Dishonored

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oranki
  • Aloitettu Aloitettu

Oranki

The Pink Chocobo
Miten tästä ei ole ketjua vielä?! Kyseessä siis 1st person toimintahiippailupeli, jossa ollaan yliluonnollisella salamurhaajalla kostoretkellä kuvitteellisessa, hieman viktoriaanisen ajan Lontoon tapaisessa suurkaupungissa. Mausteena steampunkia(tai whale oil-punkkia:)) ja vähän mustaa magiaa. Jos pitää hiippailusta niin tämä menee varmaan sinne kaikkien aikojen parhaiden pelien joukkoon. Vähän kuin Bioshockia jaThief-pelien risteytys. Eilen tuli tätä jauhettua 8 tuntia putkeen(piraattiversio, ostan perjantaina kun julkaistaan Euroopassa) ja kyllä on kaiken hypen arvoinen.

Mulla on tämä boxille tilauksessa, mutta en ole isompia odotuksia ehtinyt vielä muodostamaan. Hyvä homma, jos on onnistunut peli :)
Siltikin, ensin itsellä menee pelattavaksi uusi XCOM ja sitten vasta tämä...

Eilen hommasin ton dishonoredin ja pelannu jo jotai 12h. Iha ok peli ei kuitenkaan kannata liikaa odottaa... Taitaa olla aika lyhyt ku teen jo vikaa missionii :D (?)

Luin just arvostelun Pelit-lehdestä, missä peliä ainakin kehuttiin todella paljon. 94 pistettä ja Pelit suosittelee- leima. Kieltämättä tuo pelimaailma vaikuttaa mielenkiintoiselta. Hiukan sama fiilis kuin ysärihitissä Arcanum, jossa viktoriaanisessa ajassa taika ja teollistuminen taistelivat elintilasta ja elitistit oli perseestä =)

On kyllä parhaita tällasia pelejä erittäin pitkään aikaan. Oon ootanu just tämmöstä Thief tyyppistä peliä ku kuuta nousevaa joten voitte varmaan kuvitella kuinka kusen hunajaa varsinkin kun on vielä hemmetin hyvin toteutettu. :D

Noniin, ja nyt on sitte peli menty kertaalleen läpi. :) Meni lähestulkoon suunitelmien mukaan, eli mahollisimman vähillä tapoilla ja ghostina. Tulihan koko pelin aikana tapettua alle 5 ihmistä ja nekin kahden ekan tehtävän aikana. :D Kuitenkin keräsin kaikki tavarat kaikkea rahaa lukuunottamatta, eli kaikki runet, bone charmit ja maalaukset.

Mahtava peli kaikenkaikkiaan, ja saatan jossain vaiheessa pelata vielä uudelleen siten ettei kukaan nää minua mutta tapan kaikki ketkä tielle sattuvat. :D

Itse tein ensimmäisenä sellainen high chaos stealth läpipeluu kerran. Hyödynsin shadow kill talenttia, koska se on naurettavan hyvä tollaseen. Oli kyllä pelin loppupuolella aika synkkää meininkia. :) Nyt on menossa very hard yritys ilman tappoja. Saa nähdä miten erilainen loppu tulee.

Kovasti on tätäkin odoteltu, mutta Suomen posti osoitti taas luotettavuutensa ja peli ei tullut perjantaiksi, vaikka lähti jo tiistai aamuna affenanmaalta.

Kovasti on tätäkin odoteltu, mutta Suomen posti osoitti taas luotettavuutensa ja peli ei tullut perjantaiksi, vaikka lähti jo tiistai aamuna affenanmaalta.
Iha sama tapahtu itsellekin, 1&2 tehtävään meni varmaan 8h kun vähän tuli käytyä koko mappi läpi :D

Paras stealth peli vuosiin. Itsellä jäi vähän kesken ku alko koekausi 9.5/10

Back
Ylös Bottom