Dream 5 Spoilers

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Nakamura defeated Ologun by submission (armbar) at 3:41 of round 1.
Aoki defeated Uno by unanimous decision (3-0) at 5:00 of round 2.
Alvarez defeated Kawajiri by TKO (referee stoppage) at 7:35 of round 1.
Hansen defeated Gill by submission (armbar) at 2:33 of round 1.
Benavidez defeated Kudo by submission (guillotine choke) at 2:42 of round 1.
Hironaka defeated Miyazawa by TKO (medical stoppage due to cut) at ?:?? of round 1.

4 ottelua vielä jäljellä,

Ja juuri tulleen tiedon mukaan Alvarez ei ottele finaalissa ja Hansen korvaa. :)

It was just announced that Joachim Hansen will replace Eddie Alvarez in the tournament final due to a cut near the American’s right eye.

Overeem voitti Huntin hauskalla armbarilla ekassa erässä. Huntin edellinen vaparimatsi oli kaks vuotta sitten Fedoria vastaan. :o

Ai jumalauta, nyt on Jokkella elämänsä mahdollisuus!!! Toivottavasti ei jää toista kertaa gogoplataan :)

Hansen oli jo päässyt ylös ja pääsi heittämään hirveän pommin mun mielestä kaulaan. Siitä Aoki mun mielestä oli jo niin pihalla ettei tarvinnu paljoa enää murjoa lisää

edit. aika pahannäköinen silmä Alvarezilla ja lopuksi Hansen viel sanos että haluaa otella seuraavaks Alvarezia vastaan

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hienoa että Jocke voitti varsinkin siten, että pysäytti itkupilli Aokin, mutta kyllä olisin mieluiten nähnyt Alvarezin finaalissa, voittihan hän sentään Didan, Hansenin ja Kawajirin. Säälittää miehen puolesta.

Itse olisin toivonut Aokin voittavan. Paljon mielenkiintoisempi ottelija kuin Hansen tai Alvarez. Tosin sillä voi olla paljon tekemistä sen kanssa, että mattokamppailu on lähempänä sydäntäni. :)

Itse olisin toivonut Aokin voittavan. Paljon mielenkiintoisempi ottelija kuin Hansen tai Alvarez. Tosin sillä voi olla paljon tekemistä sen kanssa, että mattokamppailu on lähempänä sydäntäni. :)

Niin kauneus on katsojan silmässä. Minusta taas jokke viihdyttää matossa ja pystyssä. Aokin guardiin vetämistä ei jaksa loputtomiin katsoa. Eivaan kyllähän äijä hyvin saa porukan sinne omalle vahvuusalueelleen ja on kiinnostava ottelija.

Aokia on välillä kiva kattoa, mutta ei se mikään kauheen viihdyttävä ottelija ole, vaikka mä nyt olen itekki mattomiehiä. Mä nautin niin ku Jokke veti sen levyks guardista :D Eipä taida luottaa siihen yhtä vahvasti jatkossa. Jokke muutenki mun ihan yliverto suosikkeja, oon niin onnellinen Joken puolesta!!

Aoki on "aavistuksen" yksipuolinen, mutta pidän kyllä miehen otteista. Jokke on mielestäni erittäin monipuolinen ja omaa samalla omalaatuisen sekä tunnistettavan tyyli, jossa on riittävästi aggrea ja juuri ja juuri riittävästi järkeä otteluiden voittamiseen. Olen enemmän kuin onnellinen Joken voitosta. Alzarez uusinnasta tullee jälleen huikea matsi.

Hienoa Hansen! Hellboy pelasti päivän ja nukutti Aokin upeesti. Aokin matsit tupannu olemaan übertylsiä vääntöjä, toisin kuin Hansenin. Hienoa että Hansen sai revanssinsa. :dance2:

Se mikä risoo ainakin mua, on se Aokin ylimielinen guardiin vetäminen. Eikä kukaan oikeen koskaan uskalla lähteä sinne lyömään. Sen takia tää oli entistä makeampi voitto mun mielestä. Eihän sitä voi sanoa muuta kun että onhan se mies ihan älytön grappling kone.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom