Dr. Phil puhuu vähähiilihydraattisista dieeteistä nyt ! Nelosella !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
B.O.S.S. sanoi:
Mun mielestä Dr. Philillä on paljon hyvää settiä kun puhutaan asioista behaviorismin (?) kannalta ja elämänhallinnan saralla ainakin IMO todella asiantunteva. Sääli, että puhuu paljon myös asioista joita ei itse osaa, vaan jonkun "asiantuntijan" siivellä mennään. Tämä hyvänä esimerkkinä.

Olen kattonut kolme ohjelmaa, ja pari kertaa n. 10 minuuttia. Ei ole antanut yhtään ohjetta jota en olisi voinut antaa tai jopa päätellä. Sitävastoin on antanut ainakin 10 täysin susipaskaa ohjetta ihan jollain moraalijeesus-perusteilla, millä ei juuri ole behaviorismin? kanssa mitään tekemistä.

Ainoa vahvuus äijällä on se että osaa puhua kielellä jossa ei ole mitään epäselvää edes 10-vuotiaalle. Siltikin tuntuu että suurin osa vain nyökyttelee päätään eikä ymmärrä edes niitä hyviä ohjeita. Mutta tosiaan niiden ohjeiden taso on sellainen että jollei itse niitä asioita tajua, on niin tyhmä ettei tajua muutakaan.

Helvetinmoinen propagandisti ja harhaanjohtaja. :niskalaukaushymiö:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
RRKalle sanoi:
Olen kattonut kolme ohjelmaa, ja pari kertaa n. 10 minuuttia. Ei ole antanut yhtään ohjetta jota en olisi voinut antaa tai jopa päätellä. Sitävastoin on antanut ainakin 10 täysin susipaskaa ohjetta ihan jollain moraalijeesus-perusteilla, millä ei juuri ole behaviorismin? kanssa mitään tekemistä.

Ainoa vahvuus äijällä on se että osaa puhua kielellä jossa ei ole mitään epäselvää edes 10-vuotiaalle. Siltikin tuntuu että suurin osa vain nyökyttelee päätään eikä ymmärrä edes niitä hyviä ohjeita. Mutta tosiaan niiden ohjeiden taso on sellainen että jollei itse niitä asioita tajua, on niin tyhmä ettei tajua muutakaan.

Helvetinmoinen propagandisti ja harhaanjohtaja. :niskalaukaushymiö:

:lol2: Ihan miten vaan. Emmä tiedä, oon kattonu <10 jaksoa, enkä kaikkia kokonaan, joten tuskin on tää munkaan tietämys tuosta ukosta kovinkaan kattava, mutta ohjeista sen verran, että se pohjustaa taitavasti "ideamyynnin" kautta sen asian, joten lopputulokseks tulee todella pelkistetty yksinkertainen ohje. :arvi:

Jos Dr. Phil sanoo jotain, se on totta :D . Eiköhän toikin kaveri vaan halua myydä kirjojaan yms. kamaa.
Ite en ainakaan tajua miksi jotain ongelmiaan pitäisi tulla teeveeseen selvittämään? Luulisi, että ongelmat selviäisi ilman, että siitä koko maailmalle kertoo.

:D Kattoiko kukaan eilen 4D:tä. Joku "läskit lapset" tms. Siinä meni 13v oisko ollu 160kg poika mittauksiin ja rasvaprosentiksi saatiin jotain 74%. Ja mittari oli tietenkin bioimpendanssi. Siis voiko toi olla totta 74% rasvaa? Tuntuu aika älyttömältä, mutta toisaalta olihan se aika "bigboi".

RRKalle sanoi:
juu, on se tuoremehu hyvää, tuhoaa hammaskiilteen ja kertyy suoraan läskiksi vyötärölle. Kaupan päällisiksi aiheuttaa insuliinipiikin jälkeen väsymystä ja lopettaa rasvanpolton puoleksi päiväksi. En kyllä keksisi parempaa tapaa herätellä itseäni aamuisin ;)

Tupakka, nuuska, kahvi ja jopa väärä tekniikka hampaitten pesussa tuhoavat hammaskiilteen :D

On hyvin lyhytnäköistä sanoa tuoremehun kertyvän suoraan läskiksi. Itse treenaan 10 tuntia viikossa, ja tuo 140g sokeria mikä viikossa tuosta tuoremehusta tulee, ei kyllä paljoa hetkauta. Siinä on kuitenkin vielä hiutaleet ja maidon proteiinit aamupalalla hidastamassa tätä "hirvittävää" insupiikkiä.

Ei kehitys lakkaa noihin hiilareihin, ja suurena etuna on hyvä vireystila minkä niillä saavutan.

Lapo sanoi:
:D Kattoiko kukaan eilen 4D:tä. Joku "läskit lapset" tms. Siinä meni 13v oisko ollu 160kg poika mittauksiin ja rasvaprosentiksi saatiin jotain 74%. Ja mittari oli tietenkin bioimpendanssi. Siis voiko toi olla totta 74% rasvaa? Tuntuu aika älyttömältä, mutta toisaalta olihan se aika "bigboi".

Rasvaprosentti oli 44% ja rasvaa oli 73 kilon verran kropassa.

Slarto sanoi:
Rasvaprosentti oli 44% ja rasvaa oli 73 kilon verran kropassa.

Eli 13-vuotias kaveri, joka ei kai treenannut painoilla (vai?) ja rasvaton massa 93 kiloa. Ja vielä väittävät, että bulkkaus ei kannata. :whip:

Mun mielest aluks puhuttiin 44% rasvoista ja myöhemmin sanottiin että rasvaprosentti oli kasvanut 3 %-yksikköä eli 73%:n. Siinä vaihees putosin kärryiltä. Ja paino oli lisääntyny 2 kiloo. Nojoo, ei kai sitä kaikkee tartte tajuta...

Millä perusteilla Phil puhuu ravinnosta? Ei äijä osaa muuta kuin psykologiaa... jos edes sitä:jahas:

ihmetytti muuten siinä 4d dokumentissa se pojan paino, käsittääkseni hän oli 182cm pitkä ja painoi 165kiloa, vaikka hän oli lihava niin en olisi siltikään ikinä uskonut hänen painavan 165kg. ylensä jo 180cm/130-140kg on aivan tajuton possu jos ei ole reenannut, siis aivan mieletön. ja siitä rasvarosentist, siinä oli tullut joku suomennos häiriö. siis kun paino oli noussut n,3kg niin samaan aikaan väitettiin että rasva rosentti on 73% kun aikasempi oli n,45% hujakoilla.

Olihan se poika älytön possu, vaatteet aika tehokkaasti sitä porsastelua peittivät. Olihan sillä helvetilliset man-boobsit alussa kun siinä t-paidassa möhelsi menemään.

rafael30 sanoi:
Olihan se poika älytön possu, vaatteet aika tehokkaasti sitä porsastelua peittivät. Olihan sillä helvetilliset man-boobsit alussa kun siinä t-paidassa möhelsi menemään.
olihan se mieletön porsas ja rasvaa vitusti, mutta oletko nähnyt livenä millaisia yleensä reenaamattomat on jo noin 130kiloisena siis jos pituutta on noin 180cm? minusta he näyttävät vaatteet päälläkin aivan jumalattomilta bontsoilta, siis paljon isommilta mitä tämä juniori joka kuitenkin painoi 165kg. pituus paino suhde pikkupojalla varmaan sama ku mika halvarilla, mutta kyllä hän minusta hoikemmalta näytti kuin halvari. no ehkä halvarilla on kuitenki hivenen pienemmät rinnat kuin tuolla juniorilla:)

Tossa 4D tuli ilmi myös tämä klassinen juttu. Poika väitti kovasti ettei ole syönyt mitään väärää ja ei silti laihdu. Noh, kuinkas ollakaan ne sipsit, limut ja ranskalaiset pääs vahingos unohtuu. :jahas: Ei diettailu ole vaikeaa, se vaatii vaan itsekuria ja jos sortuu niin myöntää sen saatana eikä vaan itke et en mä syöny mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom