Disney+, Marvel, Star Wars ym

She-Hulk oli niin hirveää paskaa, että kolmannen jakson jätin kesken. Paskaa sitcomia, ei puutu ku yleisön naurut taustalta...
Eilen illalla katsoin tuon 'Miken' neljä jaksoa putkeen, oli kyllä ihan hyvin tehty sarja, viihdyttävä. Jäin odottamaan innolla uutta jaksoa. Tysonista siis kertoo tämä 🥊
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taidan sitten olla paremmin She-Hulkin kohdeyleisöä kun mulle se kyllä uppoaa hyvin. Myös sen inspiraationa toiminut Ally McBeal oli aikoinaan omia suosikkeja. Ainoa kritiikki She-Hulkin suhteen on se, että saisivat viettää enemmän aikaa siellä oikeussalissa, päähenkilö voisi siellä voittaa niitä juttujaan ja näyttää olevansa oikeasti pätevä asianajaja.
 
She-Hulkin huono huumori ja lukuisat easter eggit uppoavat ainakin omalla kohdalla. Jos jaksot olisivat pidempiä niin saattaisi alkaa tökkimään, kun mitään kuumottavaa juonta ei taustalla tunnu olevan ja muutoinkin meno on niin kovin pinnallista.
 
Mulle tuo She-Hulk jäi siihen ensimmäiseen jaksoon. Kässäri ja dialogi alkoivat heti tökkimään siinä. Kai se sitten jossain vaiheessa tulee vakoiltua kun ei mitään muutakaan löydy.

Secret Invasion vaikutti omaan silmään paljon mielenkiintoisemmalta.
 
Jos joltain mennyt ohi, niin tuon Disney+:n ensimmäinen kuukausi on nyt hintaan 1.99e, tänään viimeistä päivää tarjouksessa.
 
 
Tuli katseltua tuo She-Hulk loppuun. Muutaman kerran hymähdin, mutta eipä tuosta oikein mitään käteen jäänyt. Paras juttu oli Daredevilin cameo. Viimeisen jakson metasekoilu jätti kylmäksi. Pääosan mimmistä homma ei jäänyt kiinni. Käsikirjoituksessa ja paikoitellen huonoissa erikoistehosteissa isoimmat puutteet.
 
Tuli katseltua tuo She-Hulk loppuun. Muutaman kerran hymähdin, mutta eipä tuosta oikein mitään käteen jäänyt. Paras juttu oli Daredevilin cameo. Viimeisen jakson metasekoilu jätti kylmäksi. Pääosan mimmistä homma ei jäänyt kiinni. Käsikirjoituksessa ja paikoitellen huonoissa erikoistehosteissa isoimmat puutteet.
She-Hulk oli ehkä Marvelin kaikkien aikojen paskin tuotos. Ihan hirveetä katsottavaa :D Paras asia oli todellakin toi Daredevil. Tää video summaa aika hyvin kaiken mikä meni She-Hulkissa vikaan:


View: https://youtu.be/V3HNGx7wSVs
 
Kyllä heittelee laidasta laitaan nämä Star Wars -sarjojen taso.

Mandalorianin pari ekaa kautta oli mainioita, varsinkin ensimmäinen. Tämä kolmoskausi sen sijaan onkin ollut taas ihan hämmentävän surkeaa tuubaa. En tiedä yhtään mihin kausi oikein koettaa olla menossa tai mikä on punainen lanka ja puolet takana kuitenkin jo.

Andor taas olikin sitten parasta Star Warsia mitä on nähty Imperiumin vastaiskun jälkeen, olin aivan fiiliksissä. Olen nuorempana ollut ihan valtava SW-fani ja ennen prequel-trilogian tulemista ahmin kaiken mahdollisen kirjallisuuden, pelit, pelikortit, pienoismallitkin löytyi sun muuta. Sitten menikin pitkä aika kun uudestaan vähän innostuin Rogue Onesta, joka vihdoin oli sellainen SW-leffa mitä olen aina toivonut, ja nyt Andor oli ihan mielettömän positiivinen ylläri. Fiksu aikuisten sarja ilman ihmeempää hassuttelua.

Kenobia katsoin melkein kaksi jaksoa ennen kuin totesin että tämähän on ihan järkyttävää roskaa. Arvosteluista päätellen tein ihan oikean ratkaisun kun en jatkanut pidemmälle.

Viimeisimmästä leffatrilogiasta minulla ei ole yhtään mitään hyvää sanottavaa. En ole Rise of Skywalkeria katsonut edes loppuun vieläkään, aivan uskomaton sekasotku. Last Jedin katsoin loppuun lähinnä siitä syystä että olin elokuvissa enkä kehdannut lähteä lätkimäänkään kun olin jo maksanut siitä huvista, aivan vitun paska sekin oli.
 
Back
Ylös Bottom