District 9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En pitänyt liiemmin elokuvasta. Odotin ilmeisesti liikoja.

Nyt kun täällä on enemmänkin kattoneita niin voinen kysyä että oliko kenenkään muun mielestä tää päänäyttelijä ihan helvetin rasittava, oli sellasta yli eläytymistä liikaa, huusi välillä niin helvetisti ettei mitään järkee.
Siinähän olikin pointtina, että kaveri oli hieman jäykkänä kun dokumentoitiin sitä häätöä. Mun mielestä hyvin näytteli. Tosin hieman vitutti se täysin järjetön toiminta sillä siinä lopussa. Mutta jos ajatellaan oikeata elämää, ei järkeä jengi muutenkaan käytä hätätilanteissa.

Tykkäsin paljon tästä. Aika ajatuksia herättävä, ja nimenomaan vaikka ei mitään asioita suoraan sanottu, asioista perillä oleva pystyi kyllä helposti näkemään tuon Apartheidin kuvaamisen. Ja hyvä niin. Siihen alienien tilallehan olisi aivan suoraan voitu laittaa etelä-Afrikkalaiset mustat. Sympatiat oli täysin alienien puolella, ainakin loppuvaiheessa, ja se onkin luettava leffantekijöiden ansioksi, että katsoja sympatiseeraa ällöjä, oudosti puhuvia alieneita. Tämä kuitenkin suurelta osin sen yhden "inhimillisen" alienin ja poikansa takia.
:4:

Annetaan :4: . Raina oli positiivisella tavalla iouto. Osin tunnelma oli kyllä melkoisen ahdistunut ja jotenkin lohduton näkemys ihmisyydestä tässä kyllä oli. Oletin etukäteen meneväni katsomaan scifiä/örkkileffaa joten se ehkä vähän häiritsi kun pääpiirteissäänhän leffassa oli kyse ihmisten vittumaisuudesta. Mutta oli hienosti ohjattu ja kuvattu, lopun actionit oli ihan parasta a-ryhmää.

Pistäkää apinat niitä spoilertageja käyttöön, jos leffasta kerrotte :curs:

Heippa! Kun olet noinkin vihainen että ihmisiä ihan apinoiksi haukut niin voitko ihan konkreettisesti kertoa mitkä kaikki kohdat tässä tredissä ovat mielestäsi olleet selkeitä spoileritagien arvoisi spoilereita, joiden takia sun leffa nyt menee "pilalle". Imo tredissä ei ole yhtä ainoaa postia jossa kerrottaisiin jotain spoilaavaa juonesta.

Vai onko susta spoileri kertoa että leffassa on Alieneita? tai se että lopussa on äksöniä?

Heippa! Kun olet noinkin vihainen että ihmisiä ihan apinoiksi haukut niin voitko ihan konkreettisesti kertoa mitkä kaikki kohdat tässä tredissä ovat mielestäsi olleet selkeitä spoileritagien arvoisi spoilereita, joiden takia sun leffa nyt menee "pilalle". Imo tredissä ei ole yhtä ainoaa postia jossa kerrottaisiin jotain spoilaavaa juonesta.

Vai onko susta spoileri kertoa että leffassa on Alieneita? tai se että lopussa on äksöniä?

No minä voin kertoa, että mielelläni olisin jättänyt lukematta Encacon viestin ennen elokuvan katsomista. Nyt se on myöhäistä.

Ei pysty ymmärtämään, jos jätkä haluaa nähdä leffan eikä tietää siitä etukäteen mitään niin mitä hittoa se täällä käy äkäilemässä? Vittu kato se leffa ensin ja tule sitten kattomaan mitä leffasta on muut kirjottanu. Jos mä vuokraan leffan ja haluan tietää siitä mahd. vähän etukäteen niin en mä ekana sitä takakantta lue. Sama täällä, kun leffa jo pyörii teattereissa niin on aika suuri mahdollisuus että sen nähneet saattavat tässä thredissä aiheesta muutaman sanasen vaihtaa.

