Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lycanth
  • Aloitettu Aloitettu

Lycanth

Banned
En odottanut tältä bändiltä enään mitään, mutta huvikseni kuuntelin tämän uuden levyn ja ilokseni sain todeta, että on taas menossa parempaan suuntaan. :kippis1: propsit Dimmulle. En tiedä onko vielä levy ilmestynyt myyntiin, mutta vertaisverkosta löytyy kun osaa hakea ;)

Originally posted by _atmos
vähän ihmetyttää kun ei dc'lläkään löydy mistään?

Eilen ilmesty ircissä warekanaville jakoon. Varmaan kohta alkaa löytyä dc:lläkin

just sain dc:ltä imettyy, kuuntelen parhaillaan..

Sweden[MetalManiacs][Mp3 on kyl ihan #1 hubi, löytyy ihan kaikki!

Nyt metsästämässä Zyklonin uutta Aeon levyy

Imutin tossa kokeilu mielessä (kipeenä kun oon ja aikaa, aikaa riittää) Dimmu Borgir biisit A Gothic Romance, Presents From The Poison-Hearted.
Voi jeesus että laulaja rääkkää ääntään :eek: tulee mieleen bändit Venom ja Mercyfull Fate tuolta aikojen alusta.

Mikäs olisi kyseisen bändin rankin biisi?

Originally posted by HooEee
Imutin tossa kokeilu mielessä (kipeenä kun oon ja aikaa, aikaa riittää) Dimmu Borgir biisit A Gothic Romance, Presents From The Poison-Hearted.
Voi jeesus että laulaja rääkkää ääntään :eek: tulee mieleen bändit Venom ja Mercyfull Fate tuolta aikojen alusta.

Mikäs olisi kyseisen bändin rankin biisi?

Nuo on CRADLE OF FILTH:n biisejä eikä Dimmun.

Ja Filthin rankin biisihän on ehdottomasti Rape and Ruin of Angels.:)

Kyseisen bändin parhaat levyt, joilla KAIKKI biisit bändin parhainta antia:
-Dusk
-Vempire

Dimmun paras biisi on legendaarinen "Mourning Palace"-veisu.
Rankin biisi on mun mielestä "Master of Disharmony"
Ja koskettavin "Sorgens Kammer"

No niin nyt on kuunneltu oikeata bändiä sentäs :lol:

Toi 'Burn in hell' coveri on mielenkiintoinen
'Kings Of The Carnival' on aika rankka.
Täytyy vielä ettii toi "Master of Disharmony"
...ja kohta sitä onki dimmua kone täynnä :thumbs:

Ainakin Kazaalla löytyy uutta Dimmua.

DCA on mielestäni kovin älppy hyvin pitkään aikaan, vaikka kuuntelenkin enimmäkseen kikkeliheviä niin Dimmyn edessä on pakko kumartaa.........................

Originally posted by Byron
Kyllä on mun mielestä dimmun tatsi parantunut sen jälkeen kun Nick Barker tuli kannuttaa.

no se on kyllä ihan totta,nick on selkeesti yksi kovimmista metallirumpaleista.äijällä löytyy myös massaa:D

Nicholaksen myötä Dimmun ote parani. Valitettavasti Cradle taas vastaavasti ainakin mun mielestä kärsi Nicholaksen lähdöstä. Onneksi uusi levy osoitti kuitenkin bändiltä elpymisen merkkejä(jos se yhtäkkinen lussahtaminen nyt yleensä Nickin lähdöstä johtui).:)

Heittäkääs muuten lisää joitain DC:n HUBEJA joihin metallin ystävän kannattaisi suunnata.

Ostin nyt 120Gb lisää kovoo ja olis tarkoitus hankkia kaikenlaisia levyjä, joita ei vielä ole.

ite tykkään eniten spiritual black dimensions levystä, josta suuri yleisö ei tykännyt yhtä paljoa kuin enthrone darkness triumphant. jotenkin vaan tykkään tuosta otteesta tolla levyllä. revitystä, hienot sanat ja hyvät melodiat...

ride the beast through paradise...:evil:

Siisti tuo uusin Dimmun video. Zekatkaas Dimmun uudet nettisivut, vallan komiat ovat.
www.dimmu-borgir.com

:worship:
Dimmu%20Borgir%20-%20Megaposter%20A0_jpg.jpg
:worship:

Back
Ylös Bottom