Vastaa viestiketjuun

Siis tuo tapani tehdä sarja omin voimin loppuun asti ei ole mikään Danten juttu, vaan olen itse tuota tapaa käyttänyt jo viitisen vuotta.No jaa, en ole tuota omaa systeemiäni pahemmin analysoinut, se vain on tuntunut käytännölliseltä tavalta tehdä sarja loppuun ilman tehokeinoja yms. Treenaan yksin, jolloin useimmissa liikkeissä rest/pausen tekeminen on aikamoista arpapeliä satunnaisen varmistajan kanssa, ja siksi teenkin rest/pausen sijaan sarjat loppuun tuolla omalla tavallani. Eikä varmistajaa edes tarvita silloin, kun painot voi itse dumpata negatiivisen failuren jälkeen esim. power-rackin turvaraudoille.Ei ole suoraan Danten teksteistä tuo juttu, mutta kyseessä ei ole myöskään bastardointi. Bastardoinnilla tarkoitetaan selkeitä, suuren vaikutuksen ohjelman toimivuuteen omaavia muutoksia jotka eivät perustu millään tavoin DC-treenin periaatteisiin. Pieniä juttuja voi Dantenkin mukaan itse säätää melko vapaasti, ja aikoinaan Dante on maininnut tuon staattisen pidon olleen vain esimerkki siitä, miten sarjan tehoa voi DC-treenissä lisätä vielä rest/pausen jälkeen. Tosin esimerkiksi pakkotoistot eivät kuulu DC-treeniin; Dante on tästä aikoinaan enemmänkin puhunut.

Kun joku asia otetaan puheeksi, niin mikä nostetaan pöydälle?
Back
Ylös Bottom