Joo,pääosan esittäjä veti tosi hyvin,etenkin jos se kerran vielä oli täys noviisi/amatööri. Efektit ihan ok, värimaailma elokuvassa mielenkiintosesti tavallaan vesitetty/laimennettu. Sopi alueen lohduttomuuteen. Juonesta löytyi onneksi muitakin tasoja kuin toiminta. Sai rahoille vastinetta, antoi sekä ajatuksen aihetta että viihdytti.

No minä voin kertoa, että mielelläni olisin jättänyt lukematta Encacon viestin ennen elokuvan katsomista. Nyt se on myöhäistä.

Mitähän ideaa tällaisilla thredeillä sitten yleensäkään on? Mitä tänne voi yleensäkään kirjottaa? "Paska leffa, komea juliste"...?? ei mutta hetkinen, "paska leffa" spoilaa jonkun katsomisnautinnon. ei voi ymmärtää? Kattokaa se vitun leffa ENNENKUIN tulette tänne surffaamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sitäpaitsi yleensä traileri on jo pilannut elokuvan...

Mitähän ideaa tällaisilla thredeillä sitten yleensäkään on? Mitä tänne voi yleensäkään kirjottaa? "Paska leffa, komea juliste"...?? ei mutta hetkinen, "paska leffa" spoilaa jonkun katsomisnautinnon. ei voi ymmärtää? Kattokaa se vitun leffa ENNENKUIN tulette tänne surffaamaan.

Ota ny vittu rauhas ettei verenpaine nouse. Ihme kaasari taas kehissä.

Ota ny vittu rauhas ettei verenpaine nouse. Ihme kaasari taas kehissä.

Otan vittuni aina rauhassa ja huolella,joskus siinä touhussa tosin nousee verenpaineetkin kaiken muun lisäksi. Sinulle en ole "kaasari", voit kutsua minua yön pimeydessä ja hiljaisuuden vallitessa hiljaa kuiskaten "Rehtoriksi".:haart::whip:

Ai säkin katoit sen? Mitä tykkäsit kun ne yhet teki sitä ja nää toiset ei tykänny siitä ja sit alko pam pam ja suik suik....:D

Tässä meillä menee Bisley leffamaut kyllä pahasti ristiin. Musta se kun ne yhdet teki sitä oli jotenkin epäuskottavaa mutta se toinen juttu oli taas jotenkin - ei ehkä suik suik vaan pikemminkin alama-kölömö-pömp-pömp. Mut se yks juonen käänne tais olla kyllä molempien mielestä ainakin vähän kyseenalainen! Mä olin ihan et hei adjöö - ei voi oikeesti c´moon tehdä noin!

Oli kyllä täyden kympin arvonen leffa. Päänäyttelijähä veti ihan sikahyvin. :D Toivottavasti tulis jatkoa, toisaalta sitten taas ei. Hyvin päättyvä leffa joka pistää jotenki ajattelemaan. Suosittelen kovasti. :rock:

Tässä meillä menee Bisley leffamaut kyllä pahasti ristiin. Musta se kun ne yhdet teki sitä oli jotenkin epäuskottavaa mutta se toinen juttu oli taas jotenkin - ei ehkä suik suik vaan pikemminkin alama-kölömö-pömp-pömp. Mut se yks juonen käänne tais olla kyllä molempien mielestä ainakin vähän kyseenalainen! Mä olin ihan et hei adjöö - ei voi oikeesti c´moon tehdä noin!
Vitun apina, kiitti et menit pilaa nyt ton leffan multa:curs:
Oisit voinu käyttää niit spoileritagei saatana

ps.:rolleyes:

Yks tän vuoden parhaista:haart:

Kävin kattoo tän ihan elokuva teatterissa.

Ostin sitä ennen karkkia ja juomaksi valkkasin Vichy Novellea. Oli ihan kiva leffa, ennen leffaa tuli mainoksia ja valot olivat tuolloin puoli himmeinä. Sitten kun valot pimenivät niin elokuva alkoi. Kun elokuva loppui niin valot tulivat takas. Kävelin elokuvateatterista ulos ja mietin että olipas hyvä pätkä.

:4: +

Toivottavasti en spoilannut kenenkään tulevaa elokuva nautintoa :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom