Dominick "Domin8r" Cruz

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan tossa se, että MM "aloitti tosissaan MMA reenaamisen Huume-Matin alaisuudessa vasta Cruz häviön jälkeen."

Noi on aivan vitun hyviä, cruzista tehdyt aikaisemmat osat on oikeasti mielenkiintoisia.

Noi on aivan vitun hyviä, cruzista tehdyt aikaisemmat osat on oikeasti mielenkiintoisia.

Cruz IMO on kovin jätkä tällä hetkellä rosterissa.

Toi tapa millä voitot tulee ei välttis oo kaikkien fav.

Pakko myöntää; mulla tää jäbä meni ohi aikaisemmin - nyt todella vahvasti mukana.

Jos unohdetaan kaikki politiikka ja kikkailu, Cruz vs Conor ois ihan helvetin kiinnostava matsi. Cruz ei varmaan jäis toiseks myöskään verbaalisesti.

Dominic voittais uskoakseni Conorin, en usko Conorin osuvan Cruziin.

Veikkaan kans et Domilla vois olla oikeat mahdollisuudet voittoon vaikka onkin pienempi, just sen liikkuvuuden kanssa, +Cruzilla varmaan kovin usko itseensä ja omaan tekemiseen mitä koko lajissa nähty. Eipä pystyisi Conor samalla tavalla ennakoida kuin Aldoa vastaan. Silti Conor ois mun kirjoissa joku 1:3 suosikki.

Cruz on p4p#1 ottelija mun kirjoissa tällä hetkellä (kun Jones on sivussa) mutta uskon vahvasti Conorin olevan liikaa. Conorilla vaan on sitä voimaa enemmän kuin Cruz on koskaan kokenut ja on myös erittäin tarkka iskujensa kanssa. Tosin siinäpä olisi mielenkiintoinen yhdistelmä, toinen on mestari liikkumaan ja väistelemään ja toinen varsinainen snaipperi.

Taidon puolesta rankkaan itsekin Cruzin korkeammalle, mutta jotenkin vain tuntuu ettei koko riitä Conoria vastaan. Huvittavaa muuten miten Sherdogin mukaan Cruz ja Conor ovat kummatkin 5'8"/172cm ja Alvarez 5'10"/177cm, mutta staredownissa Conor näytti ainakin viisi senttiä Alvarezia pidemmältä. Veikkaan Conorin olevan Cruzia paljon isompi sanoivat suurennellut statistiikat mitä tahansa.

maxresdefault.jpg

Cruz on p4p#1 ottelija mun kirjoissa tällä hetkellä (kun Jones on sivussa) mutta uskon vahvasti Conorin olevan liikaa. Conorilla vaan on sitä voimaa enemmän kuin Cruz on koskaan kokenut ja on myös erittäin tarkka iskujensa kanssa. Tosin siinäpä olisi mielenkiintoinen yhdistelmä, toinen on mestari liikkumaan ja väistelemään ja toinen varsinainen snaipperi.
Valmistava harjoitusottelu ennen Mayweatheria :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom