DivX tekstit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
onko kukaan saanut tekstejä näkymään evil dead kolmosessa?minulla tulee tekstit alussa ihan hyvin mutta yhtäkkiä tekstit tulee edelläpäin.millä tälläsen vois korjata?

onko kukaan saanut tekstejä näkymään evil dead kolmosessa?minulla tulee tekstit alussa ihan hyvin mutta yhtäkkiä tekstit tulee edelläpäin.millä tälläsen vois korjata?

oliko se subtitle timeadjusterilla... tolla voi mun muistaakseni korjata tekstejä. katot vaan missä kohtaa ne teksitit alkaa menee edellä... mutta siinä voi olla myös Frame virhe siinä elokuvassa itellä kävi näin reign of firen kaa... mutta kokeile tolla ohjelmalla... :)

tietäiskö kukaan mistä löytäis suomenkieliset tekstit sorority boys leffaan?ainakaan noista aikasemmista linkeistä ei löytynyt.

Originally posted by jackass82
tietäiskö kukaan mistä löytäis suomenkieliset tekstit sorority boys leffaan?ainakaan noista aikasemmista linkeistä ei löytynyt.
Dc++:lla ainakin löytyi parit tekstit kun kokeilin....

Ei kellään ois tietoa mistä sais Dammen Kickboxerin tekstejä? Pumping Iron tekstit ois hyvä kans saada kun on aika paska laatunen leffa, äänet jotenkin pirun huonot tuntuu kun Arskan äänet menis 18 Hz asti ja puuroutuu

Laita Googlessa hakusanaksi "divx subtitles" tai "download subtitles" tai jotain vastaavaa. Tällä tavalla olen itse löytänyt jokaiseen elokuvaan tekstit suomeksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom