Draw Ball

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vastizz
  • Aloitettu Aloitettu
Tarvitsemme kipeästi apujoukkoja säilyttämään suomen lippuamme tässä sivustolla: http://two.drawball.com/

Jos olet vähänkään isänmaallinen niin tule ja AUTA!

Pro tips:
- säilytä mustetta 30% -> latautuu nopeemmin
- väritä kaikki ei kuuluvat värit suomenlipusta pois.
- ÄLÄ laajenna lippua, me hoidamme sen.
- pisteillä muste säilyy kauemmin kuin viivoilla

JOS LAGAA:

- vaihda selainta
- napsauta oikeanpuolista painiketta ja vaiha quality -> low

tee työtä jolla on tarkoitus.
suomenlippu on komeillu lauantaista asti sivustolla.

Etkö ymmärtänyt? : menet sivustolle -> kun näet pyörivän ympyrän klikkaa suomenlippuun -> klikkaa uudestaan -> väritä ei kuuluvat värit suomenlipun värillä takaisin.

PS: Elikkäs porukka yrittää tällähetkellä tuhota Suomenlippua pois tuolta sivustolta. Tulkaa pelastamaan Suomen kunnia!

------------------

Eli siis ilmeisesti ideana että tuonne saa jokapuolelta maapalloa kuka tahansa piirrellä jotain, ja nyt siihen on onnistuttu piirtämään Suomen lippu, ja se tietenkin koitetaan säilyttää. :)

edit. Ne koittaa tehdä Suomen lipusta natsi lipun... :curs:

normal_631280031.jpg

Aika jännä juttu. Olen tuota nyt vähän seurannut ja aika nopeasti on ilmeisesti suomiporukka värittänyt nuo vääränväriset läntit piiloon. Miten käy yön aikana kun viimeisetkin nörtit meillä menevät nukkumaan? Ehtivätkö amerikkalaiset silloin sutata tuon kuvion ja aamulla taas kova urakka palauttaa se? Muutaman kerran itsekin värittelin noita kohtia "oikeiksi". Hullu idea mutta hauska seurata.

No nyt siellä ainakin on ihan Suomen lippu. Päätin kuitenkin piilottaa sinne viestin.

Liitteet

• Kuva 1.webp
    Kuva 1.webp
    89 KB · Katsottu: 497
Voi jeesus... ehkä mä olen jo liian vanha, mutta tuo jos mikä on totaalista ajan hukkaamista :D

Äläs nyt. Et oo vaan tarpeeks isänmaallinen!!

:jahas:

Joko tuo tai sitten mulla on turhan monta vuotta aikaa varusmiespalveluksesta :lol2:

Kävin sitten itsekin tuhlaamassa elämän lahjaani tuolla. Täytyy sanoa, että tehokasta porukkaa nuo lipunsiistijät. Kun joku suttaa lippua väärällä värillä, se on parin minuutin sisällä jo korjattu. Pyyhin itse mustaa hakaristiä pois jonkun toisen tyypin kanssa vielä samalla, kun hakaristiä piirrettiin.

Mistä asti on ollut kyseinen sivu toiminnassa ja mitä kaikkea siellä on aikaisemmin ollut kuin Suomen lippu?

Olen aina vähän väliä käynyt päivittelemässä tilannetta ja poistamassa pois kaikki kateellisten ruotsalaisten suttaukset.:whip:

Ketkä _te_? Ihan vaan kiinnostaa, mikä saitti on jaksanut masinoida jotain näin turhaa?

Tykkäsin enemmän looooong cateista ja pedobearista. Piti nekin turmella. :(
Itse kopion tämän eräältä toiselta foorumilta, ajattelin että on täällä "netistä poimittua"-osiossa paskempiakin tredejä nähty, joten alkuperäistä saittia/henkilöä en tiedä, mutta google luultavasti tietää... Omaa tekstiäni aloituspostissa oli siis vain tuosta ----------- alaspäin.

No nyt siellä ainakin on ihan Suomen lippu. Päätin kuitenkin piilottaa sinne viestin.
Erittäin jännä tuo elaston ajatusmaailma 23-vuotiaaksi mieheksi... :down:

Kauankohan tätä jaksetaan jatkaa? Jos jossain vaiheessa suomalaiset päättäisivät tuhota koko paskan niin kauankohan siihen sitten menisi?

Back
Ylös Bottom