
Nyt täytyy olla erimieltä. Tarkastin Huntin parista vanhemmasta matsista ja ei se ihan tommonen syöttösika niissä ollut. Tosin toi sekavan näköinen tukka ja pulsu sänki naamas voi olla ,että toi lisää sitä lookkia ,et olis jostain katuojasta revity tonne pitkän putken jälkeen ihan rapakunnos :kippis1:

Aokin sama tylsähkö tyyli jatkui ja loppui hienosti Joken iskuihin. Myös Joseph Benavidez lopetti nätisti oman ottelunsa. Saa nähdä miten rahkeet rittää tulevaisuudessa.

Olipa loistava eventti, lisää näitä! Tietenkin olisi ollut parasta nähdä Alvarez finaalissa, mutta ei tämä huono ollut näinkään.. koko finaalimatsin odottelin vaan jotain uutta gogoplataa, mutta ei, Joachim tälläs! Tuli herätettyä varmaan puolet naapureista kun kattelin tätä keskellä yötä.

Paras eventti mun mielestä viikonlopun kolmesta hyvästä vaihtoehdosta. Alvarez vs. Hansen II:sta odotellessa..! :hyvä:

Suositut

Back
Ylös Bottom