Digitaalipianot

Ollaan hankkimassa kämppään (kerrostalo) digitaalipianoa. Sellainenhan tällaiseen asuntoon sopii parhaiten: soiton saa tarvittaessa kuulumaan kuulokkeiden kautta ja volyymia saa halutessa säädettyä. Olen kohdannut vaihtoehtoja, joista varteenotettavimmat ovat Roland ja Yamaha. Tähän asiantuntemus sitten loppuukin. Samoissa hinnoissa pyörivät, Roland ehkä jonkin verran kuitenkin halvempi. Onko kellään foorumilaisella kokemuksia digitaalipianoista, ja osaako kukaan suositella, ja siten helpottaa, Rolandin ja Yamahan välillä tehtävää valintaa.

Mä tilaan ainakin täältä http://www.thomann.de/fi/keikkapianot.html

Siellä oli yks, mitkä mun piti tilata...oli jotain 430 e...Mut ne on ilmeisesti menneet kaikki.

Ah, niijjoo halusit oikein digitaalipianon... no nehän on kyllä kalliimpia.

Ei varmaan hirveästi apua tästä, mut miksei samalla tilais tollastakin? samat ominaisuudet. Midit ulos ja sisään löytyy, niin mitäs muuta sitä tarvitaankaan, paitsi se vasara-efekti. Syntikoilla soittaminen on kuin nussisi löysällä munalla.

Sanosin että käyt kokeilemassa soitinkaupassa ja otat sen joka tuntuu paremmalta.
No niinhän se pitäis tehdä. On tullut käytyä nuita Rolandeja ja Yamahan malleja kokeilemassa, jolloin hinta huitelee 2-3k eurossa. Tänään vastaan tuli Kawain malli, jolla hintaa merkittävästi vähemmän, kuin mitä aluksi luulin olevan pakko sijoittaa instrumenttiin. kuitenkin soi riittävän kauniisti ja sopii tarpeisiini ihan hyvin.

Back
Ylös Bottom