Dimmu Borgir voitti Norjan Grammyn

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Dimmu Borgir voitti Norjan Grammy-palkinnon ("Spellemannsprisen") uusimmalla albumillaan Death Cult Armageddon. Dimmut voittivat mm. Enslavedin ja Old Man´s Childin, jotka olivat myös nimitettyinä metallikategoriassa.

Eipä ollut mikään yllätys, kovan levyn olivat tehneet.

134_jpg.jpg

Mike sanoi:
Eipä ollut mikään yllätys, kovan levyn olivat tehneet.

Aivan ja levyltä lohkaistu Progenies Of The Apocalypse on hieno video.

Joo hieno levyhän se on, mutta tyhmäkin tajuaa että *oikeasti* OMC on ainakin 25 kertaa parempi, kun Dimmu :D. Populaaritaso ei vain ole aivan sama, tosin onhan OMC:kin pirun suosittu, eikä se niiden uusin levy niin hyvä ollut, mutta ainakin 2 OMC:n levyistä on paljon parempia kuin yksikään DB:n levyistä

CPvamma sanoi:
Joo hieno levyhän se on, mutta tyhmäkin tajuaa että *oikeasti* OMC on ainakin 25 kertaa parempi, kun Dimmu :D. Populaaritaso ei vain ole aivan sama, tosin onhan OMC:kin pirun suosittu, eikä se niiden uusin levy niin hyvä ollut, mutta ainakin 2 OMC:n levyistä on paljon parempia kuin yksikään DB:n levyistä

Meinaatko tosissasi ohittaa Dimmun EDT:n tässä noin kylmästi? Siinä on kuitenkin niin klassikkolevy, mitä ei edes itse Dimmu tule enää saavuttamaan.

Dimmu-Borgir_Enthrone-Darkness-Triumphant_cover.jpg

Itse kuulin Old Man's Childia ennen kuin DB:tä, joten minulle tuo OMC on lähempänä sydäntä ja kyllä nuo CPvamman mainitsemat albumit on ihan sairaan hyviä :hyper: ja uusin In Defiance Of Existence on myös loistava albuuumi, mutta ei yllä ihan noitten tasolle.

Uusin DB on myös mainiota, mutta kyllä tuo EDT parasta DB:tä ikinä! Siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Dimmun EDT on klassikko.

Back
Ylös Bottom