Draw Ball

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vastizz
  • Aloitettu Aloitettu
Joo toi ruotsin lippu on vaan shopattu tohon päälle. Eli Suomi voitti loppujenlopuksi tämän kilpailun. Itse olin ahkerasti mukana värittämässä Suomen lippua (macroilla).

4chanlaisia otti niin kovasti päähän häviö, että hakkeroivat sivun. Silti Suomen lippu pysyy ;)

Siis tää on niin synkkää paskaa että huh huh. Miten joku voi käyttää aikaansa näin älyttömään paskaan, ja vielä kehtaa tunnustaa sen?

Ne koittaa tehdä Suomen lipusta natsi lipun... :curs:

normal_631280031.jpg

En tiä, mutta ei toi mikään natsi lippu oo, vaan suomen ilmavoimien ensimmäinen tunnus.
hakar07.gif

Hakaristit suomessa

Tulkaa joku auttaan sotkeen tota Kekkosen leuan viereistä aluetta. Olen tehnyt tohon eri väreillä tollasia läiskijä. Tää kekkosjuttu on jo ihan paska, pitää keksiä joku uus...

Miten drawball tunnistaa käyttäjät? Olen kokeillut evästeiden, sivuhistorian ja välimuistissa olevien tiedostojen poistamista, toisia selaimen, toista käyttäjätunnusta, modeemin uudelleenkäynnistystä ja resetointia sekä tietooneen uudelleenkäynnistämistä, mutta joka kerta mustetta on ollut alle 100 % eli drawball on tiennyt edellisen käyntikertani. Onko Flash playerillä oma muistilokero, jota ei voi tyhjentää? Hiukan epäilyttää tällaiset "vakoiluohjelmat".:jahas:

joo, jos oon ymmärtänyt oikein niin tosissaan tunnistaa sut ip-osoitteen perusteella, mutta jottet nyt liikaa innostuisi ip osoitteen vaihtamisesta, niin drawball tietääkseni antaa uusille ip-osoitteille 5% mustetta, eli jokanen modeeminkäynnistys/ip-osoitteen resetointi tuo sulle sen 5%..

Noin rumaa mörköä en kyllä ala piirtämään. Kannattais keksiä jotain parempaa et ihmiset oikeesti kiinnostuis. Kekkosessa oli ideaa mut ei samaa kuvaa jaksa kauaa korjailla.

Back
Ylös Bottom