Elikkäs olen 27vuotias 172cm ja 92kiloinen kehonrakennuksen harrastaja. Nyt olen aloittanut dietin ja ajattelinki kysyä teiltä neuvoa muutamaan asiaan. Tässä kuitenkin hieman taustatietoa. Lähtökalorit ovat n.3200kcal protskuja saan n.250g, hiilareja 320g ja rasvaa 100g, eli protskuista tulee 30% hiilareista 40% ja rasvoista 30% kokonaiskalorimäärästä. Salilla käyn viidesti viikossa 5-jakoisella ohjelmalla ja tohon päälle teen erikseen yhtenä päivänä pötsin ja venyttelen huolellisesti. Pötsiä teen yhteensä 2-3krt/viikko
Nyt mietinkin, että kannattaako mun tehdä aamuaerobista, kun kuitenkin viisi kertaa viikossa kävelen salille ja takas ja matkaa jotain kaksi kilometriä suuntaan? Syön myös oliiviöljyä kolmesti päivässä 20g, kannattaako myös iltapalalla ottaa ennen nukkumaanmenoa? Jos voisitte näihin vastailla niin olisin enemmän kuin kiitollinen
Nyt mietinkin, että kannattaako mun tehdä aamuaerobista, kun kuitenkin viisi kertaa viikossa kävelen salille ja takas ja matkaa jotain kaksi kilometriä suuntaan? Syön myös oliiviöljyä kolmesti päivässä 20g, kannattaako myös iltapalalla ottaa ennen nukkumaanmenoa? Jos voisitte näihin vastailla niin olisin enemmän kuin kiitollinen