Hulkki sanoi:Anyway, laitan jotain raporttia ehkä parin kuukauden päästä kun voin jo jotain systeemin toimivuudesta sanoakin.
Mitenkäs hyvin ovat DC-syömä-kombot ja 500 g proteiinia/pvä uponneet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hulkki sanoi:Anyway, laitan jotain raporttia ehkä parin kuukauden päästä kun voin jo jotain systeemin toimivuudesta sanoakin.
Kombot nyt oli jo entuudestaan tuttua tavaraa (ei hiilaria ja rasvaa samalla aterialla), joten lähinnä tuo proteiinin määrä tuotti alussa lieviä vatsavaivoja ja ilman saastumista.Hannibal sanoi:Mitenkäs hyvin ovat DC-syömä-kombot ja 500 g proteiinia/pvä uponneet?
Tuollainen ohjelma on käytössä (muistathan tosin, että DC:ssä tärkeintä on juuri se ruokapuoli):Pentele sanoi:Hulkki, jos mitenkään viitsisit postata tuon omat DC-ohjelmasi (ruokapuolta en kaipaa) tänne näytille.
Hulkki sanoi:Tuollainen ohjelma on käytössä (muistathan tosin, että DC:ssä tärkeintä on juuri se ruokapuoli):
Hulkki sanoi:Ojentajat teen selän leveys- ja paksuusliikkeiden välissä siitä syystä, että ojentajat saavat näin hieman lepoa kahden ensimmäisen punnerrusliikkeen jälkeen eivätkä ole totaalisen paskana jo ennen sarjaa.
Pointti on siinä, että Doggcrapp ei lähes koskaan toimi perusbodarin ruokavaliolla. Ilman noita massiivisia proteiini- ja kalorimääriä DC-treenistä ei vain palaudu; näin ovat monet perusruoalla systeemiä kokeilleet huomanneet (ja samaa sanoo itse Doggcrapp eli Dante).Pentele sanoi:Niinhän ne sanoo, mutta miksei tämä ohjelma antaisi ihan kelpotuloksia muihin ohjelmiin verrattuna ihan perusbodarin ruokavaliollakin? Ainakin vaihteluna 3- ja 4-jakoisiin.
Tottakai käytän extreme stretchingiä, eihän homma oikeastaan olisi Doggcrappia jos en käyttäisi. Heti sarjan jälkeen 60 sekunnin voimakas venytys treenatulle lihasryhmälle (hauisten venytys tehdään vasta forkkusarjan jälkeen ja selän venytys vasta viimeisen selkäsarjan jälkeen). Varsinkin rinta- ja etureisivenytys sattuvat todella paljon, joskus jopa enemmän kuin itse sarjat.Käytätkö näitä fascian venytyskeinoja ollenkaan? Jos, niin missä vaiheissa? Entä staattisia pitoja? Mites vatsojen treenaus, vai treenatko niitä edes erikseen? Paljon on kysyttävää...
Myönnän heti etten ole tutustunut systeemiin muuten kuin lukemalla puolihuolimattomasti tämän viestiketjun. Joten teilatkaa kaikessa rauhassa, jos kysyn typeriä.Hulkki sanoi:Tottakai käytän extreme stretchingiä, eihän homma oikeastaan olisi Doggcrappia jos en käyttäisi. Heti sarjan jälkeen 60 sekunnin voimakas venytys treenatulle lihasryhmälle (hauisten venytys tehdään vasta forkkusarjan jälkeen ja selän venytys vasta viimeisen selkäsarjan jälkeen). Varsinkin rinta- ja etureisivenytys sattuvat todella paljon, joskus jopa enemmän kuin itse sarjat.
Lepopäivän ruokailut ovat vielä kehittelytyön alla, vieläkään en näytä saavan tarpeeksi proteiinia.Ari sanoi:Laittaisitko Hulkki vielä ravinto-ohjelma virityksiä näytille?
Siitä saa koneeseen hiilaria ennen treeniä. Aivan yhtä hyvin se voisi olla appelsiinimehua; riippuu ihan siitä kumpaa jääkaapista löytyy.SniffDaddy sanoi:Mikä on muuten tuon ennen treeniä olevan drinkin omenamehun funktio?
Ihan maun vuoksi.Entäs miten olet päätynyt palariin heittämään vaniljasokeria?
Itse asiassa valvon useimmiten myöhempäänkin, luonnollinen unirytmi kun on sen verran erikoinen etten yleensä edes oikein voi mennä nukkumaan aamukolmea aiemmin. Homma toimii vielä akateemisen vapauden vallitessa jotenkuten, kun aikaisimmat luennotkin ovat yleensä vasta puolenpäivän aikaan ja viikossa on usein enemmän vapaapäiviä kuin koulupäiviä.Valvotko joka treenipäivä aivan tarkoituksella yökahteen, jotta otat tuon viimeisen satsin?
Totta helvetissä se näkyy; kuten avatarissakin todetaan olen jo nyt löysempi kuin koskaan - saatanan ihrainen olo. Eipä tosin voi mitään, omaan sen verran nopean aineenvaihdunnan että 90 prosenttia kaikesta lihaksestakin mitä olen ikinä rakentanut on tullut bulkilla. Kireänä pysytellessä lihasta ei vain tule, joten nyt sitten lihotaan ihan tarkoituksella. Toivottavasti siinä ohessa tarttuu mieheen läskin lisäksi myös vähän lihasta.Tommosen luulisi aika äkkiä näkyvän jo vyötäröllä...
Hulkki sanoi:Totta helvetissä se näkyy; kuten avatarissakin todetaan olen jo nyt löysempi kuin koskaan. Eipä tosin voi mitään, omaan sen verran nopean aineenvaihdunnan että 90 prosenttia kaikesta lihaksestakin mitä olen ikinä rakentanut on tullut bulkilla. Kireänä pysytellessä lihasta ei vain tule, joten nyt sitten lihotaan ihan tarkoituksella. Toivottavasti siinä ohessa tarttuu mieheen läskin lisäksi myös vähän lihasta.
Se, että jollain on tällainen käsitys asiasta voi tietysti johtua siitä, etten ole koskaan ottanut kuvia bulkkikunnosta. Kaikki kuvat mitä Pakkiksellekin olen postaillut on otettu dieetin jälkeen.SniffDaddy sanoi:Ei sulla ainakaan ilmeisesti edellisistä bulkeista ole kyllä paljoa fläsää dietattavaksi jäänyt.
Totta, ja kireänä pysyttely on joka tapauksessa ajanhukkaa mikäli halutaan kasvaa.lampunjalka sanoi:Rasvan saa lähtemään kyllä paljon helpommin kuin lihaksen.
Kyllä tässä varmaan ainakin 2 Doggcrapp -sykliä vedetään (6-8 viikon blast + 2 viikon cruise = DC-sykli) kasvumielessä ja sen jälkeen otetaan käyttöön Danten rasvanpolttoversio DC-systeemistä. Rasvoja en aio kuitenkaan aio enää kovin alas pudottaa, koska kisoihin en luonnollisestikaan ole menossa ja biitsillä olen viimeksi käynyt vuonna 1999. Ja kuka tietää, ehkäpä mä totun tähän läskinä olemiseen niin hyvin etten enää edes halua dieetata...Kuinka kauan meinaat jatkaa tuollaisilla safkoilla?
Hulkki sanoi:Se, että jollain on tällainen käsitys asiasta voi tietysti johtua siitä, etten ole koskaan ottanut kuvia bulkkikunnosta.