Dr.Philin parisuhdetesti, testaa parisuhteesi!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalju
  • Aloitettu Aloitettu
training_day sanoi:
Sait 9 pistettä. (43% vastanneista)
Parisuhteesi ylittää reilusti tavanomaisen ja parantamisen varaa on ehkä vain yksittäisillä alueilla.

Sama täällä. :thumbs: Luulin kyllä, että parisuhteeni olisi hieman "hiipunut" vuosien saatossa, mutta tosi hyvin näyttää vielä menevän. :haart:
Ja jos ei menisi, niin olisin jo vaihtanut maisemaa..

Jkk sanoi:
17 pistettä (sama kuin 23% vastanneista). "parisuhteesi on luultavasti suurinpiirtein keskinkertainen(ei mitenkään suurenmoinen) ja vaatii varmasti työtä."

Tutulta kuulostaa.
nimim.yhdessä 6 v, naimisissa 3 v, 2 lasta, asuntolaina
18 pistettä. Muuten sama kuin Jkk:lla, mutta yhdessä 10 vuotta, naimisissa 5 ja talonrakennusprojekti edessä.

Kyllä se siitä.

8 pinnaa!
Parisuhteesi ylittää reilusti tavanomaisen ja parantamisen varaa on ehkä vain yksittäisillä alueilla.

Tää on tehty jo vuosia sitten, mutta hyvä fiilis jäi käteen..

Tein tämän testin muutama päivä sitten. Tulos oli 20 pistettä eli Parisuhteesi on vakavissa vaikeuksissa ja elät kenties "henkisesti erossa". Tämä henkinen ero muuttui sitten parin päivän päästä ihan oikeaksi eroksi. :(

Ja ei, en eronnut siksi, että en pärjännyt Phil-sedän testissä. ;)

21 pistettä :(

Tosin mun parisuhteeseen tuntuu kuuluvan tietty nuorallatanssi ja kovat riidat, jotka on selvitetty enemmän tai vähemmän kunnialla. Pitääpä laittaa vaimoke tekemään tuo testi, se voisi kertoa enemmän parisuhteesta kun testi itsessään..

5 pistettä. Viime kesän suurien ongelmien selvittelyn jälkeen ei ole mikään ihme. Silloin meinattiin erota, mutta saatiin onneksi homma toimimaan. Selkeesti oikea mies.

Wendy sanoi:
Toi on hienoa, että molemmat on samoilla linjoilla. Varmaan vois käydä niinkin että toinen osapuoli saa paljon paremmat pisteet kuin toinen, samaa suhdetta voi tulkita niin eri tavoin.
Juurikin näin. Mä sain 6 pistettä tosta testistä ja olenkin hyvin suurelta osin tyytyväinen suhteeseeni ja myös avovaimooni (kuulostaa hassulta toi sana kun kuukausi vasta asuttu kimpassa).

Olen kuitenkin kohtalaisen varma, että jos hän tekisi saman testin niin tulos olisi (selvästi?) huonompi. Mulla on nimittäin se ongelma, että alan herkästi arvostella toista vaikken itse sitä tajuakaan. Toisaalta lienee positiivista, että kiinnitin tuossa testissä huomiota niihin kysymyksiin, jotka omalla kohdallani ovat ok, mutta joiden tiedän häntä rassaavan. Siispä kai tiedostan nämä oman käytökseni epäkohdat, joten uskon tilanteen paranevan jatkossa. Menipä analyyttiseksi. :love:

24 pistettä (20% vastanneista)

Parisuhteesi on vakavissa vaikeuksissa ja elät kenties "henkisesti erossa".

En nyt ihan noin rankasti sanoisi mutta on tossa osittain tottakin.

Dragon sanoi:
Mä en ymmärtänyt tota yhtä kysymystä. "Onko partnerisi ottaja?"

Että niinQ mitä?

Jenkeillä on tää sanonta: "There are people who are givers and people who are takers". Ihminen on joko ottaja tai antaja. Suomeksi voisi olla jotakin: Ajatteleeko partnerisi sinua tehdessään valintoja? Tykkääkö se hemmotella sinua? Käyttäytyykö epäitsekkäästi? Jos kyllä, on antaja, jos ei, on ottaja. Kun se sun muija menee kaupaan, niin miettiikö se siinä ihan automaattisesti, että "Tarviikohan se Dragon vaikka rahkaa, otanpa tuosta pari purkkia..."

Sanoisin, että se ero perinteiseen epäitsekkyys/itsekkyys jaotteluun on siinä, että toi ottaja/antaja käsittää enemmän sellaiset arkiset konkreettiset teot ja valinnat. Antaja tykkää antaa lahjoja, ottaja tykkää saada lahjoja.

Meitsille testi ei tuonut yllätyksiä, henkisessä erossa ollaan, 27p

21 pistettä, Parisuhteesi on vakavissa vaikeuksissa ja elät kenties "henkisesti erossa".

OUJEE !! :(

Back
Ylös Bottom