Disney+, Marvel, Star Wars ym

Pitäisikö nämä kaikki Hulu sarjat ja leffat löytyä Disney+? Myös FX pitäisi löytyä, kuitenkaan Y: The Last Man en itse löydä, siitä on jo 3 jaksoa julkaistu.

1631785472599.png
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perjantaina 12.11. on Disney+ Day ja siihen promotapahtumaan on kerätty paljon uusia julkaisuja:
  • Dopesick
  • Shang-Chi and the Legend of Ten Rings
  • Jungle Cruise
  • Disney+ Original movie Home Sweet Home Alone
  • The World According to Jeff Goldblum s2 episodes 1-5
Tiedossa on myös jonkunlainen info tulevasta, mutta tällä kertaa sitä ei ole sisällytetty sijoittajatapahtumaan kuten viime vuonna. Pidempi lista sen päivän julkaisuista artikkelissa.
 
Disneyn omilla sivuilla oli vielä tarkemmin. Näemmä tällä kertaa tuo esitys tulee suoraan Disney plussaan. Kätevää.
Subscribers to Disney+ will be treated to new content releases across the service’s iconic brands, Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic, and Star in international markets, along with a special presentation on Disney+ for fans with sneak peeks into what’s to come.
[...]
Subscribers to the service will be entertained with an inaugural Disney+ Day fan celebration on Disney+, which will include breaking news, first looks, new trailers, exclusive clips, and appearances from Disney+ creators and stars.
 
Pitää seurata, että miten tuon ja muiden 20th Centuryn uutuuksien kanssa käy. Foxilla kun on ollut viime vuonna uusittu monivuotinen soppari Viaplayn kanssa ja leffat ovat menneet sinne ensin ja ihan jopa yksinoikeudella 1st pay window siellä. Nyt toki uusi teatterien yksinoikeusaika on noin 45 päivää kun se aiemmin oli 90, eli joko se juju on siinä tai sitten se on rahalla hoidettu...

 
Mites porukalle on maistunut What If? Itselle olen tykännyt melko paljon. Tähän mennessä vain se Thorin bilejakso oli aika meh. Tämä viimeisin oli kova ja saas nähdä tuleeko tuosta vielä jotain seuraamuksia elokuvien puolelle.

Oma järjestys tällä hetkellä:

Mitä jos Ultron voitti?
Mitä jos Tohtori Outo menetti sydämensä käsiensä sijaan?
Mitä jos zombeja!?
Mitä jos maailma menettäisi suurimmat sankarinsa?
Mitä jos T’Challasta tulisikin Tähtilordi?
Mitä jos Kapteeni Carter olisikin ensimmäinen Kostaja?
Mitä jos Killmonger pelastaisi Tony Starkin?
Mitä jos Thor olisi ainut lapsi?
 
Mites porukalle on maistunut What If? Itselle olen tykännyt melko paljon. Tähän mennessä vain se Thorin bilejakso oli aika meh. Tämä viimeisin oli kova ja saas nähdä tuleeko tuosta vielä jotain seuraamuksia elokuvien puolelle.
Itse olen niin kova Marvel fani ollut jo iät ja ajat että, kyllä upposi vaikka animaatio. katselen kyllä vieläkin vanhana ukkona esim. Youtubesta, Marvel animaatioita.
Tosiaan erittäin hauskasti toteutettu jaksot.
Hyvä että jokainen jakso oma tarina, paitsi nyt Ultron.. Toivottavasti ei mene montaa jaksoa siihen vaan jatkuis omina tarinoinaan. En kyl edes tiedä kuinka onta jaksoa noita tulee?
 
Nyt vasta katselin ensimmäisen jakson, ja oli kyllä loistava.
Sanoisin että viihdyin sen parissa paremmin kuin minkään tähän astisen live action MCU sarjan.
En olisi uskonut, mutta mukava yllättyä.
 
Mulle ei kyllä ole uponnut tuo "What If" yhtään - vaihtoehtoistapahtumat ovat niin satunnaisia ja irrallaan päätarinalinjoista, että ne tuntuvat täysin yhdentekeviltä.
 
Mites porukalle on maistunut What If? Itselle olen tykännyt melko paljon. Tähän mennessä vain se Thorin bilejakso oli aika meh. Tämä viimeisin oli kova ja saas nähdä tuleeko tuosta vielä jotain seuraamuksia elokuvien puolelle.

