Dokkareita joka lähtöön

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hitto tuo Cocainen Cowboysin kokopitkä versio on poistettu tuolta Google Videosta. Tietääkö joku mistä löytyisi koko dokkari?

Hitto tuo Cocainen Cowboysin kokopitkä versio on poistettu tuolta Google Videosta. Tietääkö joku mistä löytyisi koko dokkari?
Torrenttina mm. Mininovasta.

The Universe - The Complete Season One (History Channel) (2007)

Neljän DVD:n kokonen dokkarisarja joka on liikkeellä 17.7gigan kokosena torrenttina..

Aikalailla avartava ja monipuolinen, ellei täydellinen tietopaketti maailmankaikkeudesta joka on valmistusvuoden puolesta vielä nykyajan tasalla.

Dokkari sisältää yhteensä 14 jaksoa, suomenkielisistä teksteistä en tiedä.. Katoin ilman.

Katsoin ensimmäisen kauden. En ole varma mikä sarjan kohdeyleisö on, nimittäin itse ainakin koin jatkuvan rautalangasta vääntämisen hyvin kiusallisena. Taso millä asioita käsitellään on hyvin ylimalkainen ja pintapuolinen. Katsojaa aliarvioidaan jatkuvasti ja toistoa tulee paljon...Tai sitten olen vain liian vanha. Viihdyttäviähän nuo sarjan dokkarit ovat omalla tavallaan ja varmaan jos asioihin ei ole kauheasti perehtynyt, ihan opettaviakin.

:2:

Sukulaku sanoi:
BBC:n dokkarit ovat kauttaaltaan suht hyviä. Varsinkin tieteestä, tieteen historiasta ja tulevista saavutuksista on ihan jänskiä pätkiä. Atom ja Absolute Zero -sarjat kannattaa katsastaa jos fysiikka kiinnostaa.

Atom oli positiivinen yllätys. Rohkenivat jopa esittää muutaman kaavankin siinä. :eek: Tosin tämä oli ehkä ennemminkin historiallinen dokumentti kuin esitelmä atomin rakenteesta.

:4:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tos äsken tuli hyvä dokkari huumeista tv2:lta tais olla nimeltään Sinisen linssin läpi, löytysköhän tota jostain netistä?

Piilaakson pioneerit

Pistetään nyt tämäkin tänne vaikka ei varsinainen dokkari olekaan. Eli kyseessä leffa Bill Gatesin ja Steve Jobsin matkasta huipulle. Leffa on tehty jo vuonna 1999, joten uusimpia käänteitä ei siitä löydy. :) Tiedä sitten onko :wanha:, mutta mulle leffa oli ainakin uusi tuttavuus.

B0009NSCS0.01.LZZZZZZZ.jpg

Mun mielestä hyvä leffa ja toimii varmaan myös, vaikka ei tietokonenörtti olisikaan :D. Mac-miehet nyt jo katsoo senkin takia, että on Jobsin nimi mainittu. ;)

Arvostelu

Traileri

Itse leffa

edit. Jooxin sivut näyttää kusevan aina välillä. Päivittää vaan sivua muutaman kerran, niin alkaa kyllä leffa näkymään.

Suositut

Back
Ylös Bottom