Docventures - Dokumenttielokuvat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mielestäni tällekin ohjelma sarjalle oma ketju on paikallaan.

Docventures | yle.fi

Onko karismaattisten ihmisten mahdollista viedä ihmisiä jopa kansakuntia, kuin pässia narussa? Onko rahalla liikaa valtaa? Tässä ensimmäiset kaksi aihetta.

Ohjelma formaatti on mielestäni mahtava. Pelkän elokuvan katsominen olisi ollut dokkari muiden joukossa, mutta kun siitä vielä keskustellaan jälki käteen, antaa elokuva paljon enemmän.

Itsekin tykkäsin yllättävän paljon tästä Exit through the gift shopista. Ihan hyviä dokkareita ovat olleet, erikoisesti Kumare ja Four Horsemen. Sitä luontodokkaria lukuun ottamatta oon kaikki katsonut. Food Incin kattelin jo viime vuoden puolella tosin, joten sen osalta tsekkailin vain aiheeseen liittyvät keskustelut.

Viime viikolla törmäsin ekaa kertaa näihin ja vaikuttaa tosi mielenkiintosilta. Oon kuitenkin vasta katsonu Whores´gloryn ja Queen of Versaillesin, mutta varmasti tuun katsoon lisää ja voin suositella muillekkin.

Vähän turhan yksipuolista ja (vasta-)kritiikitöntä vauhkoamista minun makuuni. Homma vähän haiskahtaa... Valitaan ensin mitä mieltä asiasta ollaan ja sen jälkeen on valittu sitä tukeva dokumentti ja valittu samaa mieltä oleva vieras... sitten leikitään kantaaottavaa. No toisaalta... mikäpäs minä olen tuomitsemaan

Ihan mukavaa katottavaa, mut ärsyttää niin vietävästi kun porukka kattoo näitä ihan sinisilmäisesti ja joka jakson päätyttyä ollaankin sit sen alan asiantuntijoita

Back
Ylös Bottom