Oma järjestys tällä hetkellä:

Mitä jos Ultron voitti?
Mitä jos Tohtori Outo menetti sydämensä käsiensä sijaan?
Mitä jos zombeja!?
Mitä jos maailma menettäisi suurimmat sankarinsa?
Mitä jos T’Challasta tulisikin Tähtilordi?
Mitä jos Kapteeni Carter olisikin ensimmäinen Kostaja?
Mitä jos Killmonger pelastaisi Tony Starkin?
Mitä jos Thor olisi ainut lapsi?
Menee ihan ristiin, kun Thor-jakso oli musta yksi parhaista. T'Challan tarina oli myös tosi hyvä. Dr Strange on ollut ehkä vaikuttavin, mutta ei sellainen mitä tekisi mieli katsoa ikinä uudestaan... Kasia en ole vielä nähnyt, odotan sen loppuosan ja katson sitten molemmat kerralla.
Itse olen niin kova Marvel fani ollut jo iät ja ajat että, kyllä upposi vaikka animaatio. katselen kyllä vieläkin vanhana ukkona esim. Youtubesta, Marvel animaatioita.
Tosiaan erittäin hauskasti toteutettu jaksot.
Hyvä että jokainen jakso oma tarina, paitsi nyt Ultron.. Toivottavasti ei mene montaa jaksoa siihen vaan jatkuis omina tarinoinaan. En kyl edes tiedä kuinka onta jaksoa noita tulee?
Tällä ekalla kaudella on 9 jaksoa, piti olla 10 mutta yksi viivästyi pandemian takia ja siirtyi kakkoskaudelle. Se kakkoskausikin on kerrottu olevan 9 jaksoa ja alkanee ensi vuonna.
 
Mulle ei kyllä ole uponnut tuo "What If" yhtään - vaihtoehtoistapahtumat ovat niin satunnaisia ja irrallaan päätarinalinjoista, että ne tuntuvat täysin yhdentekeviltä.
En nyt ole varma oletko ymmärtänyt näiden tarkoituksen, ei muuta tekemistä MCU kanssa, kuin tarinoiden alku.
Eli sama kuin sarjakuvissa, ne ovat irrallisia tarinoita ja vaihtoehtoja eri tapahtumille. Tämä oli ihan alusta alkaen ideana. Tämän Kevin Feige sanoi kun ilmoittivat, kun MCU alkaa tulemaan sarjoja.

Sen voin todeta ettei ole ollut kuin, tuo Dr Strange ja nämä 2 viimeistä jaksoa erinomaisia.
Moni tuttu, kaveri ja sukulainen, eivät ole edes aloittaneet katsomaan tai ovat keskeyttäneet.

Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan 2 viimeistä jaksoa.
 
Viimeksi muokattu:
Menee ihan ristiin, kun Thor-jakso oli musta yksi parhaista. T'Challan tarina oli myös tosi hyvä. Dr Strange on ollut ehkä vaikuttavin, mutta ei sellainen mitä tekisi mieli katsoa ikinä uudestaan... Kasia en ole vielä nähnyt, odotan sen loppuosan ja katson sitten molemmat kerralla.

Tällä ekalla kaudella on 9 jaksoa, piti olla 10 mutta yksi viivästyi pandemian takia ja siirtyi kakkoskaudelle. Se kakkoskausikin on kerrottu olevan 9 jaksoa ja alkanee ensi vuonna.

Se juuri on kivaa kun kaikilla on ne omat suosikit. Näistä on mukava keskustella. Ihan pätevästi päättyi tuo eka kausi. Tykkäsin noista vakavammista jaksoista eniten. MCU:n huumori ei oikein toimi mulle ja useissa leffoissa ne leikkaavat ikävästi sitä tunnelmaa kun pakollinen läppä lentää. Russon veljesten elokuvissa (poislukien ne hirveät Hulkin däppäämiset ja Thorin liian pitkälle viety kaljamaha) on juuri sopiva määrä sitä huumoriosastoa omaan makuun.

Saas nähdä mitä seuraava kausi tuo tullessan.
 
En nyt ole varma oletko ymmärtänyt näiden tarkoituksen, ei muuta tekemistä MCU kanssa, kuin tarinoiden alku.
Eli sama kuin sarjakuvissa, ne ovat irrallisia tarinoita ja vaihtoehtoja eri tapahtumille. Tämä oli ihan alusta alkaen ideana. Tämän Kevin Feige sanoi kun ilmoittivat, kun MCU alkaa tulemaan sarjoja.

Sen voin todeta ettei ole ollut kuin, tuo Dr Strange ja nämä 2 viimeistä jaksoa erinomaisia.
Moni tuttu, kaveri ja sukulainen, eivät ole edes aloittaneet katsomaan tai ovat keskeyttäneet.

Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan 2 viimeistä jaksoa.
Nojoo, Ultron-jakso näyttikin olevan jo vähän enemmän senkaltainen mitä odotin näkeväni eikä poikettu turhan kauas MCU-maailmasta. Varmaan nyt joutuu sitten sen viimeisenkin jakson katsomaan :)
 
Innolla odotin tuota Y:tä ja alkuasetelma siinä onkin hyvä, mutta sarja ei vaan jotenkin toimi. Se poliittinen sivujuoni valtataistelusta on mun makuun pahin ja 355 paras, mutta hyviä puolia on ihan liian vähän eikä tarinan seuraaminen oikein kiinnosta. Nyt ei sitten tarvitse enää yrittääkään.
 
Back
Ylös Bottom