DomiNations - törkeen hyvä mobiilipeli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Jees, tulihan se nationals valinta sieltä..
Tuli tos alus vähä "gemiteltyy" et saa nopsemman startin, ni näkee onks pelistä mihkään vai ei.

kaiketi mahdollisuus allianceen jo.. eli joku vois kokeilla laittaa inviten mulle. Nick = kiivi

Miten tuossa edes laitetaan invitejä? Kun olet saanut alliance gaten rakennettua niin eti allianssia pakkotoisto.com (täppä pois "clean language only" kohdasta huom.)

Wondereista laitoin itse ensin acropoliksen koska nuo garrisonit ja stablet on puolustuksessa erittäin tärkeä elementti. Tosin tajusin tämän vasta jälkikäteen että mitään hienoa kaukokatseisuutta ei valinnassani ollut :P toiseksi laitoin notre damen koska esm. kirjaston hinnoissa maksaa itsensä hetkessä takaisin - eikä sitä vastaan voi hyökätä, eli voi sijoittaa johonkin kulmaan kauas muista kunhan nuo puolustukset tulee ajakohtaisiksi sitten myöhemmin. Molemmat näistä myös skaalautuu koska prosenttiapu pysyy samana hintojen noustessa; colosseumista esim on sanottu forumeilla että alussa tosi jees mutta myöhemmin turha kun joukot ei siitä parane omien levelien mukana.

Itse tässä keskiaikaa odottelen, torstaina aamusella olisi viimein valmis. Kirjastossa olisi vielä exploration ja pottery puolivälissä mutta en eipä noilla niin väliä. Kirjasto kannattaa sitten klassikilla rakentaa ASAP, nimittäin noissa päivityksissä kestää - etenkin kun niihin pitää vielä keräillä resurssitkin. Ja ratsumurskaraidaus heikkeni juuri 30%, se oli hyvä "cheatti" kerätä loottia. Joka neljännellä raidilla tuli yksi uhri :P

Toivottavasti nämä kansojen väliset erot muuttuvat vähän merkittävimmiksi jatkossa. Yksi mitä toivoisin (itse japanilaisena) että japanin TCn puolustus olisi tehokkaampaa mutta samalla TC laskettaisiin defenseksi eli mm. ratsut hakkaisivat sitä ihan kuten katapulttejakin.

Jeps, ratsujen tehot laski paljon. Joten paras(mielestani alusta saakka) raidaus taktiikka on 80% jalkavaki 20% jouskut. Taytyy taktikoida mihin laittaa joukot enemman kuin hevosilla, mutta silti suht helppoa.

Näköjään sitä veti 4 raidia ja 250k kultaa "putkeen" (lue: 2min lataus välissä) 7 hepalla ja loput solttuja ja jousia. Eli ei nuo katamaraanit ihan täysin hyödyttömiksi menneet. Vähän sama kuin jättiraidaus Cocissa, jos ei oo kovat seinät niin hitaasti mutta varmasti murskaa kaiken tieltään.

18 tuntia niin on keskiaika meikäläisellä, mitkäs on tärkeimmät päivitykset sepän ja kirjaston lisäksi? :)

Näköjään sitä veti 4 raidia ja 250k kultaa "putkeen" (lue: 2min lataus välissä) 7 hepalla ja loput solttuja ja jousia. Eli ei nuo katamaraanit ihan täysin hyödyttömiksi menneet. Vähän sama kuin jättiraidaus Cocissa, jos ei oo kovat seinät niin hitaasti mutta varmasti murskaa kaiken tieltään.

18 tuntia niin on keskiaika meikäläisellä, mitkäs on tärkeimmät päivitykset sepän ja kirjaston lisäksi? :)
Oma toimintapa:
Eka Kullat muuriin / torneihin, ruoka barrackseihin ja notre damiin. Samalla myos blacksmitin paivityksen tyypeille joilla raidaa eniten. Kirjastosta ruokapaivitykset, ensin koska kultaa ei riita kaikkialle.

Hepat toimii, jos vastustajalla ei ole ballista torneje, joka iskee kovaa hevosia vastaan. Hepat myos huonoja, etta ne taytyy useimmiten iskea yhteen kohtaan, jotta saa parhaan mahsollisen tankin, joka tuhoaa useimmiten kaiken. Jos garrisonit ja tornit asetettu viisasti, hepoilla todella vaikea hyokata. Jalkavaella voi hyokata paremmin useasta suunnasta samanaikaisesti ja siten vahentaa esim katapultin tuhotehoja.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Enpä ole hepoilla raidannut joten ei minuun vaikuttanut. Oon vetänyt 1 muurinsärkijä, 10 goboheppaa, 10 jouskaria ja keihäät. Mercanaryyn sitten sotanorsuja tai heavy cavalryä ainakin kun varastossa tavaraa tehdä ne. Tuolleen putsannut keskiaikakylät yleensä täysin jos nyt ei ihan järkyttävästi ole linnoitettu. Ja kun välillä tarve laskea kippoja niin löytyy hyviä kyliä jossa pellot ja kamlit jossain reunassa niin sinne vaan 10 keihästä ja muutama goboheppa putsaamaan resot ilman että edes yrittää deffoja ottaa alas.

"farmaamalla" itekin huomasin, että saa nopsaan varastot täyteen..
Ite lvl15 ku hakee lootit jostain lvl25-35 kylästä mis resot (market/mill) reunoilla, ni ehtii hakee omat varastot täyteen, ennenku ukot kuolee..

invitee oottelen edelleen.. nick: kiivi

Kyllä mä tasaiseen oon hakenut keskisjaltaki hepoilla 4-5 tuikkuu nyt päivityksen jälkeenki. Itelle tuntuu olevan paras (asteikolla paljonko kultaa ja kanankoipia raidaa puolessa tunnissa) tuolla 500 mitalin tuntumassa.
Varmaan ylempänä ballistat tekee metukkaa hetkessä kun on vähän ladatumpia, selvinnee lähitulevaisuudessa jos tämä nykyinen 'zone' kuihtuu tc päivityksen myötä - vaikuttaako tc lootteihin miten paljon tässä pelissä?
Klassikilla rautakaudelta otettu vielä 70+kilosia per laji, toki pääasiassa farmeilta ja kameleilta

Mun mielestä tc ei vaikuta loottiin mutta ei löydy kuin omaa tai yhtä ylempää tai alempaa tc. eli kun siirryt ylemmäs niin vaikeutuu vastukset.

800 kipon tuntumassa löytyy 150-200 k lootteja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom